- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
ik kom niet eten, dat komt meer door het concept dan het trainen. ik heb mijn werkweekend gewoon omgeruild?![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik kom niet eten, dat komt meer door het concept dan het trainen. ik heb mijn werkweekend gewoon omgeruild?![]()
Zeker. Het gaat vooral ook om de gezelligheid. Daarnaast moeten we in coronatijd roeien met de riemen die we hebben en soms met iets minder genoegen nemen.Een georganiseerde bbq voor vega(n)s is ook geen culinair hoogstandje hoor... maar soit, voor mij is het eten bijzaak en vind ik het leuk om de anderen eens irl te zien. Maar ieder zijn eigen keuze natuurlijk 😄.
(Dit is een verkapte, denk er nog eens over na post 😉)

Wow, super. Echt tof dat je komt.Beetje aan de late kant, maar ik ben graag nog in voor sporten en eten! Sta voor nu afgemeld op werk dus hoort geen probleem te zijn
Waarom wist ik niet dat er bij hoorn tegenwoordig een kfc zit
SameIk kom alleen voor de bbq. Trainen is echt bijzaak.
Ik kom voor t ijsje, de rest is bijzaak
Tip: bandenspanning wat ophogen, als je met vollast en aanhanger rijdt.

Waarom zou ik een woestijn regelen?Dan moet ik de bandenspanning zo hoog laten oplopen dat ze knallen als beide heren meerijden.
Regel je ook een desert voor na de bbq?![]()
@KimvanGompel is that you?Dan moet ik de bandenspanning zo hoog laten oplopen dat ze knallen als beide heren meerijden.
Regel je ook een desert voor na de bbq?![]()
Wie wil mijn dessert zijn?Ze moeten echt wat doen aan de mobiele website. Groetjes vanuit Dubai
Is @Aline je appetizer dan?