MuscleMeat

DBB meet Golds gym 2 april 2022

Ja dat mag jij vinden maar ik heb niet zoveel zin om in totaal 6uur te reizen
Als mijn doel bodybuilding zou zijn dan had ik nog de fiets vanuit Eindhoven naar Nieuwegein gepakt om de kans te hebben om met een aantal mensen die komen te mogen trainen.

Als mijn doel bodybuilding zou zijn dan had ik nog de fiets vanuit Eindhoven naar Nieuwegein gepakt om de kans te hebben om met een aantal mensen die komen te mogen trainen.
Voor een paar dbb-ers?
Ik zou t er niet eens voor over hebben om met Coleman te trainen
Verder wel gezellig maar zou die moeite er niet voor over hebben

Voor een paar dbb-ers?
Ik zou t er niet eens voor over hebben om met Coleman te trainen
Verder wel gezellig maar zou die moeite er niet voor over hebben
Als ik het idee heb dat ik daar waardevolle dingen ga vinden ben ik best bereid extra moeite te doen :) Vooral als het iets betreft waar ik verder in wil komen.

• Topic Starter Topic Starter
Moet zeggen dat de lui die normaal de grootste bek hebben hier normaal nog maar net hoi durven zeggen. En @Bokito is in het echt eigenlijk best aardig.

Die gym heeft toch wel de optie om jezelf ff op te frissen na de workout, anders loop ik heel de avond met een bezweten bilnaad.

• Topic Starter Topic Starter
Die gym heeft toch wel de optie om jezelf ff op te frissen na de workout, anders loop ik heel de avond met een bezweten bilnaad.
@Shadow Project woont op 5 minuten afstand dus hij zou zijn badkamer voor iedereen beschikbaar stellen. Ik zal het meteen in de openingspost erbij zetten.

Moet zeggen dat de lui die normaal de grootste bek hebben hier normaal nog maar net hoi durven zeggen. En @Bokito is in het echt eigenlijk best aardig.
Hey dat is lief, jij ook als je niet aan de tren zit hihi

Vast wel een dbb´er die even je anus wil schoon likken, wordt vaker gedaan op dit forum door bepaalde leden :).

Terug
Naar boven