XXL Nutrition

DBB meet Golds gym 2 april 2022

• Topic Starter Topic Starter
2 april vervalt voor mij, teamsiem meeting op 2 april @wovano

In! Vooral voor het eten :D. Kan wel weer een halve kilo bavette op. M'n camera verzamelt de laatste tijd ook stof, kan die ook weer eens uit de kast.

Wat is de bedoeling van het eten trouwens? In de sportschool eten meenemen of uit eten? Weet nog niet zeker of het alleen trainen wordt of ook blijven eten

Wat is de bedoeling van het eten trouwens? In de sportschool eten meenemen of uit eten? Weet nog niet zeker of het alleen trainen wordt of ook blijven eten
Uiteten, altijd een all you can eat concept. Leuk om de gezichten te zien van de werknemers wanneer een groep grote mannen en vrouwen in het eerste uur een paar kilo bavette op hebben gegeten, waarna ze vervolgens niet meer hadden wanneer een nieuwe voorraad gevraagd werd. Of om @wovano na 15ish? volle rondes sushi nog de toetjes te zien eten van een paar zwakkelingen die vol zaten. :D

Uiteten, altijd een all you can eat concept. Leuk om de gezichten te zien van de werknemers wanneer een groep grote mannen in het eerste uur een paar kilo bavette op hebben gegeten, waarna ze vervolgens niet meer hadden wanneer een nieuwe voorraad gevraagd werd. Of om @wovano na 15ish? volle rondes sushi nog de toetjes te zien eten van een paar zwakkelingen die vol zaten. :D
Sushi kan je maar van blijven eten, gevaarlijk spuldrool:

Hij had een paar potjes PreWO met DMAA besteld voor wat forumleden waaronder ik. Ik had toen een flinke scoop genomen met een ander forumlid en die ging er niet lekker op. Hartslag bleef maar hoog. Voelde me zelf ook niet helemaal bueno haha.

Was deze pre workout. Kheb em nogsteeds liggen, zit nog de helft in.
file.png

Hij had een paar potjes PreWO met DMAA besteld voor wat forumleden waaronder ik. Ik had toen een flinke scoop genomen met een ander forumlid en die ging er niet lekker op. Hartslag bleef maar hoog. Voelde me zelf ook niet helemaal bueno haha.

Was deze pre workout. Kheb em nogsteeds liggen, zit nog de helft in.
file.png
Haha wat zijn de doseringen dan wel niet

Uiteten, altijd een all you can eat concept. Leuk om de gezichten te zien van de werknemers wanneer een groep grote mannen en vrouwen in het eerste uur een paar kilo bavette op hebben gegeten, waarna ze vervolgens niet meer hadden wanneer een nieuwe voorraad gevraagd werd. Of om @wovano na 15ish? volle rondes sushi nog de toetjes te zien eten van een paar zwakkelingen die vol zaten. :D
🤣🤣 klinkt goed en kan me de blikken van het personeel helemaal indenken :roflol:

Terug
Naar boven