- Waardering
- 516
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 53kg
oh sorry
..---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 13:56 ----------
Misschien fex ook nog?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oh sorry
..Misschien fex ook nog?
Ben benieuwd of een groep van 20 buffe dudes binnenkomt in een discotheek/bar.![]()
oh sorry..
---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 13:56 ----------
Misschien fex ook nog?
Maar je mag wel met ons mee.....kuch kuch wij met jouw lol

Ik weet wel zeker, als ik met me trainingsmaatje ga worden we al vaak zat geweigert als je gaat kan je beter een dbb meeting houden op een festival..

Ik weet wel zeker, als ik met me trainingsmaatje ga worden we al vaak zat geweigert als je gaat kan je beter een dbb meeting houden op een festival..
We pikken jou ergens op! Mevrouw wilt dolgraag met de auto als ik het goed begrepen heb en dat vinden wij helemaal niet erg ...![]()

Kukishu, ik blijf bij jou slapen, kan ik je 'medicijn'kastje leeg roven

Jullie kwamen toch ook uit regio Gelderland , of had ik dat verkeerd begrepen ?
oh sorry..
---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 13:56 ----------
Misschien fex ook nog?
Bij Breda, ben ik in!
---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 21:18 ----------
Na breda kunnen we door naar Antwerpen..haha.
Kunnen we sowieso wel een keer doen hoor. Andere datum, Breda. Zal voor de Belgen onder ons ook fijn zijn. Breda is leuk uitgaan.
wie gaat nou al die chicks regelen? Want als ik de begin post mocht geloven werd het beter dan de plek waar de heilige moslims heen gaan met hun 40 maagden. dus rusty? 3 dbb chicks hooguit met 20 andere dbb gasten is nogal een f**got ratio of niet?

Daar ben ik dus ook bang voor. Mijn voorstel gaat nog steeds om groepjes van max 10 mensen te maken. En elke groep naar de lokatie te sturen waar ze voor hebben gevote. Of je moet naar een groot discotheek gaan en het liefst eentje met thema waar je van te voren kaartjes moet kopen.
---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 14:09 ----------
Nice![]()