AndroidHealthClinic

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

...

uploadfromtaptalk1336215672229.jpg

Als we Utrecht gaan ben ik sowieso in. Waar ik me wel een beetje zorgen over maak is het binnenkomen. Het Utrechtse deurbeleid is nogal wisselend. Daarnaast zijn veel clubs op de zaterdag 21+ en willen ze nogal eens op studentenpas vragen. Dat is doorgaans geen probleem, maar als we met echt een groep van 15+ komen hebben we wel kans dat ze daarop gaan b**chen.

Ik ben in met Ruud als het Amsterdam is

Denk dat je dat gedoe met deurbeleid in elke stad wel hebt? Zeker als je met zo'n groep mannen op stap gaat.

Zou opzich wel eens willen komen volgend jaar als ik op kamers zit, nu vanuit Z-Limburg waarderen mn ouders niet zo haha.

Op koninginne nacht vroegen ze zelfs om je studentenpas bij " het pakhuis" in utrecht, ging echt nergens over.

• Topic Starter Topic Starter
Tja, dat is wel schraal, maar was iemand hier eerder al aangaf, opsplitsen in kleinere groepjes.. Snap ook wel dat je niet een groep van 20 buffels in je tent wil hebben, stel dat er gezeik komt..
Maar ik hoop dat STiiWaZz goed op de hoogte is waar we allemaal naar binnen kunnen en waar het gezellig is.

Tja, dat is wel schraal, maar was iemand hier eerder al aangaf, opsplitsen in kleinere groepjes.. Snap ook wel dat je niet een groep van 20 buffels in je tent wil hebben, stel dat er gezeik komt..
Maar ik hoop dat STiiWaZz goed op de hoogte is waar we allemaal naar binnen kunnen en waar het gezellig is.

Als zoiets nou gewoon eens 1x per maand wordt georganiseerd in verschillende grote plaatsen ofzo?

Maximaal 2 échte buffels per groepje en het liefst een dame erbij, dan voorzie ik weinig problemen.

Maximaal 2 échte buffels per groepje en het liefst een dame erbij, dan voorzie ik weinig problemen.

Precies, Nit is gewoon in, dat week ik zeker.. Dus als Nitwit voor ons nou even een beetje gaat netwerken onder haar DBB-dinnetjes moet het goedkomen.

Als zoiets nou gewoon eens 1x per maand wordt georganiseerd in verschillende grote plaatsen ofzo?

Ja, dat zei Kuki ook al. Maar het is toch veel leuker om eens in de paar maanden met mensen uit het hele land te stappen? We moeten er allemaal een stuk voor reizen maar dat moet je er maar voor over hebben vind ik. Het gaat het zeker waard zijn.. Helemaal na de report+foto's gaan er heel veel mensen spijt hebben dat ze niet zijn meegegaan. Ik denk dat het te gek word.

Kitty, Ab & Ik.. Miss H?

wie gaat nou al die chicks regelen? Want als ik de begin post mocht geloven werd het beter dan de plek waar de heilige moslims heen gaan met hun 40 maagden. dus rusty? 3 dbb chicks hooguit met 20 andere dbb gasten is nogal een f**got ratio of niet?

Leuk!
Euphorea je mag wel met mij meerijden ;)

Terug
Naar boven