- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vroeger wel tijdje gebruikt. Maar nu ook nooit meer eigenlijk.Alles meer met 150mg cafeïne en ik moet binnen 10min poepen, dus pre workouts zijn niet echt mijn ding.
Ho ho, in een hele scoop zat iets van 5of10mg yohimbine. Ik hou me nog steeds aanbevolen een pot over te nemen:roflolbHij had een paar potjes PreWO met DMAA besteld voor wat forumleden waaronder ik. Ik had toen een flinke scoop genomen met een ander forumlid en die ging er niet lekker op. Hartslag bleef maar hoog. Voelde me zelf ook niet helemaal bueno haha.
Was deze pre workout. Kheb em nogsteeds liggen, zit nog de helft in.
![]()
Guilty@Skatermarvin neemt weer een PWO mee waardoor iedereen met hartkloppingen niet verder kan trainen?
Yohimbine is echt instant paniekaanval bij mijho, in een hele scoop zat iets van 5of10mg yohimbine. Ik hou me nog steeds aanbevolen een pot over te nemen:roflolb
, wat een kut spul.Hoeveel zeg je.. Pff, dat is net of je de hele dag aan de drugs zitIk gebruik dagelijks 20 mg yohimbine, weinig last van![]()
Vind ik dus juist helemaal niet, helpt me goed met fasted training of cardio. Maar vind t effect niet veel meer dan caffeine.Hoeveel zeg je.. Pff, dat is net of je de hele dag aan de drugs zit

En ik maar vinden dat mijn 4 bakken koffie pre-workout ietwat veel isVind ik dus juist helemaal niet, helpt me goed met fasted training of cardio. Maar vind t effect niet veel meer dan caffeine.
Hartslag gaat wel zo'n 20 slagen/min omhoog maar ben denk ik ook gewoon wat sterkers gewend![]()

4 bakken koffie zou ik sowieso te veel vinden, maar straks in mn bulk is het gewoon weer een bak koffie+goed ontbijt voor de workout ipv bak koffie + 20 mg yohimbine.hclEn ik maar vinden dat mijn 4 bakken koffie pre-workout ietwat veel is![]()

Nu maak je mij ook wel nieuwsgierig@Skatermarvin neemt weer een PWO mee waardoor iedereen met hartkloppingen niet verder kan trainen?
Ah I see, dan ga ik die maar eens bestellenHij had een paar potjes PreWO met DMAA besteld voor wat forumleden waaronder ik. Ik had toen een flinke scoop genomen met een ander forumlid en die ging er niet lekker op. Hartslag bleef maar hoog. Voelde me zelf ook niet helemaal bueno haha.
Was deze pre workout. Kheb em nogsteeds liggen, zit nog de helft in.
![]()

Kan wel die pot meenemen, kan je lekker scheppen
. Het fuckte bij mij wel redelijk m'n eetlust, dus voor all you can eat is t misschien zonde.Zie je bericht nu pas. Mocht ik niets anders hebben dan kom ik denk wel even koekeloeren.Kom gewoon, deze ekto komt ook weer een keer kijken![]()
Dan ga ik het op 19 maart zetten aangezien jij diegene was met het initiatief in eerste instantie. Maar dan mag je niet afzeggen2 april vervalt voor mij, teamsiem meeting op 2 april @wovano

Ben ik er sowieso bij!Dan ga ik het op 19 maart zetten aangezien jij diegene was met het initiatief in eerste instantie. Maar dan mag je niet afzeggen![]()