AndroidHealthClinic

DBB Meet Noord /Oost 1 juni

Peiling Peiling Wie heeft de beste booty

• Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .
Ik kom alleen als @svenrpb geen flauwe Bert-en-Erniegrappen gaat maken en als we geen sushi gaan eten, maar ik begreep al dat de keus is gevallen op dat tapasrestaurant dat ik noemde. :D

Hallo wie wil naast mij zitten

Ikkeeeee. Dan lijk ik misschien nog wat smaller naast zo'n stronk man.

Noem je mij nu volslank? Ben nu in offseason verkapte bodybuilder want ik pomp nu en cut op 5000kcal

Sven is een slanke den irl hoor
Hihihi liev
Als die in de avond maar een ander blauw broekje aan doet
Ligt er aan hoelaat op de avond of niet @natty87

• Topic Starter Topic Starter
Noem je mij nu volslank? Ben nu in offseason verkapte bodybuilder want ik pomp nu en cut op 5000kcal

Hihihi liev

Ligt er aan hoelaat op de avond of niet @natty87
Deze deed je toch aan? :eyebrow:
IMG-20190516-WA0019.jpg

Nee, ik bedoelde meer dat ik er voordeel uit wilde halen dat er zoveel buffe kerels zijn daar. Kijk, dit is een strategische overweging. Als jij nu links van me zit en @wovano rechts, verdrink ik tussen de buffe dudes. En dan lijk ik zelf dus shredded en skinny af.
:engel:

Nee, ik bedoelde meer dat ik er voordeel uit wilde halen dat er zoveel buffe kerels zijn daar. Kijk, dit is een strategische overweging. Als jij nu links van me zit en @wovano rechts, verdrink ik tussen de buffe dudes. En dan lijk ik zelf dus shredded en skinny af.
:engel:
Wow en dan mag je een extra grote wens doen wat buffness overload@#!@#!@#!#!

Terug
Naar boven