MuscleMeat

DBB GAME: een nieuw begin

Morgen pas eerste stemming toch?

• Topic Starter Topic Starter
de eerste nacht.

Na de glansrijke overwinning van Wauter heeft hij het dorp goed onder handen weten te nemen. Iedereen weet zeker dat hij de goedheid zelve is. De jager heeft besloten om de nacht door te brengen bij de nieuwe burgemeester.

Aldaar drinken ze wat samen van zijn beloofde wondergoedje waardoor de bicepsen van de jager al een heel end de lucht in groeien. Of leek dat maar zo? De burgemeester heeft vrij spel vanavond en besluit samen met LM een leuk avondje uit te beleven. Ze gaan samen de eerste "gains"maken van het dorp. Wel in bed na een avondje in het plaatselijke cafe uiteraard. Maar dat bleek anders te lopen dan gedacht.

Cupido is namelijk ergens anders om de vonk over te brengen en schiet met zijn betoverende pijlen met aan de pijlpunt wat van z'n liefdes potion. De vonk schiet in 1 keer over tussen de 2 en ze blijven tot de dood hen scheidt bij elkaar. Overigens is het een blinde liefde en weten ze verder niks van elkaar.

Het meisje komt ook in actie en neemt polshoogte bij de raad van weerwolven op hun jacht naar vers bloed. Ze weten welk slachtoffer ze moet hebben. Er mogen immers geen losse eindjes over blijven tijdens de klopjacht die gaat volgen door de burgers van Walhalla. Wanstaltige naam overigens voor een dorp, maar ja niks aan te doen.

Jaloers keken de wolven naar de recente gains van hun slachtoffer

2j4ocgy.jpg
Erg om te mieren inderdaad vonden ze. Niet al te droog met lekkere sappige erectoren. Willen ze zelf maar al te graag een stukje van die glutes of glory.

Zo eindigde het avondje uit van de burgemeester in deugen nadat ie z'n date aantrof zonder de desbetreffende glutes en rug mosselen. Het leven had voor haar geen zin meer en ze pleegde plaatselijke euthanasie door middel van een overdosis GHB. De heks zag dit onsmakelijke tafereel en wenste niet in te grijpen.

De inwoners weten niet wat hen overkomt en besluiten de volgende dag in actie te komen tegen het onrecht wat hun dorpsgenoten is aangedaan.

LM7790 is verlost van dr gains.

ze was een burger

Het was een kort nachtje slapen en men kan weer stemmen, discussiëren en andere zaken bedrijven in Walhalla tot 8 uur want dan komt dit prachtige ZEUS exemplaar weer in actie

Arme Lm :(

Burgemeester wats deze!

• Like
Waarderingen: Vonk
Jammer.

Het valt op dat lloyd eerst ergens in Copy Pasta vermeld en daarna in de OP in Copy Pastarino

wordt dit een code ?

Ik heb die dikke nog niet gezien, klopt dat? Dat ik 'm niet per ongeluk permbanned heb.:D

Maar even inhoudelijk..de wolven kennen elkaar? Dus hun kill is altijd goed? In vorige versies konden ze dan nog een cult vermoorden, wat in hun nadeel was.

Hmm..denk dat die dikke de oude opzet leuker vind hoor.:)

potverdomme ik had toch al gepost

Rip LM :( I promise we will hunt those bastards down, voor de Glutes of Glory!!

Denk dat Wauter gewoon een wolf burgemeester is... Puur gevoelsmatig.

Het valt op dat lloyd eerst ergens in Copy Pasta vermeld en daarna in de OP in Copy Pastarino wordt dit een code ? potverdomme ik had toch al gepost

Die tweede copy pasta was me nog niet opgevallen, misschien dat dit me wel kan helpen om het op te lossen. Niemand die weet of er hier iemand is met Italiaanse roots? Redelijk wat nieuwe spelers deze keer dus dat maakt het wat lastiger.

Overigens verteld de keuze voor Lm ons dat de meerheid van de wolven waarschijnlijk nieuwe(re) spelers zijn. Geroutineerde spelers sparen elkaar meestal in de eerste dagen tenzij echt duidelijk word dat ze een bepaalde rol hebben.

---------- Toegevoegd om 07:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:42 ----------

Denk dat Wauter gewoon een wolf burgemeester is... Puur gevoelsmatig.

Que? Ik wou gewoon ervoor zorgen dat de burgemeesterfunctie zeker niet bij een wolf zou terecht komen dus heb ik wat campagne gevoerd.

---------- Toegevoegd om 07:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:44 ----------

Ik ga voorlopig voor een inactieveling JoostD tot ik een hint kan oplossen.

hmm omdat vrouwen wel eens kunnen b**chen denk ik dat HILLR LM verraden heeft

hmm omdat vrouwen wel eens kunnen b**chen denk ik dat HILLR LM verraden heeft

Whuutt.. :rolleyes: LM en ik zijn juist matties. Doe niet zo raar :rolleyes:

Anyways. Ik heb een lijstje met mensen die mijn inziens aan mijn zijde horen. Mensen die goed zijn dus ;)

Wengstertje
Imba
Tremendes
Punjab
Hoxyz
Alley Cat - Twijfelgevalletje, erg slim en nooit te peilen in het begin. Vooralsnog geloof ik in zijn goedheid.
Orgineel
Penose
Vermeiro

De rest, inclusief onze burgemeester is wat mij betreft een twijfelgeval. De bad guys hebben de extra stem hard nodig, aangezien ze volgens mij best wel in de minderheid zijn. Het kan zijn dat sommige mensen inderdaad voor Wauter stemmen vanwege zijn ervaring.

Maar het is wel erg toevallig dat de stemming voor de burgemeester tussen Wauter en mij gaat.
Ik ben sowieso goed, dus er moeten een aantal badguys voor Wauter hebben gestemd.

Mijn stem voor vandaag gaat voorlopig naar Wauter.

Laatst bewerkt:
Ik heb begrepen dat HillR en LM wat onderlinge beef hadden over de stem naar burgemeesterschap.
Ook vind ik dat ze het er erg dik bovenop legt dat zij 'goed' is:

Mijn stem gaat als gevolg hiervan uit naar HILLR

Jij komt bij mij direct op het lijstje bij Wauter ;)

Whuutt.. :rolleyes: LM en ik zijn juist matties. Doe niet zo raar :rolleyes: Anyways. Ik heb een lijstje met mensen die mijn inziens aan mijn zijde horen. Mensen die goed zijn dus ;) Wengstertje Imba Tremendes Punjab Hoxyz Alley Cat - Twijfelgevalletje, erg slim en nooit te peilen in het begin. Vooralsnog geloof ik in zijn goedheid. Orgineel Penose Vermeiro De rest, inclusief onze burgemeester is wat mij betreft een twijfelgeval. De bad guys hebben de extra stem hard nodig, aangezien ze volgens mij best wel in de minderheid zijn. Het kan zijn dat sommige mensen inderdaad voor Wauter stemmen vanwege zijn ervaring. Maar het is wel erg toevallig dat de stemming voor de burgemeester tussen Wauter en mij gaat. Ik ben sowieso goed, dus er moeten een aantal badguys voor Wauter hebben gestemd. Mijn stem voor vandaag gaat voorlopig naar Wauter.

Ik ben zowat de enigste die bezig is met hints op te lossen. Als Wolf zijnde zou ik dit niet hoeven te doen want ik zou dan weten wie er allemaal aan mijn kant staat, ik kan dan gewoon een slachtoffer uitkiezen. De reden waarom ik voor burgemeester wou gaan heb ik al verklaard. Ik wou voorkomen dat deze rol in de handen kwam van een mogelijk wolf en ik weet wat mijn rol is. Voor het verdere spel is het handiger dat ik er nog wat langer inblijf trouwens... Dat er mogelijk wolven op mij gestemd hebben is goed mogelijk maar ik ben het in ieder geval niet. Sommige van je goed spelers hebben trouwens amper al wat gepost dus dan peilen wie goed/slecht is moeilijk imo.

Op zich lijkt het me voor een eerste dag niet gek om aan te nemen dat de wolven in ieder geval geprobeerd hebben de burgemeester te bepalen.
Dan zijn de mensen die op LM gestemd hebben dus safe, dat zijn Orgineel, Sanca en Wengstertje.

Tremendes heeft alleen stemmen van LM en mijzelf en LM was burger, dus Tremendes lijkt me ook wel safe.

HillR en Wauter hebben stemmen gehad, dus logischerwijs zal een van deze twee wolf zijn. Zal wel op een van deze twee gaan stemmen, tenzij er nog iets anders boven komt natuurlijk.

Terug
Naar boven