ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Dan moet hij helemaal niet zeuren. Enige waar ik bang voor zou zijn is belanden in de kofferbak van @Gremlin 🙊
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan moet hij helemaal niet zeuren. Enige waar ik bang voor zou zijn is belanden in de kofferbak van @Gremlin 🙊
Dan ben jij de enigeDan moet hij helemaal niet zeuren. Enige waar ik bang voor zou zijn is belanden in de kofferbak van @Gremlin 🙊

Jup, 2 uurtjes enkel is me net wat te ver

@ThaWasteland slaat de spijker op z'n kop.
😌
Vanuit jou zal het maar 1 uur zijn denk ik toch?
Aww yeah. Jij bent echt zo'n type waar ik zo ongelofelijk benieuwd naar ben. Leuk dat je ook komt!
1.5 uur.
Aww yeah. Jij bent echt zo'n type waar ik zo ongelofelijk benieuwd naar ben. Leuk dat je ook komt!
Ja ik dacht ik kom ook maar langs om @ThaWasteland eens te laten zien hoe je moet trainen.Aww yeah. Jij bent echt zo'n type waar ik zo ongelofelijk benieuwd naar ben. Leuk dat je ook komt!
Ja, terwijl ik hem met alle liefde in mijn kofferbak wil proppen. Maarja, dat durft die lafaard dan weer niet 🤷🏼♀️Ja ik dacht ik kom ook maar langs om @ThaWasteland eens te laten zien hoe je moet trainen.
KloptJa, terwijl ik hem met alle liefde in mijn kofferbak wil proppen. Maarja, dat durft die lafaard dan weer niet 🤷🏼♀️
Niet te serieus nemen man. Vergeleken met jou ben ik facking vierkant... En dan niet in de zin van gespierd.Ik voel mij nog niet echt geroepen om te komen wil eerst op een degelijk niveau zitten

Daar gaat het niet om gewoon zwak excuus. Juist nu moet je gaan. Er komen leden met ervaring waar jij de vruchten van kan plukken. Hoe je eruit ziet dar boeit niet. Waar je naartoe werkt dat wel. 💪Ik voel mij nog niet echt geroepen om te komen wil eerst op een degelijk niveau zitten
Precies dit. Wat sociale contacten op doen, weer eens wat chillen, kennis en ervaring in overvloed. Gezichten krijgen bij de forum namen.Daar gaat het niet om gewoon zwak excuus. Juist nu moet je gaan. Er komen leden met ervaring waar jij de vruchten van kan plukken. Hoe je eruit ziet dar boeit niet. Waar je naartoe werkt dat wel. 💪

Alleen ja dan moet ik eerst naar zwolle met een weekend ov 2uur reizen. En dan met de auto dan ben ik wss wel meer dan 3uur + onderweg niet z’n behoefte aanPrecies dit. Wat sociale contacten op doen, weer eens wat chillen, kennis en ervaring in overvloed. Gezichten krijgen bij de forum namen.
Is een prachtige kans voor je om wat bij te leren man![]()
maak ik wel gymselfies daarNiet te serieus nemen man. Vergeleken met jou ben ik facking vierkant.
Is gewoon een leuk uitje, beetje trainen, misschien leer je nog wel wat bij, happie eten, happy times. We gaan geen flex fotoshoot doen![]()