Fitness Seller

DBB is minder hardcore geworden?

Peiling Peiling DBB is minder hardcore geworden?

• Totaal stemmers
    82
  • Topic Starter Topic Starter
Ryu zei:
Ach heerlijk :D wat was het ouwde gezegde ook alweer ? :D

You can't flex fat and beeing skinny doesn't mean you are ripped .. :roflol:

ontopic :

Goede punten van iedereen. Maar geniet gewoon van het leven! :D
Klopt niet, skinny is evengoed ripped ;)

EricR zei:
maar als ik dus op Moen zn verhaal afga geldt hetzelfde (in mindere mate weliswaar) voor kh's; paar broodjes met kaas is namelijk wel wat anders dan een bakje met rijst natuurlijk :)

Karma voor Moen, overigens! Ik was zelf al een btje die kant aan het opgaan, maar een beetje bevestiging kan nooit geen kwaad. Ik heb overigens vaak dat ik eerder voor de eiwitten ga ipv de kh's. mss maar eens omdraaien :)

Nu eerst een hamburger uit de automatiek halen :D

benchMarc zei:
Klopt niet, skinny is evengoed ripped ;)

Blijf dat jezelf maar wijsmaken :roflol:

@Moen.

Is weer iets wat anders, maar ik denk dat menig persoon het niet zal redden als bber op 60 a 70 gram eiwit.

Wat me dan op de volgende vraag brengt.. Wanneer neem jij deze doseringen op de dag?

Ryu zei:
Blijf dat jezelf maar wijsmaken :roflol:
Ripped betekent gewoon: zo goed als vetloos. En btw, ik ben niet skinny ;) Misschien in jouw ogen.

Dit is pas ripped:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn signature sais it all...

benchMarc zei:
Goed gezegd opa, maar kun je nou gewoon voortaan eens net zoals iedereen zonder vet, en zonder center uitlijning posten? ;)

Uitlijning, dikgedrukt, lettertype en letterkleur, ze staan allemaal aangegeven bij de mogelijkheden om je tekst aan te passen indien je dat wilt.
Derhalve is tekst aanpassen op dutchbodybuilding een legaal gegeven en niet betwistbaar. ;)

Niet betwistbaar, enkel aandachttrekkerig, bang dat men over je reply's heenleest en niemand op je reageert? Zou natuurlijk zonde zijn want dan heb je helemaal nix om tijd aan te spenderen, hoe kom je dan de dag door?

Gorilla-Man zei:
Niet betwistbaar, enkel aandachttrekkerig, bang dat men over je reply's heenleest en niemand op je reageert? Zou natuurlijk zonde zijn want dan heb je helemaal nix om tijd aan te spenderen, hoe kom je dan de dag door?

gorrila man
echt waar je bent echte en heerlijk typetjes
ook tegen mij elke keer met dat n*ger gedoe
ik blijf het geweldig vinden:D

Jah zo gaat dat op DBB he, eerst ben je een b*ch als je niet hardcore bent, nu wordt je practisch gebanned als je je rijst weegt. Haha, achja.

EricR zei:
Om deze opmerking juist te kunnen interpreteren moeten je wel weten dat EricR vegatariër is. (en niet zo maar één, hij is DBB’s eigen SuperTofu Knuffel VegaHippie :D).

Ik vrees dat EricR dit zegt vanuit een vegetarisch perspectief en niet vanuit de ogen van een atleet. :)

Ik krijg prompt trek in een vette hap van dit geouwehoer. :-)

Ja ik zit ook al aan het bier.

Ik zou het niet weten, weeral tijdje geleden dat ik hier nog geweest was.

Smoothmold zei:
@ zelda ik kan me niet voorstellen dat je kwaliteit kilo's wint als je chips toevoegt aan je dieet. zo ja, ben je een uitzondering denk ik.

Goed, ik zal het ff uitleggen: mn basisdieet is gewoon in orde, ik eet 120-160 g eiwit per dag, en redelijke verhoudingen kh's en vet. Maar daar kom ik dus nauwelijks op aan, het kost me op die manier gewoon teveel moeite genoeg calorieën binnen te krijgen, dus wat doe ik, ik vul dat aan met reglmatig een zak chips of een broodje kroket als ik daar zin in heb. Kan imo absoluut geen kwaad en het helpt me net fftjes aan die extra kcal's. :) De hele dag junken is wat anders natuurlijk.

D. zei:
@ Zelda, wat betreft dat zuipen merk ik een extreem groot verschil. Als ik je verhalen mag geloven doen wij niet voor elkaar onder, maar ik heb wel eens stricter geleefd, waarbij ik 1x per 2weken zoop (wel lam), misschien nog wel minder. Daarbij leefde ik qua dieet ook strikter en ik ging echt véél en véééél harder vooruit. Het kan persoonlijk zijn, maar ik merk wel degelijk verschil.
Niet dat het me nu ook maar een reet uitmaakt:D

Tuurlijk, als ik een week lang in constante staat van intoxicatie ben merk ik dat ook wel, maar elke dag een paar biertjes (stuk of 4 gemiddeld) maakt voor mij geen sigmificant verschil met niets drinken. Het verschil zal er wel zijn, maar is voor mij gewoon bij lange na niet genoeg om als monnik voor te gaan leven, heb ik over een paar jaar 2 maanden eerder mijn einddoel bereikt, jee....

Rob G zei:
Jah zo gaat dat op DBB he, eerst ben je een b*ch als je niet hardcore bent, nu wordt je practisch gebanned als je je rijst weegt. Haha, achja.

:roflol:

So true.

Lauw zei:
Om deze opmerking juist te kunnen interpreteren moeten je wel weten dat EricR vegatariër is. (en niet zo maar één, hij is DBB’s eigen SuperTofu Knuffel VegaHippie :D).

Ik vrees dat EricR dit zegt vanuit een vegetarisch perspectief en niet vanuit de ogen van een atleet. :)

En bedankt, als je dus geen kilo's eiwit per dag verslind ben je geen atleet? Mijn vegetarisme heeft daar niets mee te maken, ik ben er zelf van overtuigd dat je als natural geen extreem hoge eiwit inname nodig hebt. Dierlijk of plantaardig dat boeit verder weinig, mijn mening wordt niet gevormd vanwege een door jou veronderstelde vegetarische blik op BB-ing.

Terug
Naar boven