- Waardering
- 15.917
Hij kan met jou meetrainen toch, waarschijnlijk even buff.hij mag best mee hoor. kinderfitness verzorgt @Bokito graag
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij kan met jou meetrainen toch, waarschijnlijk even buff.hij mag best mee hoor. kinderfitness verzorgt @Bokito graag
Hmmm dit is wel heel gedetailleerd. Klopt dit @peachy?waarschijnlijk groningen, net als alle andere meiden die “iets in de richting van gezondheidszorg doen” en het social work blijkt te zijn![]()
ik heb foto's gezien hij lijkt een beetje op jou maar dan 2 jaar terug.Hij kan met jou meetrainen toch, waarschijnlijk even buff.
Dank voor je compliment. Zit je nu serieus mn zoon af te zeiken?ik heb foto's gezien hij lijkt een beetje op jou maar dan 2 jaar terug.
p*ssy magnet dusik heb foto's gezien hij lijkt een beetje op jou maar dan 2 jaar terug.
Sowieso

ik vond bokito super sexy toen. als jij het als afzeiken ziet, tja dat mag.Dank voor je compliment. Zit je nu serieus mn zoon af te zeiken?
Mocht t niet bedoelt zijn als een steek onder water heb ik niets gezegd.
Ik had zwaar obesitas toen, ik vind het echt niet kunnen dat je de zoon van Aline hiermee vergelijkt.ik vond bokito super sexy toen. als jij het als afzeiken ziet, tja dat mag.
Ik had zwaar obesitas toen, ik vind het echt niet kunnen dat je de zoon van Aline hiermee vergelijkt.
Prima te doen uit het noorden. Nu vind ik reizen ook helemaal geen probleem.
We hebben eens een meet in het noorden gehouden, Meppel. Mocht er weer een in de buurt zijn wees welkom![]()

Er gaat niks boven Groningen!waarschijnlijk groningen, net als alle andere meiden die “iets in de richting van gezondheidszorg doen” en het social work blijkt te zijn![]()

vieze stoker. je kan wel een koekje of 2 gebruiken p/dIk had zwaar obesitas toen, ik vind het echt niet kunnen dat je de zoon van Aline hiermee vergelijkt.
Anders maak je een nieuw topic? Houd het wat overzichtelijker.
Volgend keer sla ik de McFlurry over. Achteraf zonde van mijn geld en calorieen. Begrijp niet waarom sommige erbij zweren.Volgende keer pak ik een hotel zodat ik kan drinken![]()

Is toch best lekker?Volgend keer sla ik de McFlurry over. Achteraf zonde van mijn geld en calorieen. Begrijp niet waarom sommige erbij zweren.![]()

Meh.. hij was al ver gesmolten. Helft was yoghurtachtig qua structuur, weinig saus/M&M's. Hapt lekker weg hoor, maar niet lekker genoeg voor een herkansing.Is toch best lekker?
Maar een goede triple is beter![]()

Is toch best lekker?
Maar een goede triple is beter![]()
Op een meet en cheat gelden kcal toch niet.Volgend keer sla ik de McFlurry over. Achteraf zonde van mijn geld en calorieen. Begrijp niet waarom sommige erbij zweren.![]()
Het eten viel trouwens erg mee, als we naar een AYCE-vreetschuur gaan eet iedereen 3x zo veel volgens mij. 
Ja zoals ik zei, het hapt lekker weg, maar laten we zeggen 7/10. Als ik cheat streef ik naar 10/10. Dus volgende meet bij voorkeur echt Italiaans ijs met echte slagroom.Ik dacht dat je die McFlurry wel lekker vond, zei je op de meet.