AndroidHealthClinic

DBB meet Golds gym 2 april 2022

Ik had 19 maart gestemd, maar kan toch niet. Kan m'n stem niet aanpassen, die andere data zit ik in het buitenland.

Hij had een paar potjes PreWO met DMAA besteld voor wat forumleden waaronder ik. Ik had toen een flinke scoop genomen met een ander forumlid en die ging er niet lekker op. Hartslag bleef maar hoog. Voelde me zelf ook niet helemaal bueno haha.

Was deze pre workout. Kheb em nogsteeds liggen, zit nog de helft in.
file.png
Ho ho, in een hele scoop zat iets van 5of10mg yohimbine. Ik hou me nog steeds aanbevolen een pot over te nemen:roflolb
@Skatermarvin neemt weer een PWO mee waardoor iedereen met hartkloppingen niet verder kan trainen?
Guilty

De crash van dat spul is heftig man. Na een zware workout met die preWO. Ga ik het liefst een uur hersendood naar een muur kijken. Is niet goed man :roflol:

Hoeveel zeg je.. Pff, dat is net of je de hele dag aan de drugs zit
Vind ik dus juist helemaal niet, helpt me goed met fasted training of cardio. Maar vind t effect niet veel meer dan caffeine.

Hartslag gaat wel zo'n 20 slagen/min omhoog maar ben denk ik ook gewoon wat sterkers gewend :o

Vind ik dus juist helemaal niet, helpt me goed met fasted training of cardio. Maar vind t effect niet veel meer dan caffeine.

Hartslag gaat wel zo'n 20 slagen/min omhoog maar ben denk ik ook gewoon wat sterkers gewend :o
En ik maar vinden dat mijn 4 bakken koffie pre-workout ietwat veel is :roflol:

En ik maar vinden dat mijn 4 bakken koffie pre-workout ietwat veel is :roflol:
4 bakken koffie zou ik sowieso te veel vinden, maar straks in mn bulk is het gewoon weer een bak koffie+goed ontbijt voor de workout ipv bak koffie + 20 mg yohimbine.hcl
Kan niet wachten eerlijk gezegd :roflol:

Hij had een paar potjes PreWO met DMAA besteld voor wat forumleden waaronder ik. Ik had toen een flinke scoop genomen met een ander forumlid en die ging er niet lekker op. Hartslag bleef maar hoog. Voelde me zelf ook niet helemaal bueno haha.

Was deze pre workout. Kheb em nogsteeds liggen, zit nog de helft in.
file.png
Ah I see, dan ga ik die maar eens bestellen :p

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
Iemand wat erop tegen als ik Shizen in Vianen aanhoud als restaurant?

@wovano heb zojuist doorgegeven 19 maart

Rittenkaart kost 10tje pp ipv 12,50 als we echt tegen de 40 mensen komen kon ze eventueel wat goedkoper regelen.

Dat ze geld vragen. Als ik hier wat organiseer is het gratis 👌

Terug
Naar boven