MuscleMeat

Shocking DBB-meet Fox Gym Den Bosch 19 september 2020!

Als het over billen gaat neem ik mijne ook wel mee.

Hueuheuheuhueu

Het wordt inderdaad wel tijd voor een meet in Haarlem in de buurt.

CF Beverwijk schijnt wel goed te zijn, zelf nooit geweest maar ken wel mensen die er trainen en hoor goede verhalen.

Laatst bewerkt:
Idee om een poll aan te maken, zodat er gestemd kan worden?

Ik wil gerust het een en ander organiseren :)

Geen idee of d’r überhaupt nog een meet wordt georganiseerd, maar vanuit het noorden is alles al snel vrij lang qua reistijd, helemaal wanneer je in een file belandt of tijdens de spits is het al helemaal drama. :emo:
Can’t relate tho met de lange reistijden etc. want in principe kan ik alles met de fiets of ov oid doen :D Maar just putting that out there tho, niet dat ik ooit op een meet zal verschijnen waarschijnlijk maar reistijd sucks gewoon als je niet ergens centraal in Nederland woont i guess :dunno:

Wat zijn nou afstanden in dit kleine kikkerlandje ;)

Cardio fitness Beverwijk is eindelijk eens redelijk in de buurt.

Wat zijn nou afstanden in dit kleine kikkerlandje ;)
Afstand maakt me ook geen ene f**k uit, gaat mij er meer om dat ik mn zoon heel de dag alleen thuis zou moeten laten als t ver weg is. Als ik alleen was geweest in de weekenden had ik er zeker een hele dag voor over.

• Like
Waarderingen: BB_
Afstand maakt me ook geen ene f**k uit, gaat mij er meer om dat ik mn zoon heel de dag alleen thuis zou moeten laten als t ver weg is. Als ik alleen was geweest in de weekenden had ik er zeker een hele dag voor over.
hij mag best mee hoor. kinderfitness verzorgt @Bokito graag

Is hij niet oud genoeg om mee te nemen?
(Meende ergens in je log gelezen te hebben dat hij ook al trainde)

Is hij niet oud genoeg om mee te nemen?
(Meende ergens in je log gelezen te hebben dat hij ook al trainde)
Hij is 13. Trainen doet ie nog niet (ik begrijp wel waar jouw interpretatie vandaan komt, had ergens geschreven dat hij ook graag aan krachttraining wilde gaan doen) , ouwehoeren kan ie wel :roflol:

Terug
Naar boven