AndroidHealthClinic

DBB meet Golds gym 2 april 2022

Aww yeah. Jij bent echt zo'n type waar ik zo ongelofelijk benieuwd naar ben. Leuk dat je ook komt!
20201208_124830.jpg

Ik voel mij nog niet echt geroepen om te komen wil eerst op een degelijk niveau zitten

Ik voel mij nog niet echt geroepen om te komen wil eerst op een degelijk niveau zitten
Niet te serieus nemen man. Vergeleken met jou ben ik facking vierkant... En dan niet in de zin van gespierd.

Is gewoon een leuk uitje, beetje trainen, misschien leer je nog wel wat bij, happie eten, happy times. We gaan geen flex fotoshoot doen :roflol:

Laatst bewerkt:
Daar gaat het niet om gewoon zwak excuus. Juist nu moet je gaan. Er komen leden met ervaring waar jij de vruchten van kan plukken. Hoe je eruit ziet dar boeit niet. Waar je naartoe werkt dat wel. 💪

Daar gaat het niet om gewoon zwak excuus. Juist nu moet je gaan. Er komen leden met ervaring waar jij de vruchten van kan plukken. Hoe je eruit ziet dar boeit niet. Waar je naartoe werkt dat wel. 💪
Precies dit. Wat sociale contacten op doen, weer eens wat chillen, kennis en ervaring in overvloed. Gezichten krijgen bij de forum namen.

Is een prachtige kans voor je om wat bij te leren man :)

Precies dit. Wat sociale contacten op doen, weer eens wat chillen, kennis en ervaring in overvloed. Gezichten krijgen bij de forum namen.

Is een prachtige kans voor je om wat bij te leren man :)
Alleen ja dan moet ik eerst naar zwolle met een weekend ov 2uur reizen. En dan met de auto dan ben ik wss wel meer dan 3uur + onderweg niet z’n behoefte aan

Terug
Naar boven