AndroidHealthClinic

Shocking DBB-meet Fox Gym Den Bosch 19 september 2020!

Fijn als de rest niks meer hoeft en je extra kan bestellen
20200919_210320.jpg
20200919_200723.jpg
Die chicken waffle, oeffffff. Nu heb ik ook zin om bij ‘t zusje te gaan eten, thanks :p

• Topic Starter Topic Starter
BBQ was uiteindelijk prima en een vrij beschaafde cheat,v McFlurry toe.

@wovano t Zusje ziet er goed uit. Misschien leuk idee voor een andere meet after Corona.

Bedankt voor de meet! @BB_ goed geregeld weer.
En bedankt voor de gezelligheid allemaal en de praatjes die ik gemaakt heb!

Voor iedereen die een koek heeft gehad ik hoop dat die gesmaakt heeft. Als er foto's worden gemaakt met de koeken graag delen op insta met @dekoekjesbaas.

Morgen even een plaatje schieten voor IG koekjesbaas. Ik vond ze top.
Meet ook zeer geslaagd weer! Leuk dat er zoveel mensen waren, boel nieuwe hoofden gezien.

Volgende keer kom ik ook als @BB_ er weer is.

Was weer een geslaagde meet! Thanks allen! M'n corrupte SD kaart heeft het overleefd. Rest van de foto's zal wat langer op zich laten wachten met bewerken etc.

grote jongens.jpg

Er is hard getrend!

tren hard.jpg

Wie zijn rechts naast @BB_ en links naast @vntl

Was weer een geslaagde meet! Thanks allen! M'n corrupte SD kaart heeft het overleefd. Rest van de foto's zal wat langer op zich laten wachten met bewerken etc.

grote jongens.jpg

Er is hard getrend!

tren hard.jpg

hahahaahahah thanks zaten goeie foto’s bij! Zou ze graag willen!

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen bedankt voor de komst en gezelligheid. :thumbs: Het was weer een geslaagde meet. :)

@FoxGym helemaal top, bedankt voor de gastvrijheid . Mooie gym, echt super. :D
@XXL Nutrition bedankt voor het sponsoren. De repen vallen goed in de smaak. :)
@Furryx94 bedankt voor de koeken, teringlekker drool:
@Armyboy bedankt voor het contact en restaurant. Was een lekkere BBQ.
@Nootmuskaatje alvast bedankt voor de foto's.

Ook tof dat iedereen er was en degenen die er niet waren zich netjes hadden afgemeld.

@bramophyte Ik had het er net nog even met @Shadow Project maar wij vragen ons af wat het secret ingedient van jouw pwo was. Ik zit constant m'n lippen te likken en Shadow is t*ring energiek en kan niet slapen, stiekem gevuld met amfetamine ofzo. :roflol:

@FoxGym dacht echt wat zijn dit voor een stelletje dieren :roflol: zeker toen @bramophyte die pot pre-workout open trok. Zag ze nog even fluisteren naar elkaar van Corona?:roflol::roflol:

Terug
Naar boven