XXL Nutrition

DBB Meet Noord /Oost 1 juni (1 bezoeker)

Wie heeft de beste booty


  • Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

In voor bicep curl wedstrijd
 
Chica's die met mij willen trainen? Of kerels. Maakt me eigenlijk niet zoveel uit :D
 
In for Leg Day. Goeie Hack Squat en Leg Press daar?
Als die in de avond maar een ander blauw broekje aan doet
Ik doe een regenboogbroek aan. Dan zie je niet dat ik zeven kleuren stront schijt als ik tussen Bokito en RockOfAges moet zitten.
 
Hoe laat beginnen we met trainen eigenlijk?
 
Ik trek 2 uur uit voor trainen (zeker als er tussendoor geouwehoerd wordt). Daarna nog ff douchen en omkleden. Ik neem aan dat we een beetje op tijd gaan eten, aangezien de gym toch 16:00 uur dicht gaat. Bovendien moeten sommige mensen, waaronder ik, nog een pokke-eind terugrijden.
Heb er op zich wel zin in al. :)
 
Heb de reservering gemaild voor 10 personen, mocht er nog wel iemand mee willen graag zsm laten weten!

Voor degene die nog niet hebben gekeken 24,50 excl drinken & nagerecht.

Wanneer de poll gesloten is zal ik een nieuwe aanmaken voor de tijd om te trainen:)
 
Heb de reservering gemaild voor 10 personen, mocht er nog wel iemand mee willen graag zsm laten weten!

Voor degene die nog niet hebben gekeken 24,50 excl drinken & nagerecht.

Wanneer de poll gesloten is zal ik een nieuwe aanmaken voor de tijd om te trainen:)
Goed bezig Natty! :thumbs: Hoe laat heb je gereserveerd?
 
Ik ben er denk rond 13:30, onderdelen trainen duurt altijd wat langer.
 
17.00uur , dan gaat hij ook pas open!
Super, dan zit ik nog in mijn anabolic window :roflol: ';) azerate zorg jij voor de kozijnen ThaWasteland goed zo? :P
Bijkomend voordeel is dat het dan waarschijnlijk megarustig is in het restaurant en je niet oneindig lang op je eten hoeft te wachten. Dat heb ik bij de AYCE-tapas wel eens gehad, vet irritant. Zeker als je na een training uitgehongerd aan tafel zit.
Ik ben er denk rond 13:30, onderdelen trainen duurt altijd wat langer.
Ik had dezelfde tijd in gedachten. :) Ik neem aan dat het ook niemand hindert als ik er eerder ben dan de afgesproken tijd, dan kan ik vast ongegeneerd wat benen trainen in mijn autistische bubbel.
 
Back
Naar boven