- Waardering
- 216
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
en dan de club blauwzetten met eiwitscheetenén dan op het einde van de avond allemaal een pot kwark leegvreten in de club, synchroonkwarkvreten, nieuwe olympische sport

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en dan de club blauwzetten met eiwitscheetenén dan op het einde van de avond allemaal een pot kwark leegvreten in de club, synchroonkwarkvreten, nieuwe olympische sport

Tja, dat is wel schraal, maar was iemand hier eerder al aangaf, opsplitsen in kleinere groepjes.. Snap ook wel dat je niet een groep van 20 buffels in je tent wil hebben, stel dat er gezeik komt..
Maar ik hoop dat STiiWaZz goed op de hoogte is waar we allemaal naar binnen kunnen en waar het gezellig is.
Maximaal 2 échte buffels per groepje en het liefst een dame erbij, dan voorzie ik weinig problemen.
Maximaal 2 échte buffels per groepje en het liefst een dame erbij, dan voorzie ik weinig problemen.
Als zoiets nou gewoon eens 1x per maand wordt georganiseerd in verschillende grote plaatsen ofzo?
Oh gezellig!
ik zou samen met hem gaan