- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
neem jij dan ook je vrouw mee.Volgende keer pak ik een hotel zodat ik kan drinken![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
neem jij dan ook je vrouw mee.Volgende keer pak ik een hotel zodat ik kan drinken![]()
Dat lijkt me ook wel een vette gym jaCardiofitness Beverwijk? Schijnt ook wel leuke apparatuur te hebben.
Als ze durft, ze voelt zich niet zo zeker tussen al de vrouwen die trainen

Ahjo dan neem ik de mijne ook mee, die traint ook nietAls ze durft, ze voelt zich niet zo zeker tussen al de vrouwen die trainen
Heb al gezegd dat t nie veel uitmaakt, mja, vrouwen...

Die bootypic vertelde toch iets andersAhjo dan neem ik de mijne ook mee, die traint ook niet![]()

Ergens in Ede?Volgende keer pak ik een hotel zodat ik kan drinken![]()
190km :0
Ga ik morgen heen

Oke misschien traint ze een klein beetje

Doe het, meer billen = meer vreugde.Als het over billen gaat neem ik mijne ook wel mee.
Hueuheuheuhueu
Daar train ik, bazengym. Elke machine die je kan bedenken, db´s tot 70kg etc.
Anders maak je een nieuw topic? Houd het wat overzichtelijker.Idee om een poll aan te maken, zodat er gestemd kan worden?
Ik wil gerust het een en ander organiseren![]()
Geen idee of d’r überhaupt nog een meet wordt georganiseerd, maar vanuit het noorden is alles al snel vrij lang qua reistijd, helemaal wanneer je in een file belandt of tijdens de spits is het al helemaal drama.
Can’t relate tho met de lange reistijden etc. want in principe kan ik alles met de fiets of ov oid doenMaar just putting that out there tho, niet dat ik ooit op een meet zal verschijnen waarschijnlijk maar reistijd sucks gewoon als je niet ergens centraal in Nederland woont i guess
![]()

Afstand maakt me ook geen ene f**k uit, gaat mij er meer om dat ik mn zoon heel de dag alleen thuis zou moeten laten als t ver weg is. Als ik alleen was geweest in de weekenden had ik er zeker een hele dag voor over.
hij mag best mee hoor. kinderfitness verzorgt @Bokito graagAfstand maakt me ook geen ene f**k uit, gaat mij er meer om dat ik mn zoon heel de dag alleen thuis zou moeten laten als t ver weg is. Als ik alleen was geweest in de weekenden had ik er zeker een hele dag voor over.
Is hij niet oud genoeg om mee te nemen?Afstand maakt me ook geen ene f**k uit, gaat mij er meer om dat ik mn zoon heel de dag alleen thuis zou moeten laten als t ver weg is. Als ik alleen was geweest in de weekenden had ik er zeker een hele dag voor over.
Hij is 13. Trainen doet ie nog niet (ik begrijp wel waar jouw interpretatie vandaan komt, had ergens geschreven dat hij ook graag aan krachttraining wilde gaan doen) , ouwehoeren kan ie welIs hij niet oud genoeg om mee te nemen?
(Meende ergens in je log gelezen te hebben dat hij ook al trainde)