XXL Nutrition

Shocking DBB-meet Fox Gym Den Bosch 19 september 2020!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nu van bijna iedereen een reactie. Alleen van @DomiB niets meer gehoord.

@Col_inc @hoxyz en @mrcactus zijn nog onzeker. @Joostb_2000 mee-eten ook i.v.m. verjaardag.

Daarmee kom ik op 20-26 mensen. :) Dat zou echt een flinke groep zijn, kan mij niet herinneren dat we dit eerder hebben gehaald. Ongetwijfeld zijn er nog last-minute afvallers of aanhakers. :D

V.w.b. eten lijkt Wapen van Rosmalen het populairst. We hebben nog de tijd, maar ik zal dit weekend vast kijken naar reserveren; beter te vroeg dan te laat. :)

Ik laat het zsm weten als ik duidelijkheid heb

• Like
Waarderingen: BB_
Weet je het al?

Ik heb nu van bijna iedereen een reactie. Alleen van @DomiB niets meer gehoord.

@Col_inc @hoxyz en @mrcactus zijn nog onzeker. @Joostb_2000 mee-eten ook i.v.m. verjaardag.

Daarmee kom ik op 20-26 mensen. :) Dat zou echt een flinke groep zijn, kan mij niet herinneren dat we dit eerder hebben gehaald. Ongetwijfeld zijn er nog last-minute afvallers of aanhakers. :D

V.w.b. eten lijkt Wapen van Rosmalen het populairst. We hebben nog de tijd, maar ik zal dit weekend vast kijken naar reserveren; beter te vroeg dan te laat. :)

ik ben 1 van die laatste aanhakers, of moet je het echt zeker weten van te voren?

ik ben 1 van die laatste aanhakers, of moet je het echt zeker weten van te voren?
Geen probleem om last-minute aan te haken. Ik reserveer ruim en als we met een paar man minder zijn, geef ik het wel door op de dag zelf. Wil voorkomen dat we zoals vorige keer ineens een kleinere tafel krijgen en toch met meer zijn, zodat we moeten proppen.

Het mag. Als het meerdere tafels zijn, is het sowieso geen probleem. We zijn toch allemaal lid van de DBB-familie? Zat laatst met z'n 8en aan 1 tafel.
Wapen van Rosmalen valt zo te zien al af
Screenshot_20200805-124139_Chrome.jpg

Ik denk dat het sowieso wishful thinking is om dat etentje voor elkaar te krijgen....

Terug
Naar boven