Fitness Seller

DBB Meet Noord /Oost 1 juni

Wie heeft de beste booty


  • Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

SP1988 ga je ook mee? Voor jou ook redelijk in de buurt
Klopt, denk ruim een uur met OV, maar ik denk niet dat ik erbij ben. Lijkt me wel een keer gezellig, maar momenteel wat teveel aan mijn hoofd.
 
Ik kom alleen als Bokito geen flauwe Bert-en-Erniegrappen gaat maken en als we geen sushi gaan eten, maar ik begreep al dat de keus is gevallen op dat tapasrestaurant dat ik noemde. :D
 
Noem je mij nu volslank? Ben nu in offseason verkapte bodybuilder want ik pomp nu en cut op 5000kcal


Hihihi liev

Ligt er aan hoelaat op de avond of niet Natty87
Deze deed je toch aan? :eyebrow:
IMG-20190516-WA0019.jpg
 
Noem je mij nu volslank? Ben nu in offseason verkapte bodybuilder want ik pomp nu en cut op 5000kcal

Nee, ik bedoelde meer dat ik er voordeel uit wilde halen dat er zoveel buffe kerels zijn daar. Kijk, dit is een strategische overweging. Als jij nu links van me zit en wovano rechts, verdrink ik tussen de buffe dudes. En dan lijk ik zelf dus shredded en skinny af.
:engel:
 
Nee, ik bedoelde meer dat ik er voordeel uit wilde halen dat er zoveel buffe kerels zijn daar. Kijk, dit is een strategische overweging. Als jij nu links van me zit en wovano rechts, verdrink ik tussen de buffe dudes. En dan lijk ik zelf dus shredded en skinny af.
:engel:
Wow en dan mag je een extra grote wens doen wat buffness overload@#!@#!@#!#!
 
Back
Naar boven