MuscleMeat

DBB Meet Noord /Oost 1 juni

Wie heeft de beste booty


  • Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat wij er pas tegen 14.30 uur zijn, eerder gaat sowieso niet lukken. Mijn oom woont ook die kanten op en ik zie hem bijna nooit dus we gaan vooraf even bij hem op bezoek.
 
Ik moet sowieso wheelflippen, omdat ik de week erna een wheelflipwedstrijd heb, maar voor de rest maakt het niet zo veel uit :). Lijkt het je leuk om wat onderdelen van sterke vrouw te proberen? En peachy points scoren natuurlijk :eyebrow:
 
Ik moet sowieso wheelflippen, omdat ik de week erna een wheelflipwedstrijd heb, maar voor de rest maakt het niet zo veel uit :). Lijkt het je leuk om wat onderdelen van sterke vrouw te proberen? En peachy points scoren natuurlijk :eyebrow:
lijkt me hysterisch, ja. :D Laten we dat doen! Ik kan je alleen niet beloven dat ik er een held in zal zijn. :roflol:

Natty87, wat doe jij? Train je met ons mee of ga je onderdelen met de boys trainen?
 
Ik daag je uit op de viking press RockOfAges :burns:
Snap ik aangezien dat het enige is waar jij goed in bent :trollface:

Ik heb die week net mijn wedstrijd gehad dus heb wel ruimte voor wat rondkutten. Zat te denken aan wat deadlifts en eventueel log en voor de rest wat ub pomp.
 
Hebben ze ook een biceps curl apparaat, dan ga ik die wel gebruiken :o
 
  • Like
Waarderingen: BB_
lijkt me hysterisch, ja. :D Laten we dat doen! Ik kan je alleen niet beloven dat ik er een held in zal zijn. :roflol:

Natty87, wat doe jij? Train je met ons mee of ga je onderdelen met de boys trainen?

Ach, dat geeft niks! Toen ik ermee begon, kon ik ook niet meteen alle onderdelen. Er is altijd wel iets wat je goed ligt, denk ik maar zo :).
 
Snap ik aangezien dat het enige is waar jij goed in bent :trollface:

Ik heb die week net mijn wedstrijd gehad dus heb wel ruimte voor wat rondkutten. Zat te denken aan wat deadlifts en eventueel log en voor de rest wat ub pomp.
Waar was jij op de kwali :trollface:

Ik ga denk beetje onderdelen doen licht gewoon, daarna beetje ub pompon.
 
Benen. Hebben ze een Hack Squat?
 
Waar was jij op de kwali :trollface:

Ik ga denk beetje onderdelen doen licht gewoon, daarna beetje ub pompon.
aan het trainen voor de sterkste junior van nederland :p

in voor pompen
 
lijkt me hysterisch, ja. :D Laten we dat doen! Ik kan je alleen niet beloven dat ik er een held in zal zijn. :roflol:

Natty87, wat doe jij? Train je met ons mee of ga je onderdelen met de boys trainen?

Hiiiiiii:wave:

Denk beetje van alles wel. Onderdelen vind ik ook wel keer weer gaaf om te trainen. Maar wil ook wel wat booty oefeningen met jou samen doen hoor:eyebrow: :heart:
 
Benen is altijd leuk, maar dan zit je zo bezweet in dat restaurant. Beter een beetje bovenlichaam.
Zou het tof vinden als wij gaan benchen. Voor mij enorm lang geleden.
 
Hiiiiiii:wave:

Denk beetje van alles wel. Onderdelen vind ik ook wel keer weer gaaf om te trainen. Maar wil ook wel wat booty oefeningen met jou samen doen hoor:eyebrow: :heart:
Ja is goed hoor! Ik zal mijn resistance bands meenemen. Kennen we daar een beetje mee klooien. Kakelkipje, ook in voor nog wat booty gains als bonus? :D
 
Back
Naar boven