- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
aspergepikkie Trem?

of was het toch een ander in het Van der Valk

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb die dikke nog niet gezien, klopt dat? Dat ik 'm niet per ongeluk permbanned heb.
Maar even inhoudelijk..de wolven kennen elkaar? Dus hun kill is altijd goed? In vorige versies konden ze dan nog een cult vermoorden, wat in hun nadeel was.
Hmm..denk dat die dikke de oude opzet leuker vind hoor.![]()
Denk dat Wauter gewoon een wolf burgemeester is... Puur gevoelsmatig.
Het valt op dat lloyd eerst ergens in Copy Pasta vermeld en daarna in de OP in Copy Pastarino wordt dit een code ? potverdomme ik had toch al gepost
Denk dat Wauter gewoon een wolf burgemeester is... Puur gevoelsmatig.
Rip LMI promise we will hunt those bastards down, voor de Glutes of Glory!!

hmm omdat vrouwen wel eens kunnen b**chen denk ik dat HILLR LM verraden heeft
LM en ik zijn juist matties. Doe niet zo raar 

Ik heb begrepen dat HillR en LM wat onderlinge beef hadden over de stem naar burgemeesterschap.
Ook vind ik dat ze het er erg dik bovenop legt dat zij 'goed' is:
Mijn stem gaat als gevolg hiervan uit naar HILLR

Whuutt..LM en ik zijn juist matties. Doe niet zo raar
Anyways. Ik heb een lijstje met mensen die mijn inziens aan mijn zijde horen. Mensen die goed zijn dus
Wengstertje Imba Tremendes Punjab Hoxyz Alley Cat - Twijfelgevalletje, erg slim en nooit te peilen in het begin. Vooralsnog geloof ik in zijn goedheid. Orgineel Penose Vermeiro De rest, inclusief onze burgemeester is wat mij betreft een twijfelgeval. De bad guys hebben de extra stem hard nodig, aangezien ze volgens mij best wel in de minderheid zijn. Het kan zijn dat sommige mensen inderdaad voor Wauter stemmen vanwege zijn ervaring. Maar het is wel erg toevallig dat de stemming voor de burgemeester tussen Wauter en mij gaat. Ik ben sowieso goed, dus er moeten een aantal badguys voor Wauter hebben gestemd. Mijn stem voor vandaag gaat voorlopig naar Wauter.