AndroidHealthClinic

Shocking DBB-meet Fox Gym Den Bosch 19 september 2020!

Gelukkig moest ik snel "douchen" in het hotel.
Ontwijk ik de foto ook weer.

Wat zegt dat over @BB_ zijn verschijning?
Helaas was er links een stuk meer ruimte, heb een stukje gekropt. Weinig lensgains voor Bert en ik. Zonder lenscorrectie:
grote jongens zonder correctie.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de meet! @BB_ goed geregeld weer.
En bedankt voor de gezelligheid allemaal en de praatjes die ik gemaakt heb!

Voor iedereen die een koek heeft gehad ik hoop dat die gesmaakt heeft. Als er foto's worden gemaakt met de koeken graag delen op insta met @dekoekjesbaas.
Waar koop je die dingen (zonder insta)? Echt te lekker, ik kan geen website of iets vinden. Of maak je die zelf?

• Heart
Waarderingen: Onit
Heerlijk dagje gisteren, nog aan het nagenieten van de gesprekken en de gezelligheid. Had vanmorgen niet zoveel haast om te ontbijten, hoe zou dat toch komen...

@BB_ en @Armyboy thanx voor jullie inzet :heart: Fijn jullie irl ontmoet te hebben. @FoxGym @XXL Nutrition @Furryx94 @bramophyte en natuurlijk @Nootmuskaatje ook bedankt voor alles. @derest hopelijk tot een volgende meet.
Ben ook benieuwd waar ik de heerlijke koekjes kan bestellen...of is een bericht via IG voldoende?

Nu ff laatste uurtje Le mans kijken, daarna een uurtje plat. Was een nachtje met weinig slaap :P

Laatst bewerkt:
Heerlijk dagje gisteren, nog aan het nagenieten van de gesprekken en de gezelligheid. Had vanmorgen niet zoveel haast om te ontbijten, hoe zou dat toch komen...

@BB_ en @Armyboy thanx voor jullie inzet :heart: Fijn jullie irl ontmoet te hebben. @FoxGym @XXL Nutrition @Furryx94 @bramophyte en natuurlijk @Nootmuskaatje ook bedankt voor alles. @derest hopelijk tot een volgende meet.
Ben ook benieuwd waar ik de heerlijke koekjes kan bestellen...of is een bericht via IG voldoende?

Nu ff laatste uurtje Le mans kijken, daarna een uurtje plat. Was een nachtje met weinig slaap :P
Geen probleem! Was voor ons een mooi moment om te kijken wat anderen zouden vinden van de koekjes. Lekkere ongezouten mening.

Met goedkeuring van dbb mod team zal ik een topic openen!

Terug
Naar boven