Fitness Seller

DBB Uitspraken Topic?

Domste uitspraak ooit tegengekomen :

"Typerende aan dit feit is dat ik van mening ben dat bodybuilding geen sport is."

Gepost door EmileV .

Ghostrider: Iedereen in de winkel roept gadverdarre als jij langskomt met je 100 eieren in je boodschappenkarre.

Nog eentje : religion of peace

Dit is hetzelfde als dat jij met een groot pistool mensen af ligt te knappen op straat waarna je zegt, wat een vredig wapen is dit toch.

Testo: Dit is een kuur voor idioten...doe dit niet na als je geen deathwish hebt!!!

:D

Nog 1: Iets met antilliaanse karma puntjes

weet niet meer van wie het was, maar deze vond ik enkele maanden geleden best grappig
was een gesprek tussen Trasher en iemand anders :

x : 'mijn benen hoef ik niet te trainen, die pak ik al genoeg aan'
Trasher : 'hoezo dan ?'
x : 'ik mountainbike'
Trasher : ':roflol:'

was zelf ergens in het anabolenhok, geloof ik :D

Seagal:
''gewicht en lengte zeggen niks.
mijn training maat is 190cm bij 80 kg. en geloof me hij is een beest!''

"ik had vandaag al 2,5 uur getraind... (alleen biceps) maar dan voelt die rippetoe wel lkkr er achteraan" - wesking

niet echt de bedoeling van dit topic, maar sinds ik in een lichte roes zit lijkt me dit toch wel het vermelden waard:

Klusmieriaans:

"Na regen komt zonneschijn." = Na het trainen naar de kerk gaan.
"Van de regen in de drup." = Nadat een vette negerin aan me liep te hengsten moet ik haar plezieren.

Jonkoos:

"liever 1 vogel in de hand dan 10 in de lucht." = beter heb je thuis 1 goede kettlebell dan 10 dumbbells in de gym.

Arnoldfanatiek:

"Hoge bomen vangen veel wind." = Alle buitenlanders uitzetten.
"Éen zwaluuw maakt nog geen zomer." = Alle buitenlanders uitzetten.
"Wie goed doet, goed ontmoet." = Alle buitenlanders uitzetten.
"Als de kat van huis is dansen de muizen"= Alle buitenlanders uitzetten.

niet echt de bedoeling van dit topic, maar sinds ik in een lichte roes zit lijkt me dit toch wel het vermelden waard:

Klusmieriaans:

"Na regen komt zonneschijn." = Na het trainen naar de kerk gaan.
"Van de regen in de drup." = Nadat een vette negerin aan me liep te hengsten moet ik haar plezieren.

Jonkoos:

"liever 1 vogel in de hand dan 10 in de lucht." = beter heb je thuis 1 goede kettlebell dan 10 dumbbells in de gym.

Arnoldfanatiek:

"Hoge bomen vangen veel wind." = Alle buitenlanders uitzetten.
"Éen zwaluuw maakt nog geen zomer." = Alle buitenlanders uitzetten.
"Wie goed doet, goed ontmoet." = Alle buitenlanders uitzetten.
"Als de kat van huis is dansen de muizen"= Alle buitenlanders uitzetten.

"liever 1 kettlebell in de hand dan 10 op je hoofd"

Ik heb zojuist een mooie verklaring van el smurfo gevonden waarom hij maar 70kg deadlift;

ten tweede deadlift ik nadat ik eerst bors heb gedaan

:rolleyes:

ten vierde meten mijn polsen maar 16 cm waardoor mijn grip zowiezo zwakker is

:rolleyes::rolleyes:

ten zesde gebruik ik geen riem

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

:rolleyes: x 1000

Ik zet mezelf helemaal niet voor lul ik, ik zeg wat waar is
Ik ben dat kansloze gebase zat.
- Luppie

Dit is wel het toppunt! Een admin die verdomme niet weet waar een deadlift goed voor is. Weet jij wel iets van trainen af, of ben je gewon zo'n self-made BB? Deadlift is goed voor alles. Als je massa wilt bouwen, versterken of als je auto niet wil starten. Ik doe geen werk voor traps behalve deadlift en ik durf wedden dat ze hoger en dikker zijn dan de jouwe.

Dus al die strongman hebben geen traps? Dit forum begint hoe langer hoe meer op een idiotenconferentie te gelijken. Ik kan wel geloven dat jouw traps niet groeien. Je zit verdomme samen met MrJ en EricR meer op dit forum posts te deleten en mensen te bannen dan dat je eigenljk aan het trainen bent.
All the best,
DutchBodybuilding.com Forum
- Wolverine

Dit is wel het toppunt! Een admin die verdomme niet weet waar een deadlift goed voor is. Weet jij wel iets van trainen af, of ben je gewon zo'n self-made BB? Deadlift is goed voor alles. Als je massa wilt bouwen, versterken of als je auto niet wil starten. Ik doe geen werk voor traps behalve deadlift en ik durf wedden dat ze hoger en dikker zijn dan de jouwe.

Dus al die strongman hebben geen traps? Dit forum begint hoe langer hoe meer op een idiotenconferentie te gelijken. Ik kan wel geloven dat jouw traps niet groeien. Je zit verdomme samen met MrJ en EricR meer op dit forum posts te deleten en mensen te bannen dan dat je eigenljk aan het trainen bent.
All the best,
DutchBodybuilding.com Forum
- Wolverine

:haha::roflol::hahaha:

Schitterend topic .
Ik heb niet meteen 1 bepaalde quote maar ik vind het enorm irritant dat kinderen als MichaelSmurf , Wesking en Huntelaar raad gaan geven aan nieuwe members .

Terug
Naar boven