MuscleMeat

DBB Uitspraken Topic?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wesking:
Whahahahaa

aan die foto in je gallery te zien is het zeker 2-3x zohoog.
 
a1s

Dat zulk soort personen kuren is een schande voor de sport, zeg nou zelf, welke idioot gaat er nu kuren terwijl hij 80kg benched. Personen zoals luppie waarbij er echt iets schort aan training/voeding/rust zouden het niet hierin moeten zoeken.
Het zijn zulk soort personen waardoor mensen als ikzelf volgens bepaalde personen wel zou moeten gebruiken. Ik vind het op die manier erg jammer dat het beeld van een as-gebruiker een steeds schralere fysiek krijgt.

Ik

Terwel ik al jaren mij aan voeding rust en training hou.
30kg vvm heb gegaind naturel

Een cut heb volgehouden waarbij ik 14kg vet kwijt ben geraakt in een jaar tijd.


Hahaha je zet jezelf nogmaals meesterlijk voor lul. Je deed een "luppie"!

magnusje: Mikki en Sophiej zijn gewoon geen boezemvriendinnen. Kan ook niet anders als je in dezelfde vijver vist.:D
 
Ik zet mezelf helemaal niet voor lul ik, ik zeg wat waar is
Ik ben dat kansloze gebase zat.
 
jawel, maar ik ben niet zo'n fan van rugtraining, heb toch een rugtas op naar school.
 
Graag gedaan hoor :p
 
Beter 5 in de hand, dan schijten op een natte krant..


Oh en die ene, hoe ging die ookal weer, iets van "Dit kan niet door de beugel, ik tel tot 10 en dan ...." :roflol:

Wandelaar: En dit is echt ****ing niet normaal rasistisch of begrijp ik je verkeerd. Word pislink hiervan maar tel tot 10 en wacht op uitleg!!!

Die was wel goed ja.
 
a1s

Dat zulk soort personen kuren is een schande voor de sport, zeg nou zelf, welke idioot gaat er nu kuren terwijl hij 80kg benched. Personen zoals luppie waarbij er echt iets schort aan training/voeding/rust zouden het niet hierin moeten zoeken.
Het zijn zulk soort personen waardoor mensen als ikzelf volgens bepaalde personen wel zou moeten gebruiken. Ik vind het op die manier erg jammer dat het beeld van een as-gebruiker een steeds schralere fysiek krijgt.

Ik

Terwel ik al jaren mij aan voeding rust en training hou.
30kg vvm heb gegaind naturel

Een cut heb volgehouden waarbij ik 14kg vet kwijt ben geraakt in een jaar tijd.

Fail. (ja jij, luppie)
 
Wandelaar: En dit is echt ****ing niet normaal rasistisch of begrijp ik je verkeerd. Word pislink hiervan maar tel tot 10 en wacht op uitleg!!!

Die was wel goed ja.

Hahahahha ja die ja, die wint de gedeelde nummer 1 plek! Samen met JeffreyL met dat ''per stuk'' verhaal
 
Al ben ik met mij dochter de enige op deze aardbol, dan had ik nog liever met haar een kind gemaakt dan met een allochtoon-2007

Ik weet niet meer precies wie het zei maar ik kan me er wel in vinden.
 
"No pomp, no life. - Jesaja"
 
"ik train geen benen, ik zit op voetbal"
 
rivelino"Sex in de gym omdat: m'n gym op ma en wo in de middag 3 uurtjes dicht gaat en ik een sleutel heb om dan te trainen en ook eventueel een chickie kan uitnodigen.."
 
Dumba: "mijn ratje heeft aanbeien ter grootte van een voetbal"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven