- Waardering
- 6.415
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 17%
Jullie zijn altijd welkom bij Iron house in Utrecht, zowel @Shadow Project als ik struikelen met enige regelmaat naar binnen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk ook dat het er een beetje aan ligt wat je een lange reistijd vindt en hoe graag je bij zo'n meet wilt zijn... naar mijn werk is bijvoorbeeld al 1 uur enkele reis en vind ik elke dag prima te doen.Geen idee of d’r überhaupt nog een meet wordt georganiseerd, maar vanuit het noorden is alles al snel vrij lang qua reistijd, helemaal wanneer je in een file belandt of tijdens de spits is het al helemaal drama.![]()
Can’t relate tho met de lange reistijden etc. want in principe kan ik alles met de fiets of ov oid doenMaar just putting that out there tho, niet dat ik ooit op een meet zal verschijnen waarschijnlijk maar reistijd sucks gewoon als je niet ergens centraal in Nederland woont i guess
![]()
Ja ik begrijp je punt, maar vanuit het noorden zijn het meestal gewoon lange reistijden. Zal zelf waarschijnlijk nooit naar een meet gaan tho, maar als je ‘t leuk lijkt en de reistijd is het je waard dan prima toch? Dagje uit is altijd goedIk denk ook dat het er een beetje aan ligt wat je een lange reistijd vindt en hoe graag je bij zo'n meet wilt zijn... naar mijn werk is bijvoorbeeld al 1 uur enkele reis en vind ik elke dag prima te doen.
Verder zie ik de meet als een dagje uit, dus een lange reistijd vind ik niet erg (naar 1 van de waddeneilanden gaat me net te ver).
Overigens no hard feelings als anderen daar anders over denken. Ieder zijn eigen keuze 😀
Noorden sucks qua reistijd dat is ‘t meer 
Prima te doen uit het noorden. Nu vind ik reizen ook helemaal geen probleem.Ja ik begrijp je punt, maar vanuit het noorden zijn het meestal gewoon lange reistijden. Zal zelf waarschijnlijk nooit naar een meet gaan tho, maar als je ‘t leuk lijkt en de reistijd is het je waard dan prima toch? Dagje uit is altijd goedNoorden sucks qua reistijd dat is ‘t meer
![]()

Ik kom wel een keer trainen met jullie!Jullie zijn altijd welkom bij Iron house in Utrecht, zowel @Shadow Project als ik struikelen met enige regelmaat naar binnen.
Waar kom je vandaan peachy? ^^Ja ik begrijp je punt, maar vanuit het noorden zijn het meestal gewoon lange reistijden. Zal zelf waarschijnlijk nooit naar een meet gaan tho, maar als je ‘t leuk lijkt en de reistijd is het je waard dan prima toch? Dagje uit is altijd goedNoorden sucks qua reistijd dat is ‘t meer
![]()
Ik zit er srs aan te twijfelen ook die snor te laten staan@chrash het blijft geniaal hoe je avatar bij je past. Was niet moeilijk om je te herkennen hahaha

Wellicht wanneer ik niet zo weak ben wel eens in!Prima te doen uit het noorden. Nu vind ik reizen ook helemaal geen probleem.
We hebben eens een meet in het noorden gehouden, Meppel. Mocht er weer een in de buurt zijn wees welkom![]()

Nou geloof me, ik ben ook geen krachtpatser, stak lekker af bij de rest, maar iedereen heeft zijn eigen niveau toch. Trainen we lekker samen met de pussyweights 😉
Heb ff je log snel doorgelezen maar vind het degelijke gewichten, geen pussyweights hoorNou geloof me, ik ben ook geen krachtpatser, stak lekker af bij de rest, maar iedereen heeft zijn eigen niveau toch. Trainen we lekker samen met de pussyweights 😉
Ik vond het iig super gezellig!
Hier dacht ik gister ook nog over na ja, past perfect.@chrash het blijft geniaal hoe je avatar bij je past. Was niet moeilijk om je te herkennen hahaha

waarschijnlijk groningen, net als alle andere meiden die “iets in de richting van gezondheidszorg doen” en het social work blijkt te zijn

Mee eens. Midden van t land zou een keer leuk zijn!Geen idee of d’r überhaupt nog een meet wordt georganiseerd, maar vanuit het noorden is alles al snel vrij lang qua reistijd, helemaal wanneer je in een file belandt of tijdens de spits is het al helemaal drama.
Can’t relate tho met de lange reistijden etc. want in principe kan ik alles met de fiets of ov oid doenMaar just putting that out there tho, niet dat ik ooit op een meet zal verschijnen waarschijnlijk maar reistijd sucks gewoon als je niet ergens centraal in Nederland woont i guess
![]()
Is toch ook de enige stad in noord oost waar je dingen met het ov en de fiets kan doen?waarschijnlijk groningen, net als alle andere meiden die “iets in de richting van gezondheidszorg doen” en het social work blijkt te zijn![]()
waarschijnlijk groningen, net als alle andere meiden die “iets in de richting van gezondheidszorg doen” en het social work blijkt te zijn![]()
Daar train ik, bazengym. Elke machine die je kan bedenken, db´s tot 70kg etc.Cardiofitness Beverwijk? Schijnt ook wel leuke apparatuur te hebben.