Fitness Seller

DBB GAME: een nieuw begin

Ik zal het eens toelichten waarom mijn stem op HillR valt, heel uitgebreid gaat het vandaag niet lukken want ben druk op werk.
Eventjes kort samengevat heb ik HillR, IMBA, Punjab in ieder geval in mijn lijstje staan, en als mogelijke verdachten Tremendes en Hoxyz. Dit komt omdat hun allemaal op HillR gestemd hebben zodra de rollen verdeeld waren.
Vervolgens stemt na de nacht IMBA op wauter, en volgens al snel ook Punjab en HillR wat al sterk doet lijken op een verbond tussen die drie.
Ik kaart de connectie tussen HillR en Punjab aan, en vervolgens wijzigen ze hun stem en krijg ik de stem van Punjab, vrijwel direct gevolgd door HillR.
Zo proberen ze HillR te beschermen door mij zwart af te zetten.
Wauter verdenk ik niet omdat er een strijd om burgermeesterschap was tussen HillR en Wauter, en ik denk dat de argumentatie van HillR Wauter overtuigd heeft om mij weg te stemmen.
Om zo het potentiele gevaar voor HillR te voorkomen.

Argumenten van: "Maar dat is veel te opvallend om de weerwolven te zijn." Vind ik juist een weerwolvenargument uit mijn jarenlange weerwolvencariere op school.
Waarom ik HillR kies en niet Punjab of IMBA is redelijk simpel. HillR had al de stem van Wengstertje en 2 stemmen is altijd effectiever dan op iemand van die drie te stemmen die nog geen stem op zich heeft.

En natuurlijk schrijft HillR die mensen toe als 'Goed'

Goed argument. Mag ik je er op wijzen dat ik nog niet op je gestemd heb. Ik ben alleen hints gaan zoeken in het verhaal waardoor jij mij opviel.. Dat heb ik in de groep gegooid.. :rolleyes:

De connectie tussen Punjab en mij is dat wij in RL een stelletje zijn ;) dus dat hij voor me opkomt is enigszins logisch. Anders krijgt hij vanavond slaag :o

Dat je wauter dan weer niet verdenkt snap ik, daar heb je denk ik ook gelijk in. Maar dat je hem als goed bestempeld, en vervolgens niet volgt in zijn mening over mij, is ook wel weer wat frappant hè?

Ik denk dat ik genoeg argumenten heb laten zien waardoor je zou moeten concluderen dat ik niet slecht ben.

Niet op mij gestemd inderdaad, excuses daarvoor. Maar wel je verdenkingen richting mij lang en breed geuit.
Verder zeg ik nergens dat Wauter goed is. Ik vertrouw niemand :D

Ook zal de RL connectie tussen jullie niets in moeten brengen in het spel, naar mijn mening zou dat los moeten staan van elkaar.

LeonM vooralsnog

wauter kan ik eerste rondjes altijd moeilijk peilen, maar als hij goed is kunnen we hem niet missen... HillR geldt dat ook voor alleen dan 50% van wauter

de gok op Leon durf ik wel aan

Niet op mij gestemd inderdaad, excuses daarvoor. Maar wel je verdenkingen richting mij lang en breed geuit.
Verder zeg ik nergens dat Wauter goed is. Ik vertrouw niemand :D

Ook zal de RL connectie tussen jullie niets in moeten brengen in het spel, naar mijn mening zou dat los moeten staan van elkaar.

Oh, misread dan@wauter.

Natuurlijk brengt dat niets in in het spel. why so serious ;)

---------- Toegevoegd om 12:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:46 ----------

Vermeiro zou btw iets italiaans kunnen zijn? Mijn google skills zijn niet zo best, iemand die hier iets mee kan?

Oh, misread dan@wauter.

---------- Toegevoegd om 12:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:46 ----------

Vermeiro zou btw iets italiaans kunnen zijn? Mijn google skills zijn niet zo best, iemand die hier iets mee kan?

mijn google skills zijn wel ok en ik kan er niks italiaans van maken

Oh, misread dan@wauter.

Vermeiro klinkt eerder portugees of braziliaans denk ik.

Je voert het zelf aan als argument voor jullie verbond-achtige acties ;)

:roflol: Dat staat de game niet in de weg hoor ;)

Vermeiro kan ik op dit moment nog niet echt peilen maar dat is eerder omdat hij nog niet veel gedaan heeft.

lees ik zo slecht of zie ik weinig hints in de verhalen...

In het eerste verhaal kom ik niet verder dan de steegjes en katten (alley-cat)
en in het tweede niet veel verder dan dat wellicht het plaatselijke café een hint is? Wie zijn de fervente cafébezoekers hier??

ik lees nog even jullie reactie's bij...wie weet staat daar nog iets bij?

NickyCF

Ik wilde eerst gaan voor LeonM wegens zijn reacties in het topic van LM.

HillR is ook wel verdacht maar na wat speurwerk in het topic van LM ben ik erachter gekomen dat de term "Glutes of Glory" wel erg vaak gebruikt wordt door Ot92, mijn stem gaat dus naar Ot92.

Ik wilde eerst gaan voor LeonM wegens zijn reacties in het topic van LM.

HillR is ook wel verdacht maar na wat speurwerk in het topic van LM ben ik erachter gekomen dat de term "Glutes of Glory" wel erg vaak gebruikt wordt door Ot92, mijn stem gaat dus naar Ot92.

Was mij ook opgevallen.. Maar wat mij tegenhield was dat LM zelf haar log gestart met de naam "LM's Glutes of Glory" destijds. Wellicht dat Lloyd dat om die reden gebruikt.

Was mij ook opgevallen.. Maar wat mij tegenhield was dat LM zelf haar log gestart met de naam "LM's Glutes of Glory" destijds. Wellicht dat Lloyd dat om die reden gebruikt.
Yup, dat is waar. But you never know. Vandaar mijn keus. :)

LeonM

Ga maar mee, moet nu stemmen want daarna geen tijd meer en de hint naar hem is niet onaardig.

Terug
Naar boven