Een picknick organiseren?Ik denk dat het sowieso wishful thinking is om dat etentje voor elkaar te krijgen....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een picknick organiseren?Ik denk dat het sowieso wishful thinking is om dat etentje voor elkaar te krijgen....
Maar volgens Ernie mag het dus hij regelt het wel
hij werkt bij defensie wist je dat al?
Dit moet vast de eerste keer zijn dat Ernie er met de haren wordt bijgesleept.

Blauwe hap van Paresto. Niks mis mee.hij werkt bij defensie wist je dat al?
heb gehoord dat we dan gewoon priveleges krijgen. buffet op de kazerne voor 26 man.
Ja maar wist je ook al dat hij ergens anders veel meer zou kunnen verdienen?hij werkt bij defensie wist je dat al?
heb gehoord dat we dan gewoon priveleges krijgen. buffet op de kazerne voor 26 man.
ja hij doet iets met vliegtuigen toch?Ja maar wist je ook al dat hij ergens anders veel meer zou kunnen verdienen?
Waar dan?Ja maar wist je ook al dat hij ergens anders veel meer zou kunnen verdienen?
Al 5 jaar niet op.
Ik ga wel even informeren komend weekend . Op papier geldt die 1,5 meter en er zijn veel verschillen per restaurant en ook per gemeente hoe strikt gecontroleerd wordt. Binnen/buiten maakt ook nog weleens verschil. Stijgende aantal besmettingen werkt niet mee. Misschien ergens een BBQ ofzo? Als eten niet gaat, is het jammer.
Inderdaad, +1. En ik streef er naar dat zo te houden.

Wordt het toch nog interessant.Mc Drive en dan op de parkeerplaats gezamenlijk vreten
Bij die food plaza waar ik de vorige keer stond te wachten op je.. voor iedereen wat wilsMc Drive en dan op de parkeerplaats gezamenlijk vreten

Burger Koning, Kentucky, en grillrooM. Mc om de hoek, wat wil je nog meer?Bij die food plaza waar ik de vorige keer stond te wachten op je.. voor iedereen wat wils![]()

Zag er goed uitBurger Koning, Kentucky, en grillrooM. Mc om de hoek, wat wil je nog meer?![]()