AndroidHealthClinic

Shocking DBB-meet Fox Gym Den Bosch 19 september 2020!

• Topic Starter Topic Starter
iedereen heeft momenteel schijt aan die voorschriften en zoekt elkaar weer op maar we zullen zien
Ja, dus? Het aantal besmettingen neemt toe (deels door het testbeleid wordt er meer geconstateerd), maar het aantal doden en IC-opnames niet. De nieuwe besmettingen zijn vnl. patienten tussen de 20 en 40 jaar die buiten de risicogroep vallen. Ik kan het fout hebben, maar dit is is toch eigenlijk de wenselijke situatie om zo snel mogelijk groepsimmuniteit te bereiken waarbij de gezonde jongeren de ouderen beschermen door immuun te zijn. :thinking:

Ik moet toegeven dat ik ook moeite heb met strikt blijven. In het openbaar probeer ik de afstand enkel te bewaren ter bescherming van anderen of omdat anderen het mogelijk als issue zien. In de gym, op het werk, in de omgang met bekenden wordt die 1,5 meter niet echt meer nageleefd. Ik denk dat de focus ook verkeerd ligt. Zeker buiten voegt die 1,5 meter m.i. weinig toe. Slecht geventileerde binnenruimten en kwetsbaren (verzorgingstehuizen, ouderen, zieken), dat zijn m.i. de risicodingen. Als jongeren onderling is het allemaal niet zo'n issue denk ik. Gelukkig is er nog steeds geen sprake van mondkapjes, daar heb ik weinig zin in. :p

Ja, dus? Het aantal besmettingen neemt toe (deels door het testbeleid wordt er meer geconstateerd), maar het aantal doden en IC-opnames niet. De nieuwe besmettingen zijn vnl. patienten tussen de 20 en 40 jaar die buiten de risicogroep vallen. Ik kan het fout hebben, maar dit is is toch eigenlijk de wenselijke situatie om zo snel mogelijk groepsimmuniteit te bereiken waarbij de gezonde jongeren de ouderen beschermen door immuun te zijn. :thinking:

Ik moet toegeven dat ik ook moeite heb met strikt blijven. In het openbaar probeer ik de afstand enkel te bewaren ter bescherming van anderen of omdat anderen het mogelijk als issue zien. In de gym, op het werk, in de omgang met bekenden wordt die 1,5 meter niet echt meer nageleefd. Ik denk dat de focus ook verkeerd ligt. Zeker buiten voegt die 1,5 meter m.i. weinig toe. Slecht geventileerde binnenruimten en kwetsbaren (verzorgingstehuizen, ouderen, zieken), dat zijn m.i. de risicodingen. Als jongeren onderling is het allemaal niet zo'n issue denk ik. Gelukkig is er nog steeds geen sprake van mondkapjes, daar heb ik weinig zin in. :p
Hoe zijn de maatregelen mbt trainen in Fox Gym momenteel? Moet je reserveren voor bepaalde bloktijden, zijn de kleedkamers en douches beschikbaar etc?

Adit: ja ik het Google gebruikt, kan er op de site niks over vinden. ???

• Like
Waarderingen: BB_
Foxgym heeft dacht ik geen douches. Reserveren is ook niet meer nodig.

Hoe zijn de maatregelen mbt trainen in Fox Gym momenteel? Moet je reserveren voor bepaalde bloktijden, zijn de kleedkamers en douches beschikbaar etc?

Je moet bij binnenkomst een schoonmaak spuit en schoonmaak doekje pakken.

Lekker stinkend aan tafel zitten in het restaurant na de training. Als iedereen zo hard zweet als @BB_ doet dan zal dat een lekkere boel worden. :p
Ja, echt vet kut en smerig, niet douchen na het trainen.

Staat op Facebook. Sinds een paar weken is reserveren niet meer nodig, vandaar ook dat ik hier de meet weer heb voortgezet.

Lekker stinkend aan tafel zitten in het restaurant na de training. Als iedereen zo hard zweet als @BB_ doet dan zal dat een lekkere boel worden. :p
Tegen die tijd heb ik tren wss opgehoogd tot 400 mg of meer. Ik uitzweet iedereen de moeder..

Hi allemaal,

Zaterdag 19 sept. is helemaal prima vanuit onze kant en uiteraard is de toegang gratis. (dagpas is normaal €6)
Uiteraard allemaal wel afhankelijk van hoe we er voorstaan m.b.t. de (aangescherpte) corona maatregelen.

Op dit moment hebben we geen reserveringssysteem,omdat wij m.b.t. het aantal leden en m2 daar geen rekening mee hoeven te houden.
Uiteraard worden de leden geregisteerd d.m.v. het scannen van hun pasje (datum/tijd ect) en dagpassen moeten zich aanmelden,zodat we van die personen
ook alle data van hun bezoek kunnen vastleggen.
(tot max. 4 weken na bezoek - RIVM richtlijnen)

Tijdens het sporten word 1.5mtr afstand gewaardeerd en aangeraden,maar is niet verplicht.
In het lounge / bar gedeelte dient men wel (zo goed als mogelijk) 1,5mtr afstand te houden.
(RIVM richtlijnen)

Qua ventilatie in Den Bosch hangen er 10 ventilatoren (plafond is 8,5mtr hoog) en staan de serre en voor/nood deuren geheel open voor extra ventilatie.
Douches / kleedkamers zijn aanwezig en kunnen gewoon gebruikt worden.
Des. inf. spray en schoonmaak doekjes zijn beschikbaar voor de machines alsmede handgel op verschillende plaatsen in de gym.

Mvg,

Maarten

Laatst bewerkt:
Top, goed nieuws @FoxGym!

Douches / kleedkamers zijn aanwezig en kunnen gewoon gebruikt worden.

Had graag tijdens het diner een aangename zweetgeur om ons heen gehad. Zodat de 1,5 meter gehanteerd zou worden en wij alle ruimte in het restaurant zouden hebben.

Aangezien het grootste gedeelte toch wel uitbundig aanwezig (iets met anabolen) zal zijn en de meeste aardig intimiderend over kunnen komen qua fysiek. Denk ik dat wij deze ruimte evengoed wel hebben. :heart:

Helemaal top. De kogel is dus door de kerk. En er zijn douches, dus we hoeven niet te stinken. :heart:
Ik pas de OP even aan!

OP aangepast.

- Kunnen alle deelnemers mij per PM/PB laten weten (of hieronder) of ze wel of niet mee gaan eten?
- Kunnen @Col_inc @Joostb_2000 en @mrcactus mij het laten weten zodra ze zeker weten of ze kunnen?
- Indien nog iemand zich wil opgeven, kan dat natuurlijk! Indien iemand een vriend/vriendin mee wil nemen, laat het mij eten weten i.v.m. reserveren restaurant (en mogelijk een goodybag :eyebrow: ) !

Terug
Naar boven