- Waardering
- 15.911
GoeieAnders kan je altijd nog op laatste moment zeggen dat je corona hebt toch![]()

Had hem toch zelf moeten organiseren en enkel data kiezen in piek blast. Puur toevallig zou dat zijn natuurlijk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GoeieAnders kan je altijd nog op laatste moment zeggen dat je corona hebt toch![]()

Goeie
Had hem toch zelf moeten organiseren en enkel data kiezen in piek blast. Puur toevallig zou dat zijn natuurlijk.

Twee weken injectable superdrol en je bent helemaal gucciGoeie
Je zou er maar op die manier bij stilstaan.Goeie

Word een lange rit als je vanuit varrock moet komen. 😙In! Vooral voor het eten. Kan wel weer een halve kilo bavette op. M'n camera verzamelt de laatste tijd ook stof, kan die ook weer eens uit de kast.
Uiteten, altijd een all you can eat concept. Leuk om de gezichten te zien van de werknemers wanneer een groep grote mannen en vrouwen in het eerste uur een paar kilo bavette op hebben gegeten, waarna ze vervolgens niet meer hadden wanneer een nieuwe voorraad gevraagd werd. Of om @wovano na 15ish? volle rondes sushi nog de toetjes te zien eten van een paar zwakkelingen die vol zaten.Wat is de bedoeling van het eten trouwens? In de sportschool eten meenemen of uit eten? Weet nog niet zeker of het alleen trainen wordt of ook blijven eten

Sushi kan je maar van blijven eten, gevaarlijk spulUiteten, altijd een all you can eat concept. Leuk om de gezichten te zien van de werknemers wanneer een groep grote mannen in het eerste uur een paar kilo bavette op hebben gegeten, waarna ze vervolgens niet meer hadden wanneer een nieuwe voorraad gevraagd werd. Of om @wovano na 15ish? volle rondes sushi nog de toetjes te zien eten van een paar zwakkelingen die vol zaten.![]()

Vertel?@Skatermarvin neemt weer een PWO mee waardoor iedereen met hartkloppingen niet verder kan trainen?
Hij had een paar potjes PreWO met DMAA besteld voor wat forumleden waaronder ik. Ik had toen een flinke scoop genomen met een ander forumlid en die ging er niet lekker op. Hartslag bleef maar hoog. Voelde me zelf ook niet helemaal bueno haha.
Haha wat zijn de doseringen dan wel nietHij had een paar potjes PreWO met DMAA besteld voor wat forumleden waaronder ik. Ik had toen een flinke scoop genomen met een ander forumlid en die ging er niet lekker op. Hartslag bleef maar hoog. Voelde me zelf ook niet helemaal bueno haha.
Was deze pre workout. Kheb em nogsteeds liggen, zit nog de helft in.
![]()
Kzal is kijken als ik thuis ben. Dat spul is opzich best te doen, je gaat er wel hard op, maar de eerste keer een hele scoop nemen (na al een scoop van een andere pre workout) was iets teveel van het goede.
🤣🤣 klinkt goed en kan me de blikken van het personeel helemaal indenkenUiteten, altijd een all you can eat concept. Leuk om de gezichten te zien van de werknemers wanneer een groep grote mannen en vrouwen in het eerste uur een paar kilo bavette op hebben gegeten, waarna ze vervolgens niet meer hadden wanneer een nieuwe voorraad gevraagd werd. Of om @wovano na 15ish? volle rondes sushi nog de toetjes te zien eten van een paar zwakkelingen die vol zaten.![]()

Wordt een lekkere cyclus van bord volladen, schransen, toilet en weer opnieuw. Arme @PartyMarty op de terugweg in de autoZit in een goeie bulk momenteel, dus hoop eerder dat ze een nette wc hebben. 💁♂️