MuscleMeat

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
Geen geld, geen OV, geen rijbewijs. Dus moet passen helaas. Als er een volgende keer komt en ik heb het geld enz ervoor ben ik er zeker voor in. Alvast veel plezier voor de mensen die gaan :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben hypothetisch gezien (en onder voorbehoud) in, maar ik hecht doorgaans veel waarde aan mijn sociale isolement. Op zeer kleine schaal doe ik wel aan sociale happenings.

Ook ben ik bereid voor de muziek te zorgen. :)

Ja gezellig DBB meet met gezellige Doom-metal! :roflol:
Motörhead is dan weer wel super.
Maar gek, kom gewoon man zou je verdomme eens goed doen.

Drink wedstrijdje doen dan..?:D

Uhm, maar grote dosis drank+achter de meiden aan is niet zo'n fijne combi. Laten we het erop houden dat we lekker samen pils gaan wegtikken.. ;)

En wat met de belgische DBB'ers?? Is wel erg ver voor naar nl te gaan stappen..
Mss ook een idee voor een belgische edite "stappen met dbbers"? :D
Ik stel voor Leuven .. is perfecte stad daarvoor..

Er is nog geen datum, dus iedereen haakt alsnog wel af. Mack sowieso :D

En wat met de belgische DBB'ers?? Is wel erg ver voor naar nl te gaan stappen.. Mss ook een idee voor een belgische edite "stappen met dbbers"? :D

enige interessante belgische dbbers zijn Silentio en Calyptus, en als ik niet buttraped word door de ene, slaat de andere me in elkaar, dus daar pas ik voor:roflol:

En beurt lijkt me ook nog wel nice om te ontmoeten, maar dan is het meer een date dan een dbb meet:o

(en medievil ofc, maar die zit in engeland dacht ik:dunno:)

(en ketchup natuurlijk, mijn homoboy for life)

Laatst bewerkt door een moderator:
Kunnen we niet een voten waar we heen gaan? Dan houden we het actief tot een bepaalde tijd. En daarna eindigen we het ofso. Dan staat dat tenminste vast.

Ik drink niet dus ik kan de BOB spelen.

• Topic Starter Topic Starter
Er is nog geen datum, dus iedereen haakt alsnog wel af. Mack sowieso :D

Tja, 9 juni zou op zich goed zijn.. Dan heeft iedereen zeker loon ontvangen..
En maakt niet uit dat er mensen afhaken. Al zijn het er maar 10, mooi word het zeker.

in de laatste weekend van deze maand ben ik jarig, dus ik neem aan dat ik mijn geld thuis kan laten? :D

haha ik ken dat wel hoe dat met dit soort meetings gaat. op die datum kan pietje weer niet, dan fransje niet en noem het maar op... laat staan om een locatie te vinden waar iedereen het mee eens is...

enige interessante belgische dbbers zijn Silentio en Calyptus, en als ik niet buttraped word door de ene, slaat de andere me in elkaar, dus daar pas ik voor:roflol:

En beurt lijkt me ook nog wel nice om te ontmoeten, maar dan is het meer een date dan een dbb meet:o

Ok, daar gaat je gratis lift. Tzal trein/bus/tram worden voor Angelanus

Poll starten, 3 plaatsen, 3 datums. Grootste animo wint.

(en medievil ofc, maar die zit in engeland dacht ik:dunno:)

en wat denk je vn gainer123? daar ben je tog al mee weggeweest niet? :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Eerst plaatsen gedaan nu. Mochten er nog toevoegingen zijn hoor ik het graag.
Als de plaats bekend is gaan we voor de datum.
Genoeg keuze uit plaatsen zo toch? Ik zou niets meer toevoegen. Voor je het weet verblijven we in Sexbierum.

Terug
Naar boven