AndroidHealthClinic

DBB meet Golds gym 2 april 2022

In sowieso!

Misschien in.

Iedereen omgeving Helmond/Eindhoven mag met mij meerijden heb genoeg ruimte.
Ik denk dat ik ook wel wil komen en super graag gebruik wil maken van dat aanbod :)
Straks eens even die datums bekijken :)

Leuk man, met z'n allen gaan eten... Lekker een rij maken voor de magnetron zodat iedereen z'n tupperware mealprep bakjes even kan verwarmen.

Misschien in

Ik kan alle 3 de datums en kom graag :)

En zou graag met jou meerijden @ak

Laatst bewerkt:
Is het in nieuwegein?

Pm me je adres zodra de datum definitief is dan pik ik je op.
Held, super fijn dat ik met je mee mag rijden man :D Hoopte stiekem al een beetje dat ik bijvoorbeeld met de fiets naar het MMC Eindhoven zou kunnen gaan en dat je me daar ergens op zou pikken. Maar thuis is helemaal geweldig. Ligt waarschijnlijk ook redelijk goed op de route voor je.

Rotterdam woonde je toch…… vanuit helmond/eindhoven naar Nieuwegein kan dat alleen op de route liggen als me partner navigeert 😃
Volgens mij woont die kerel zelfs in Emmen ergens. Dan moet je je partner wel echt een goed vertekende kaart geven.
Of zoals ik vroeger ooit per ongeluk met de vrachtwagen gedaan heb, ipv 1,5 uur de A2 pakken 1,5-2 uur de A50 pakken. Dan ben je een heel eind onderweg :roflol:

Rotterdam woonde je toch…… vanuit helmond/eindhoven naar Nieuwegein kan dat alleen op de route liggen als me partner navigeert 😃
Je zou via Rotterdam kunnen door naar Amsterdam via de afsluitdijk door Friesland en dan ben je er praktisch al 😛

Je zou via Rotterdam kunnen door naar Amsterdam via de afsluitdijk door Friesland en dan ben je er praktisch al 😛
Is mooi rondje man. Helmond - Eindhoven - Rotterdam - Afsluitdijk - Meeuw (als we dan toch al in Friesland zijn) - Emmen - Nieuwegein.
Kilometer of 600? Kunnen we mooi vertrekken om 09:00u om rond 15:00u in Nieuwegein te zijn :roflol:

9 april kan ik in ieder geval niet, de andere twee data waarschijnlijk wel.

Precies in mijn cruise weer, zoals elke meet.:roflol:

Daar ben ik te onzeker voor, wie weet herpak ik me en zeg ik op het laatste moment ja. Wel in een dikke trui, passend bij mijn dikke kop. :heart:
Anders kan je altijd nog op laatste moment zeggen dat je corona hebt toch :p:p:p

Terug
Naar boven