Ano_261020
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.705
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat komt vast door al die cardio met de forum chickies, of moet ik zeggen "gooi en smijt werk?"
Ik ben er zelf ook niet zo fan van, maar de meerderheid wel. Andere ideeën zijn welkom. Vaak hebben ze ook wel meer dan enkel suhsi.
Mocht iemand bepaalde eetwensen of allergieën hebben, vegetariër, veganist zijn of halal, kosjer etc. eten, laat het mij weten. Dan houd ik hier rekening mee!
Als jij naar de meet komt, wil vast wel iemand dit voor je regelen.
Als jij naar de meet komt, wil vast wel iemand dit voor je regelen.
Gaan we snuiven?

😂
Goed. Eten tot de pijngrens wordt incasseren tot ver over de pijngrens begrijp ik. Heb nog 2 maanden om te oefenen. Goddank
We kunnen wel oefenen tot die tijd? Dan krijgt de rest mijn sloppy seconds in september.Goed. Eten tot de pijngrens wordt incasseren tot ver over de pijngrens begrijp ik. Heb nog 2 maanden om te oefenen. Goddank
We? In de zin van jij en ik? Als je maar met de platte hand slaat. Hoe dik is die duim??😂😂😂😂We kunnen wel oefenen tot die tijd? Dan krijgt de rest mijn sloppy seconds in september.
Volgens mij is er iets niet helemaal goed gegaan..Poll toegevoegd
Shintori (AYCE Sushi & Grill)
Shizen Restaurant Den Bosch – Fine Asian Cuisine
denbosch.shizenrestaurant.nl
Wapen van Rosmalen (AYCE Soepen, Sushi, Tapas, Salades, Teppenyaki, Aziatisch/Europees, Wokken, Houtskooloven, Deserts, incl. drank)
![]()
Menu
wapenvanrosmalen.nl
Carras Bites (AYCE wereldse tapas)
![]()
Carras Bites voor catering, buffetten tapas in Den Bosch
Carras Bites in Den Bosch is het restaurant in 's Hertogenbosch voor onbeperk tapas en catering buffetten aan huis voor Den Bosch en omstrekenwww.carras.nl
Sakana (AYCE Sushi & Grill)
All you can eat Sushi restaurant in Den Bosch en Eindhoven
In onze All you can eat Sushi & Grill restaurants kunt u heerlijk genieten van een puur Oosterse keuken en vers bereid door onze ervaren sushi chef-koks!www.sakana.nl
Shizen Fine Asian Cuisine (AYCE Fusion, Sushi & Grill)
Shizen Restaurant Den Bosch – Fine Asian Cuisine
denbosch.shizenrestaurant.nl
Volgens @Bosje is Shintori beter dan @Sakana en @Shizen, maar ik heb zelf geen ervaring met restaurants in Den Bosch. Ik moet zeggen dat Wapen van Rosmalen er ook super uit ziet en veel biedt, ook m.n. voor degenen die minder fan zijn van sushi.
Mocht iemand een toevoegen hebben, voeg ik 't toe. Stemmen wijzigen is dan nog mogelijk.
Uiteraard de platte hand - ik ben geen barbaar. De duim is dik genoeg. Zo niet, dan komen we vast tot een gepaste oplossingWe? In de zin van jij en ik? Als je maar met de platte hand slaat. Hoe dik is die duim??😂😂😂😂

dan komt je vriendin meehelpen?Zo niet, dan komen we vast tot een gepaste oplossing![]()
Mijn duim is groter dan mijn vriendin haar duim, dus in dat opzicht komen we niet ver.
2 duimen?Mijn duim is groter dan mijn vriendin haar duim, dus in dat opzicht komen we niet ver.