MuscleMeat

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
Waarom niet Rotterdam, naar Holly met lil Priest en RobertHosper?

• Topic Starter Topic Starter
Waarom niet Rotterdam, naar Holly met lil Priest en RobertHosper?

Nou ja, omdat Utrecht toch het midden van het land is en er mensen uit alle hoeken van 't land komen.. Als je in Friesland woont is Rotterdam nogal een endje met de trein.

Sorry man, had je joindate niet gezien :p

Gruwelijk we hebben het er gistermiddag over en dit topic is al 14 pagina's :eek:

Wedden dat fawking veel mensen niet komen:p:roflol:

Denk wel in mits de locatie bekend is en bevalt :)

Als je gewoon die dag zelf nog ff iedereen rond telefoneert iedereen echt wel op komt dagen.

Als je het laat bij alleen in dit topic een datum en tijd neer te planten zullen er idd minder komen.
Gewoon druk blijven zetten achter de mensen die hebben gestemd.

straks sta ik daar als eerste, loopt iedereen me voorbij omdat ze opzoek zijn naar een buffe gast

:fa:

:haha::roflol::roflol:
Shit man, made my day :o

Ik kom zowiezo niet bij nader inzien, terneuzen is al 1uur+ rijden voor mij (west vlaanderen) - Daarbij heb ik van sommigen nu een epic bazen beeld voor me, en miss word ik wel teleurgesteld door ze in RL te zien :o:o

Semi srs

Nog naar de h**ren dan?
cocaine.jpg

Ik ben voor 2 of 9 juni!

Mooi, Utrecht gaat al de goeie richting in:)

Mannen logica ;)

Ik stem nergens op, want weet niet eens of ik wel kan/wil.
Utrecht en Breda is beide prima. Al vind ik stappen in U niet heel leuk en Breda nog nooit geweest.

Ben benieuwd of een groep van 20 buffe dudes binnenkomt in een discotheek/bar. :roflol:

Jaaaa ik zie wel dat je zo laat op de avond nog even onze numbers probeert af te troggelen.

Daar stinken wij niet in meid.

:D Door de mand gevallen. He, jammer nou.:rolleyes:

Mannen logica ;)

Ik stem nergens op, want weet niet eens of ik wel kan/wil.
Utrecht en Breda is beide prima. Al vind ik stappen in U niet heel leuk en Breda nog nooit geweest.

Zou leuk zijn als je mee zou gaan. Ik heb meer voorkeur voor Breda, maar we gaan het meemaken.

U is goed, wel ver van rotterdam... Blijf wel bij nitwit of abfab slapen :)

én dan op het einde van de avond allemaal een pot kwark leegvreten in de club, synchroonkwarkvreten, nieuwe olympische sport

Terug
Naar boven