- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Dat kan zomaar niet, jij bent toch de BBQ-koning?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kan zomaar niet, jij bent toch de BBQ-koning?

Update i.v.m. afmeldingen:
Trainen: 22 p
Eten: 18 p
Afmeldingen:
- Eten + trainen: 5
- Eten (dus wel komen trainen): 3
- Onzeker: 0
Gelukkig is er iemand bijgekomen, @Aquaexplo
@Joostb_2000 en @Skatermarvin stonden al op 'onzeker', dus ik heb nu niemand meer dit het nog niet zeker weet. Daarmee ga ik er even vanuit dat ik dit door kan geven (18 personen) eten, rekening houdend met het gegeven dat er altijd nog iemand kan afvallen.
www.mariapaviljoen.nl

Dat is juist de 2,5e waarmee ik @Shadow Project zijn Ijsje mee moet gaan kopenYoyoyo, een hier een update (ik pas de OP ook aan).
Datum: 19 september 18:00 uur
Mariapaviljoen – Eten, Drinken & Diner
www.mariapaviljoen.nl
![]()
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.com
Aangezien er meerdere mensen geen varkensvlees eten en er verzoek voor vis was, zal er nu m.n. kip/rund/vis zijn. Ook groenten, salades, frietjes, stokbrood, sauzen. Zelf bakken, zij assisteren. Bij regen kunnen we binnen zitten en wordt de BBQ onder een grote parasol geplaatst.
Verder kunnen we voor 25 euro onbeperkt eten ip.v. voor 22,50 400-500 gram p.p. en ik heb de knoop doorgehakt en besloten dit te doen; neem aan dat dat geen issue is en mocht dat wel zo zijn, laat dat dan even weten.
@Nononsense vega(n) is geregeld en je allergie is ook geen probleem.
Mocht er nog iemand met een allergie o.i.d. zijn, hoor ik het graag.
Ik heb nu 18 personen staan. Laat z.s.m. weten indien je je wilt afmelden of indien je je alsnog wilt opgeven, dat is uiteraard mogelijk.
Dessert vergeten te vragen. Mocht dit er niet bij zitten (is niet genoemd, dus ga er niet vanuit dat er een dessert is), zie ik op de kaart dat op 350 meter een Mac zit en op 450 meter een ijssalon (Frezzo), dus achteraf daar even langs gaan kan altijd nog.![]()

Onbeperkt natuurlijkYoyoyo, een hier een update (ik pas de OP ook aan).
www.mariapaviljoen.nl
![]()
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.www.google.com
Aangezien er meerdere mensen geen varkensvlees eten en er verzoek voor vis was, zal er nu m.n. kip/rund/vis zijn. Ook groenten, salades, frietjes, stokbrood, sauzen. Zelf bakken, zij assisteren. Bij regen kunnen we binnen zitten en wordt de BBQ onder een grote parasol geplaatst.
Verder kunnen we voor 25 euro onbeperkt eten ip.v. voor 22,50 400-500 gram p.p. en ik heb de knoop doorgehakt en besloten dit te doen; neem aan dat dat geen issue is en mocht dat wel zo zijn, laat dat dan even weten.
Ik heb nu 18 personen staan. Laat z.s.m. weten indien je je wilt afmelden of indien je je alsnog wilt opgeven, dat is uiteraard mogelijk.
Dessert vergeten te vragen. Mocht dit er niet bij zitten (is niet genoemd, dus ga er niet vanuit dat er een dessert is), zie ik op de kaart dat op 350 meter een Mac zit en op 450 meter een ijssalon (Frezzo), dus achteraf daar even langs gaan kan altijd nog.![]()

Yoyoyo, een hier een update (ik pas de OP ook aan).
www.mariapaviljoen.nl
![]()
Google Maps

25Eu ayce dickfest... no brainer! Ik ga vast beginnen met anus rekken.
Da's niet nodig, want jij komt niet.25Eu ayce bbq... no brainer! Ik ga vast beginnen met anus rekken.
Top man! Enige motivatie om niet binnen 2 weken dik te wordenIn voor eten en trainen! Zal zelf wat eerder beginnen om daarna met de camera rond te gaan voor de geïnteresseerden![]()
Welkom welkom.In voor eten en trainen! Zal zelf wat eerder beginnen om daarna met de camera rond te gaan voor de geïnteresseerden![]()
super dat je komt. 
Als jij er bij bent, kom ik ookIn voor eten en trainen! Zal zelf wat eerder beginnen om daarna met de camera rond te gaan voor de geïnteresseerden![]()

Eens!Welkom welkom.super dat je komt.
Je foto's vorige keer waren erg vet.![]()
Is dat definitief,.eten en trainen? Dan geef ik het door.