Fitness Seller

Shocking DBB-meet Fox Gym Den Bosch 19 september 2020!

• Topic Starter Topic Starter
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik wil ook wel eens in @BB_

We hebben een speciaal topic om elkaar te bashen he Joost!

Ik hecht nu eenmaal meer waarde aan het sociale aspect en goede eten. Dan aan het “vreetwerk”.
Ik ben een gierige nederlander, veel voor weinig. Wat denk je dat al die gear kost..

Poll toegevoegd

Shintori (AYCE Sushi & Grill)

Wapen van Rosmalen (AYCE Soepen, Sushi, Tapas, Salades, Teppenyaki, Aziatisch/Europees, Wokken, Houtskooloven, Deserts, incl. drank)

Carras Bites (AYCE wereldse tapas)

Sakana (AYCE Sushi & Grill)

Shizen Fine Asian Cuisine (AYCE Fusion, Sushi & Grill)

Volgens @Bosje is Shintori beter dan @Sakana en @Shizen, maar ik heb zelf geen ervaring met restaurants in Den Bosch. Ik moet zeggen dat Wapen van Rosmalen er ook super uit ziet en veel biedt, ook m.n. voor degenen die minder fan zijn van sushi.

Mocht iemand een toevoegen hebben, voeg ik 't toe. Stemmen wijzigen is dan nog mogelijk.

Laatst bewerkt:
Ik ga niet meer naar restaurants kijken, word nu al gek. :roflol:

Top, goed nieuws @FoxGym!

Had graag tijdens het diner een aangename zweetgeur om ons heen gehad. Zodat de 1,5 meter gehanteerd zou worden en wij alle ruimte in het restaurant zouden hebben.

Aangezien het grootste gedeelte toch wel uitbundig aanwezig (iets met anabolen) zal zijn en de meeste aardig intimiderend over kunnen komen qua fysiek. Denk ik dat wij deze ruimte evengoed wel hebben. :heart:
Vers mannenzweet❤❤ ik zal fox even een mailtje doen of ze voor de zekerheid toch die douches willen sluiten

In!

Waar is de Vegan optie? :roflol:

Terug
Naar boven