- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je staat al op de lijst, ook eten neem ik aan?
Ja ook eten
Verkeerde forum zit je op.
Ja dat wordt lachen... Ik krijg al een staande ovatie als ik alleen al naar m’n rechterhand kijk.Gelukkig. Kijken wat de test. voor invloed heeft op de "jonge heren".
Ik ben een gierige nederlander, veel voor weinig. Wat denk je dat al die gear kost..We hebben een speciaal topic om elkaar te bashen he Joost!
Ik hecht nu eenmaal meer waarde aan het sociale aspect en goede eten. Dan aan het “vreetwerk”.
www.carras.nl
denbosch.shizenrestaurant.nl
Ja dat wordt lachen... Ik krijg al een staande ovatie als ik alleen al naar m’n rechterhand kijk.

Vers mannenzweet❤❤ ik zal fox even een mailtje doen of ze voor de zekerheid toch die douches willen sluitenTop, goed nieuws @FoxGym!
Had graag tijdens het diner een aangename zweetgeur om ons heen gehad. Zodat de 1,5 meter gehanteerd zou worden en wij alle ruimte in het restaurant zouden hebben.
Aangezien het grootste gedeelte toch wel uitbundig aanwezig (iets met anabolen) zal zijn en de meeste aardig intimiderend over kunnen komen qua fysiek. Denk ik dat wij deze ruimte evengoed wel hebben.![]()
Eens! Op 1 voorwaarde. Minstens 17 gangen..incl 6 met kwarteleierenMaak de poll. Ben benieuwd naar er mogelijkheden.
Een deftig restaurant ipv AYCE Is ook gaaf.
Bij de tweede optie kwam ik tekst tekort, ze hebben ook soepen een saladebar voor @Kathlinoo
Dat is terug te zien in je statsWe hebben een speciaal topic om elkaar te bashen he Joost!
Ik hecht nu eenmaal meer waarde aan het sociale aspect en goede eten. Dan aan het “vreetwerk”.