DomiB
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 277
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Jajaaaa, die worstjes komen er wel.... rustig maar.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik vond het nooit slecht, toen ik niet zo'n vast schema hanteerde, at ik het altijd. Vond 't best lekker zelfs.Inderdaad, +1. En ik streef er naar dat zo te houden.![]()

ditDe enige voorwaarde wbt het eten is toch wel onbeperkt toetjes!!
Des te meer toetjes voor mij!
Ik ben bang met dit coronagezeik toetjes voor niemand.

Had ik ook voorgesteld. Bbq'en zou een optie zijn . Ik was ook al even aan het googlen naar gelegenheden waar je kan bbq'en..Woont er niemand daar in de buurt waar we kunnen bbqen ofso?
Vraag is wie er 25 vage dbb'ers over de vloer wilWoont er niemand daar in de buurt waar we kunnen bbqen ofso?

Ik denk dat @IRONic Pumper die drankjes het beste op zich kan nemen 👌😄Misschien een gek idee, maar ik opper het gewoon 😃.
Waarom niet gewoon in een park in Den Bosch? Mits het niet te droog weer is mag dit gewoon:
![]()
Barbecueën in de Bossche parken: dit is wat je moet weten
Barbecueën is niet alleen verrukkelijk, maar ook nog eens heel gezellig. Als je gaat barbecueën in de parken van Den Bosch, let hier dan even op:indebuurt.nl
Voor een paar tientjes de man kan je bij bijvoorbeeld https://www.bbqkampioen.nl/?gclid=C..._ZlSeremiSMauwGwcrRRCOBPSwuep6IRoCBHsQAvD_BwE vlees, vis, halal, vegetarisch en vegan producten bestellen inclusief, bbq, borden en bestek. Alles wordt afgeleverd en ook weer opgehaald...
Moeten we alleen voor het drinken iets regelen... maar dat lijkt me ook niet zo'n probleem...
Iedereen met de taxi naar huisIk denk dat @IRONic Pumper die drankjes het beste op zich kan nemen 👌😄
Daar is mijn BBQ veel te klein voor. Moet ik even de XL of XXL variant aanschaffen..

Zo'n snuifbus uhh feestbus ,

Beter gaan picknicken op een groot grasveld lolIk denk dat het sowieso wishful thinking is om dat etentje voor elkaar te krijgen....
Fixxen we toch een extra bbqDaar is mijn BBQ veel te klein voor. Moet ik even de XL of XXL variant aanschaffen..![]()

Jaaa met klaptafeltjes om lijnen op te leggen