- Waardering
- 897
- Lengte
- 2m02
Serious

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Forever ecto sowiesodit word wel echt een ecto meeting jongens kan toch niet
Wat flik jij nu
Jammer, had je geen vrij kunnen vragne van werk? Verjaardag snap ik nog, maar met ons is toch veel gezelliger dan met familie enzo.

Zegt hij

ik kom niet eten, dat komt meer door het concept dan het trainen. ik heb mijn werkweekend gewoon omgeruild?

Wat is er mis met het concept?ik kom niet eten, dat komt meer door het concept dan het trainen. ik heb mijn werkweekend gewoon omgeruild?![]()
Ik hou niet van bbqen voor 20 man. Als ik vlees wil ga ik wel naar een steakhouse. Bestel ik een groot stuk vlees. Bij zo'n avond eet ik liever ayce of whatever. Iets wat ik anders niet zo snel zou kiezen.
High oestrogeen is highIk hou niet van bbqen voor 20 man. Als ik vlees wil ga ik wel naar een steakhouse. Bestel ik een groot stuk vlees. Bij zo'n avond eet ik liever ayce of whatever. Iets wat ik anders niet zo snel zou kiezen.
Jammer, had je geen vrij kunnen vragne van werk? Verjaardag snap ik nog, maar met ons is toch veel gezelliger dan met familie enzo.![]()

Een georganiseerde bbq voor vega(n)s is ook geen culinair hoogstandje hoor... maar soit, voor mij is het eten bijzaak en vind ik het leuk om de anderen eens irl te zien. Maar ieder zijn eigen keuze natuurlijk 😄.Ik hou niet van bbqen voor 20 man. Als ik vlees wil ga ik wel naar een steakhouse. Bestel ik een groot stuk vlees. Bij zo'n avond eet ik liever ayce of whatever. Iets wat ik anders niet zo snel zou kiezen.