MuscleMeat

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Tjeez, in een dag of 2 zoveel pagina's. Dat ga ik niet allemaal bijlezen. Maar wat ik wel las is dat er veel mede vrouwelijke dbb'ers komen... Dan durf ik ook wel :roflol:.
Alleen ik wens niet gefotografeerd te worden :rolleyes:.

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 18:21 ----------

oh sorry :o..

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 13:56 ----------

Misschien fex ook nog?
Oh ik lees mijn naam :D. Toevallig. Hoi.

Dat is een goede ja! Even vragen!
Oh en hier nog een keer! Wat lief allemaal!

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 18:26 ----------

straks sta ik daar als eerste, loopt iedereen me voorbij omdat ze opzoek zijn naar een buffe gast

:fa:
:roflol:
Ik moest lachen. :D

(Ja was toch even aan het terugbladeren)

Inb4 iemand gaat out en iedereen maakt foto's/shops ervan. We kunnen inderdaad een feest pakken waar je een (goedkoop) kaartje voor kan kopen, hoop niet dat er dan veel van jullie zijn die zogenaamd wel gaan

kan iemand please een bordje appart voor mij houden met daarop "Dhr. KukiShu"
ik heb het nog nooit eerder meegemaakt :o

straks sta ik daar als eerste, loopt iedereen me voorbij omdat ze opzoek zijn naar een buffe gast

:fa:

Whahahahahahaha :roflol:
Beste comment sinds lang op DBB :roflol:

Btw, moest ik geen 60kg wegen zou ik wel willen meegaan, maar heb weinig zin om gedwarfed te worden tussen jullie buffels :o

Ben benieuwd of een groep van 20 buffe dudes binnenkomt in een discotheek/bar. :roflol:
Denk dat we knetterhard geweigerd worden :roflol:

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 18:36 ----------

Inb4 iemand gaat out en iedereen maakt foto's/shops ervan. We kunnen inderdaad een feest pakken waar je een (goedkoop) kaartje voor kan kopen, hoop niet dat er dan veel van jullie zijn die zogenaamd wel gaan
Guess komt weer aan met ze chantagefoto's :roflol: ik ga voor die tijd maar even een trollmasker kopen [Link niet meer beschikbaar] geen chantage mogelijk :cool:

Ligt eraan waar we heengaan, mayb dat ik dan nog wat kan betekenen met entree :)

Ben trouwens nog meest down met Utrecht en Breda ( kan daar alleen geen phuck fixen, ja Utrecht 1 tentje )

misschien kom ik ook nog wel ff als het in utrecht is. Alleen jammer genoeg weet ik nu al dat dit nooit kan gaan tippen aan de DBB Matrixx avondjes (van voor 2006).........als ik er alleen al aan terug denk kom ik al niet meer bij......iets met ries op de plee, en hosper aan de breakdance enz enz

Whahahahahahaha :roflol:
Beste comment sinds lang op DBB :roflol:

Btw, moest ik geen 60kg wegen zou ik wel willen meegaan, maar heb weinig zin om gedwarfed te worden tussen jullie buffels :o

dat geneuzel altijd over dat buff. Ben op tig dbb meetings geweest en het gros zie je met kleding niet eens aan dat er getrained word....

Ik schaam me ook voor mijn ecto lichaam :o

Voor 2006 had je nog geen dingen als facebook, waar iedereen alles maar online knalt.

Mensen die me willen zien, moeten maar naar die stapavond komen. ;)

Ja precies AbFab.. en met die meeting van Phil Heath waren ook allemaal foto's gemaakt en gepost, dat wens ik dus niet.

ahjoh, dan fotoshoppen we jullie er toch uit als je er wel opstaat.

Ik ben ook ecto.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven