- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is je msn? Voeg ik je ff toe
Ik hou het wat cleaner vandaag.
Godver waren die er ook?

ik heb ook echt moker droge lippen@bramophyte Ik had het er net nog even met @Shadow Project maar wij vragen ons af wat het secret ingedient van jouw pwo was. Ik zit constant m'n lippen te likken en Shadow is t*ring energiek en kan niet slapen, stiekem gevuld met amfetamine ofzo.![]()
@bramophyte Ik had het er net nog even met @Shadow Project maar wij vragen ons af wat het secret ingedient van jouw pwo was. Ik zit constant m'n lippen te likken en Shadow is t*ring energiek en kan niet slapen, stiekem gevuld met amfetamine ofzo.![]()
ik heb ook echt moker droge lippen![]()
Het was erg gezellig allemaal! veel bekenden die ik hier al eens was tegengekomen die ik nu (eindelijk) eens in het echt heb gezien
Die was vrij normaal toch. Ik had deze bij meIedereen bedankt, heb een top dag gehad!
Can agree. Hartje bonkt goed en handen zijn onrustig.

Super dit !!Was weer een geslaagde meet! Thanks allen! M'n corrupte SD kaart heeft het overleefd. Rest van de foto's zal wat langer op zich laten wachten met bewerken etc.
![]()
Er is hard getrend!
![]()
Wees blij dat die jongen geen 2 meter is. Jij kan nog heel goed zien dat t leuke dames zijn dus niet zo piepen 😂pfff ,zijn er 3 lekkertjes op de foto gaat die k.. vissertje er voor staan