Rvdzs
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 62
- Lengte
- 1m71
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben hypothetisch gezien (en onder voorbehoud) in, maar ik hecht doorgaans veel waarde aan mijn sociale isolement. Op zeer kleine schaal doe ik wel aan sociale happenings.
Ook ben ik bereid voor de muziek te zorgen.![]()

En wat met de belgische DBB'ers?? Is wel erg ver voor naar nl te gaan stappen.. Mss ook een idee voor een belgische edite "stappen met dbbers"?![]()

)Er is nog geen datum, dus iedereen haakt alsnog wel af. Mack sowieso![]()
enige interessante belgische dbbers zijn Silentio en Calyptus, en als ik niet buttraped word door de ene, slaat de andere me in elkaar, dus daar pas ik voor
En beurt lijkt me ook nog wel nice om te ontmoeten, maar dan is het meer een date dan een dbb meet![]()
enige interessante belgische dbbers zijn Silentio en Calyptus, en als ik niet buttraped word door de ene, slaat de andere me in elkaar, dus daar pas ik voor
En beurt lijkt me ook nog wel nice om te ontmoeten, maar dan is het meer een date dan een dbb meet
(en medievil ofc, maar die zit in engeland dacht ik)

Ok, daar gaat je gratis lift. Tzal trein/bus/tram worden voor Angelanus
Waar moet je vandaan komen?Kunnen we niet een voten waar we heen gaan? Dan houden we het actief tot een bepaalde tijd. En daarna eindigen we het ofso. Dan staat dat tenminste vast.
Ik drink niet dus ik kan de BOB spelen.
als ruud gaat kom ik ook.
en dan doe ik me real madrid shirtje aan.
Poll starten, 3 plaatsen, 3 datums. Grootste animo wint.
en wat denk je vn gainer123? daar ben je tog al mee weggeweest niet?![]()

interessante belgische dbbers zijn Silentio en Calyptus

Genoeg keuze uit plaatsen zo toch? Ik zou niets meer toevoegen. Voor je het weet verblijven we in Sexbierum.Eerst plaatsen gedaan nu. Mochten er nog toevoegingen zijn hoor ik het graag.
Als de plaats bekend is gaan we voor de datum.
Genoeg keuze uit plaatsen zo toch? Ik zou niets meer toevoegen. Voor je het weet verblijven we in Sexbierum.