- Waardering
- 15.910
Vergeet @Vonk niet die heeft oude mannen zweet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vergeet @Vonk niet die heeft oude mannen zweet
VertelHey dat is lief, jij ook als je niet aan de tren zit hihi
Vast wel een dbb´er die even je anus wil schoon likken, wordt vaker gedaan op dit forum door bepaalde leden.
Je zou het tussen ons houden, fl**ker.Vast wel een dbb´er die even je anus wil schoon likken, wordt vaker gedaan op dit forum door bepaalde leden.
Ja dat laatste is idd waar.Moet zeggen dat de lui die normaal de grootste bek hebben hier normaal nog maar net hoi durven zeggen. En @Bokito is in het echt eigenlijk best aardig.
Niet letterlijk oeloe (misschien ook wel)
Hongerige mannenDat eeuwige gezeik is precies de reden waarom ik nooit foto's post 👋🏻
Zijn douches beschikbaar ja.Die gym heeft toch wel de optie om jezelf ff op te frissen na de workout, anders loop ik heel de avond met een bezweten bilnaad.
Ik zit nog niet aan de tren dus ik ruik naar bloemetjes.
@Shadow Project woont op 5 minuten afstand dus hij zou zijn badkamer voor iedereen beschikbaar stellen. Ik zal het meteen in de openingspost erbij zetten.

Ik kom ook pas na mn eerste tren blast :$Ik voel mij nog niet echt geroepen om te komen wil eerst op een degelijk niveau zitten
Idd, net eens nagekeken is ongeveer een uur.
Je kan ook gewoon zeggen dat je geen zin hebt hoorIdd, net eens nagekeken is ongeveer een uur.
Mja, tot ik m’n nieuwe job heb sta ik constant tijdens het weekend van de wacht dus is het nog steeds niet echt haalbaar.

Nuja

Maak er febo van en @Onit Komt ook😌
Wat moet die vetz*k überhaupt in een gym?@wovano slecht nieuws, heb doorgegeven 19 maart, maar dan hebben ze al een groep lopen van 40 mensen van die lompe frank den blanken ofzo. Ze zegt eventueel zondag of een week later? 2April?