XXL Nutrition

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
Ben benieuwd of een groep van 20 buffe dudes binnenkomt in een discotheek/bar. :roflol:

Ik weet wel zeker, als ik met me trainingsmaatje ga worden we al vaak zat geweigert als je gaat kan je beter een dbb meeting houden op een festival..

Beter komt Eric ook

Ik weet wel zeker, als ik met me trainingsmaatje ga worden we al vaak zat geweigert als je gaat kan je beter een dbb meeting houden op een festival..

Kom altijd overal binnen, eigenlijk nog nooit geweigerd. Misschien komt dat ook wel door mijn mooie koppie :P

Daar ben ik dus ook bang voor. Mijn voorstel gaat nog steeds om groepjes van max 10 mensen te maken. En elke groep naar de lokatie te sturen waar ze voor hebben gevote. Of je moet naar een groot discotheek gaan en het liefst eentje met thema waar je van te voren kaartjes moet kopen.

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 14:09 ----------

We pikken jou ergens op! Mevrouw wilt dolgraag met de auto als ik het goed begrepen heb en dat vinden wij helemaal niet erg ...;)

Nice :D

Kukishu, ik blijf bij jou slapen, kan ik je 'medicijn'kastje leeg roven

Wie komt er zo'n beetje van de veluwe dan? Ik kan heeeel mischien bob zijn tegen die tijd.

Ik wil beeld materiaal van dit alles
xx

Komen er nog mensen uit of langs rotterdam?

Kunnen we alle "PUA's" aan het werk zien. Ik zou bijna meegaan.

• Topic Starter Topic Starter
wie gaat nou al die chicks regelen? Want als ik de begin post mocht geloven werd het beter dan de plek waar de heilige moslims heen gaan met hun 40 maagden. dus rusty? 3 dbb chicks hooguit met 20 andere dbb gasten is nogal een f**got ratio of niet?

Is zo, daarom moeten we ergens heen waar veel chicks zijn.. Heb je niet goed gelezen.. Of moet ik een oproep op Ellegirl zetten ofzo? :D

Daar ben ik dus ook bang voor. Mijn voorstel gaat nog steeds om groepjes van max 10 mensen te maken. En elke groep naar de lokatie te sturen waar ze voor hebben gevote. Of je moet naar een groot discotheek gaan en het liefst eentje met thema waar je van te voren kaartjes moet kopen.

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 14:09 ----------

Nice :D

Ja maar dan is de insteek weg. Het idee was om juist met een groep uit het hele land te gaan.. Anders kan je net zo goed onderling gaan afspreken.
Ik mag de meesten hier graag en zou het jammer vinden als ik er maar 5 gaan. Dan is het ook niet echt een DBB meet meer.
Als we gewoon groepjes van 5 maken komen we vast wel binnen hoor, ik heb nog nooit problemen gehad aan de deur en zie er nou ook niet uit als de meest gezellige jongen (ben ik wel hoor).
En iets waar je kaarten voor moet kopen werkt ook weer drempelverhogend. Iedereen is razendenthousiast maar ik zie het zo gebeuren dat er uiteindelijk maar 10 echt gaan.

Terug
Naar boven