Fitness Seller

DBB is minder hardcore geworden?

Peiling Peiling DBB is minder hardcore geworden?

• Totaal stemmers
    82
Zelda zei:
Tuurlijk, als ik een week lang in constante staat van intoxicatie ben merk ik dat ook wel, maar elke dag een paar biertjes (stuk of 4 gemiddeld) maakt voor mij geen sigmificant verschil met niets drinken. Het verschil zal er wel zijn, maar is voor mij gewoon bij lange na niet genoeg om als monnik voor te gaan leven, heb ik over een paar jaar 2 maanden eerder mijn einddoel bereikt, jee....
Nee een paar biertjes zullen inderdaad de moeite niet zijn. Maar je weet zelf ook wel dat we dat geen zuipen noemen ;).
Je einddoel bereik je nooit trouwens.

Benchmarc hou je bek, de helft van je post gaan over frieten met frikandellen. Krijg er dan ook enorm zin in:meal:

• Topic Starter Topic Starter
Kijk mensen moeten het zelf weten, tijdens cut ben ik heel strikt maar daarbuiten eet ik wel meer dan rijst en kip/tonijn

gaat erom dat de training hardcore blijft !

ik wil een puur hardcore bb-forum.....geen gegeil en gelul over de nieuwe barry snottert films...groeten Tom

moet toch ergens me motivatie vandaan halen

Mja ik vind het allemaal wat overdreven. Nu is plots niemand meer hardcore. Nu maakt het ineens niet meer uit wat je eet. Nu is bier ineens goed voor de spieren. Imo dikke onzin. Iedereen weet dat je gains het beste zijn met een strikt schema van goede voeding en hardcore training. Gasten die beweren dat ze elke dag zat zijn en nog steeds super gains hebben moeten dat maar onderbouwen met foto's, wat toch niet gebeurd. Want iedereen weet dat het bullshit is. Je wordt niet groot als je 5 dagen per week zat bent, daat bouw je echt geen fysiek mee op. Misschien heb je al een redelijke fysiek en kun je dat enigsinds vast houden op die manier, maar uiteindelijk zul je er bij lopen net als elke andere ranzige bierzuipende nietsnut.

Rob G zei:
Mja ik vind het allemaal wat overdreven. Nu is plots niemand meer hardcore. Nu maakt het ineens niet meer uit wat je eet. Nu is bier ineens goed voor de spieren. Imo dikke onzin. Iedereen weet dat je gains het beste zijn met een strikt schema van goede voeding en hardcore training. Gasten die beweren dat ze elke dag zat zijn en nog steeds super gains hebben moeten dat maar onderbouwen met foto's, wat toch niet gebeurd. Want iedereen weet dat het bullshit is. Je wordt niet groot als je 5 dagen per week zat bent, daat bouw je echt geen fysiek mee op. Misschien heb je al een redelijke fysiek en kun je dat enigsinds vast houden op die manier, maar uiteindelijk zul je er bij lopen net als elke andere ranzige bierzuipende nietsnut.

Heb je mij ooit horen beweren dat ik elke dag lam ben? Mijn enige punt is dat ik het onzin vind om totaal niet te drinken omdat het funest zou zijn voor de groei. Een paar drankjes per dag kunnen nauwelijks kwaad.

En wáárom ik veel junk heb ik al uitgelegd, het werkt voor mij goed in de bulk, in de cut ben ik wel veel stricter.

PS Hoe moet ik onderbouwen met foto's dat ik drink?

Zelda zei:
Heb je mij ooit horen beweren dat ik elke dag lam ben? Mijn enige punt is dat ik het onzin vind om totaal niet te drinken omdat het funest zou zijn voor de groei. Een paar drankjes per dag kunnen nauwelijks kwaad.

En wáárom ik veel junk heb ik al uitgelegd, het werkt voor mij goed in de bulk, in de cut ben ik wel veel stricter.

PS Hoe moet ik onderbouwen met foto's dat ik drink?

Het was geen persoonlijke aanval op jou persoon Zelda, maar een algemene statement. Ik zeg ook niet dat je helemaal moet drinken en ik heb dat ook nooit beweerd. Natuurlijk kan je best drinken en misschien ook nog wel een paar drankjes per dag, maar imo heeft dat echt al wel een significant effect op je gains.

Ik vind het noral hypocriet en bijna lachwekkend om te zien hoe iedereen hier in 1 keer omslaat. Haha man eerst was iedereen altijd zo hardcore to da bone, en nu zijn het plots allemaal zuipende feestende lamballen.

Ik vind het allemaal weer erg overdreven. En met foto's bedoel ik gewoon dat veel mensen doen alsof ze weet ik wat zijn maar dat het allemaal wel mee valt. Iedereen kan over internet zeggen dat hij de bom is, maar in practijk komt daar meestal bar weinig van terrecht.

Als wat rob zegt over mij gaat heeft-ie helemaal gelijk:D

Rob G zei:
Het was geen persoonlijke aanval op jou persoon Zelda, maar een algemene statement. Ik zeg ook niet dat je helemaal moet drinken en ik heb dat ook nooit beweerd. Natuurlijk kan je best drinken en misschien ook nog wel een paar drankjes per dag, maar imo heeft dat echt al wel een significant effect op je gains.

Ik vind het noral hypocriet en bijna lachwekkend om te zien hoe iedereen hier in 1 keer omslaat. Haha man eerst was iedereen altijd zo hardcore to da bone, en nu zijn het plots allemaal zuipende feestende lamballen.

Ik vind het allemaal weer erg overdreven. En met foto's bedoel ik gewoon dat veel mensen doen alsof ze weet ik wat zijn maar dat het allemaal wel mee valt. Iedereen kan over internet zeggen dat hij de bom is, maar in practijk komt daar meestal bar weinig van terrecht.

Me vrouw zegt altijd wel dat ik een kort lontje heb :D

dus misschien ben ik dan wel een bom :D

Rob G zei:

Tsja, kan ik het helpen dat iedereen mij plotseling in koor napraat? :D

• Topic Starter Topic Starter
Rob G zei:

Ik denk dat er vooral veel mensen tussenzaten die de schijn ophielden en het niet durfden te zeggen dat ze zo leefden.

Ik zweer bij deze dat mijn lichaam bijna niet weet wat alcohol is.
5jaar geleden paar glaasjes alcohol op,Ik rook niet, ga nooit stappen, als ik ergens een dagje heen ga neem ik mijn tas met eten mee, Ik train nu 4jaar, 4a5keer in de week constant 1,5uur. Vakantie neem alleen als ik van te voren weet dat er een fitnesszaal is, anders niet}. en dat niet langer dan 2weken!
+heb ik mijn Aalo diploma voor instructeur gehaald
Mijn vriendin gaat injecteren bij me en me schoonouders houden altijd rekening met me als ik kom eten!

Nou als dit geen hardcore is weet ik het niet meer:D

Gorilla-Man zei:
Niet betwistbaar, enkel aandachttrekkerig, bang dat men over je reply's heenleest en niemand op je reageert? Zou natuurlijk zonde zijn want dan heb je helemaal nix om tijd aan te spenderen, hoe kom je dan de dag door?

hihi Heerlijk hoe jij elke keer de tijd neemt om je irritatie om te zetten in woorden. Ik kom de dag en af en toe nacht hard werkend door, daarnaast mag er wel plaats zijn voor een beetje aandacht van jou, of is dat teveel? "D
Ik ben wel trots dat ik de eerste was hier die keihard uitkwam om het NIET-hardcorrrrre te zijn :thumbs: Loze behoefte van leeghoofden.

XLarge zei:
Ik zweer bij deze dat mijn lichaam bijna niet weet wat alcohol is.
5jaar geleden paar glaasjes alcohol op,Ik rook niet, ga nooit stappen, als ik ergens een dagje heen ga neem ik mijn tas met eten mee, Ik train nu 4jaar, 4a5keer in de week constant 1,5uur. Vakantie neem alleen als ik van te voren weet dat er een fitnesszaal is, anders niet}. en dat niet langer dan 2weken!
+heb ik mijn Aalo diploma voor instructeur gehaald
Mijn vriendin gaat injecteren bij me en me schoonouders houden altijd rekening met me als ik kom eten!

Nou als dit geen hardcore is weet ik het niet meer:D

jezus, jij bent echt hardcore!! Ga je ook meedoen aan wedstrijden? Wat zijn je stats?

Smoothmold zei:
jezus, jij bent echt hardcore!! Ga je ook meedoen aan wedstrijden? Wat zijn je stats?

Ik heb nog veel werk te doen, maar ik hoop dat het ooit beloont word.
Ik hoop een keer op een podium te kunnen staan maar ik moet nog de juiste mensen vinden {begeleiding ect}
82kilo rond 9%vet 1,72lang

Als je nog kunt genieten van een naakte vrouw en een goede film op de buis is er niks aan de hand. Maar deze dingen worden al snel aan de kant gezet voor een extra whey-shake en dat is het moment waarop je kunt zeggen: NU ben ik gay.

Volgens mij is het andersom en is niemand hier ooit hardcore geweest, maar deed iedereen zich zo voor om in een nieuw forum een reputatie te gainen en niet b uiten de boot te vallen. :p

Kijk, ik weet nog tijden dat er hier over jointjes geluld werd alsof het de duivel was met gif! Nu zie ik hier mensen die regelmatige consumptie van speed, coke en weet ik niet veel wat serieus beweren bezig te zijn.

We hebben zelfs een Italiaans onderwereld figuur die meer gram drugs neemt dan eiwitten.

OK, zonder dollen, ik moet zeggen dat het verlangen naar het 'gevoel' hebben van massa groter is dan nu ik het heb (en het mag zeker nog meer). Toen ik nog mager was keek je naar brede gasten waar je toen best jaloers op was, nu doet 't me weinig als iemand die veel breder is me passeerd.

Als je eenmaal massa hebt, streef je naar meer, maar tegerlijkertijd zie je ook om daar te komen dat je op sociaal gebied veel inleverd, en nog wel meer vlakken. Dus dan kies je liever voor de middenweg, blijven zoals je bent.

Veel van hier begonnen ook bijv. met een tekort aan zelfvertrouwen en uitstraling, als je dat eenmaal hebt, hou je dat ook makkelijker zonder dat je nog echt hard traint/eet.

En na je newbie gains en naarmate je je naturele grens bereikt, moet je nog meer inleveren en toewijding hebben voor naar verhouding veel minder resultaat, dus dan laat je 't vaak liever voor wat 't is.

hahaha... of rob, zelda dbc of ik nou claimen degene te zijn die niet hardcore zijn of de eerste zijn die het toegegeven hebben (ik heb een tijdje wel strict geleefd, hoor), feit blijft dat we allen pas ná oli kwamen en Ahnuld óók zoop en blowde!!
Hardcore moet een keuze zijn en niet een toevlucht. Dit laatste is bij veel jongelingen het geval en dat is gewoon verkeerd. Punt!

Terug
Naar boven