- Waardering
- 563
ik een bril en een baard

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 18:55 ----------
nee das octo

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik een bril en een baard

nee das octo

Whahahahahahaha
Beste comment sinds lang op DBB
Btw, moest ik geen 60kg wegen zou ik wel willen meegaan, maar heb weinig zin om gedwarfed te worden tussen jullie buffels![]()
Nou enik een bril en een baard
---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 18:55 ----------
nee das octo![]()
.Doen bro!Is zo, daarom moeten we ergens heen waar veel chicks zijn.. Heb je niet goed gelezen.. Of moet ik een oproep op Ellegirl zetten ofzo?![]()

Im just saying... damn test lvl te hoog ofzo?
boeien of je gedwarfed wordt ouwe, is alleen maar leuk om met zoveel onbekende ergens heen te gaan
Als de datum bekend is, plan ik die dag wel in als cheat day. Dan neem ik geen eten mee, dat is ook zo handig. Anders staan al die mensen daar te kijken als ik aan de bar mijn tupperware bakjes tevoorschijn haal en mijn plastic bestek.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ahjoh, dan fotoshoppen we jullie er toch uit als je er wel opstaat.
Haha ja ga wel mee, train alleen al bijna een jaar niet ofzo. Zit hier voor de lulz. Beetje pillen/gtjes knallen lijkt me wel vet.

Wie komt er zo'n beetje van de veluwe dan? Ik kan heeeel mischien bob zijn tegen die tijd.
bob zijn is saaiWie komt er zo'n beetje van de veluwe dan? Ik kan heeeel mischien bob zijn tegen die tijd.

20 man die snel ze kwark opeet 
Test? Oestrogeentjes ftw.Doen bro!
---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 19:07 ----------
Im just saying... damn test lvl te hoog ofzo?

Bedenk me nu pas trouwens... wedden als we met zo'n grote groep komen ( ziet er nu naar uit dat we met 20 a 30 man komen toch? ) dat we alvast kunnen rekenen op politie![]()
@ Jorgy : zou wel tof zijn iedereen met een bakkie kwark en dan weigeren die af te geven als je binnengaat in een club20 man die snel ze kwark opeet
![]()
Ow is het weer die tijd van de maand

Bedenk me nu pas trouwens... wedden als we met zo'n grote groep komen ( ziet er nu naar uit dat we met 20 a 30 man komen toch? ) dat we alvast kunnen rekenen op politie![]()
@ Jorgy : zou wel tof zijn iedereen met een bakkie kwark en dan weigeren die af te geven als je binnengaat in een club20 man die snel ze kwark opeet
![]()

Wow, karma voor hem

damn girl im just kidding je gaat overal zo serieus op in