AndroidHealthClinic

DBC's volgende project: Betaatje 1.1

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Onderstaande is een vlugge schets, (edit: reeds 1 keer aangepast ga voor de laatste versie hierheen: http://forum.dutchbodybuilding.com/showpost.php?p=1008666&postcount=57) het kan uiteindelijk heel anders uitpakken dus hou er rekening mee dat het beta is. Dacht dat er wel mensen zijn die wit willen aanschouwen :D

FAQ:

-Waarom HGH erbij?
Omdat ik vreselijk nieuwsgierig ben of ik nu eindelijk eens een jongere huid en een strakker lijfje kan krijgen.

-Waarom Deca (hoog) en Dbol (hoog) erin?
Omdat Deca en dbol imho nog steeds de succesvolste middelen zijn om met HGH te combineren.

-Waarom niet de volle 20 weken AAS ernaast?
Omdat ik geen zin heb in een vertiefd systeem, en ik de AAS wil gebruiken om met de HGH te tango'en en aangezien de HGH wat later inslaat, plan ik de AAS ook wat later in. Ik eindig eerder met de AAS om de laatste weken herstel makkelijker te maken met HGH-only.

-Waarom Tren en Winny als afsluiter?
Omdat deze twee voor mij persoonlijk erg prettig samenwerken en ik de boerderijlucht van de Tren zo erg mis.

-Waarom geen test tot de laatste week?
-Omdat 15 weken al meer dan genóeg is.

Wil je tóch in het schemaatje gaan knippen, dan nodig ik je van harte uit! :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

DBC01 zei:
-Waarom niet de volle 20 weken AAS ernaast?
Omdat ik geen zin heb in een vertiefd systeem, en ik de AAS wil gebruiken om met de HGH te tango'en en aangezien de HGH wat later inslaat, plan ik de AAS ook wat later in. Ik eindig eerder met de AAS om de laatste weken herstel makkelijker te maken met HGH-only.

Rare redenatie,bro...

Je gaat ook geen dbol later gebruiken omdat de test later inslaat.

Je hoort gewoon meteen van dag 1 je dbol,deca en test erin te knallen samen met je hgh om al je levels zo snel mogelijk skyhigh te krijgen om optimaal van de hgh te profiteren want je gaat ook al eerder stoppen met a.s om je systeem niet te zwaar te belasten(wat ik overigens ook onzin vind).

20 weken is al niet bijster lang voor hgh dus ik zou zelf van de volle 20 gebruik maken,ouwe...

ik zou tenminste week 4-14 aan de test en deca gaan dan zit je met een standaard 10 weekske massakuur erin.

Damn, jij heb er zin in! Zet je de tren de dag voordat je de winny's neemt, of pak je ze allebei op dezelfde dag?

• Topic Starter Topic Starter
Testo zei:
Rare redenatie,bro...

Je gaat ook geen dbol later gebruiken omdat de test later inslaat.

Je hoort gewoon meteen van dag 1 je dbol,deca en test erin te knallen samen met je hgh om al je levels zo snel mogelijk skyhigh te krijgen om optimaal van de hgh te profiteren want je gaat ook al eerder stoppen met a.s om je systeem niet te zwaar te belasten(wat ik overigens ook onzin vind).

20 weken is al niet bijster lang voor hgh dus ik zou zelf van de volle 20 gebruik maken,ouwe...

Ik zal het je uitleggen: 20 weken AAS heeft bij mij geen zin, zover ben ik inmiddels. Ik kan de test ook niet onafgebroken en x-aantal weken gebruiken, daar ben ik inmiddels achter. Zowel Hardgainers als Steph@n, beide ervaren met HGH, vonden het een prima opzet omdat de HGH pas inslaat na een aantal weken. :D

Ik heb weleens tot 16 weken gekuurd maar na week 10 nooit noot nooit enige vooruitgang gezien dus waarom zou ik nu 20 weken vol AAS zetten?

Als ik de dbol/test/dec wat eerder pak lijkt me dat al een hele tegemoetkoming. :)

Waarom die omschakeling van Test. E. naar Sust.?

Zal ik je vertellen: Ik krijg na 8 weken test altijd vervelende bijwerkingen. Gebleken is dat als ik overstap naar een blend van o.a. wat kortere esters, dit probleem verholpen is. :) Maar zoals je ziet kan ook deze dan niet te lang gebruikt worden.

Whehehe; als je verjongingsplan doorgaat, herken ik je de volgende keer misschien niet eens meer.... Moeten we voortaan zeer gedetailleerd treffen.... Succes iig kerel :thumb:

Amai deftige kuur als je het mij vraagt ! Veel suxes :)

Ziet er goed uit.

Enige opmerking is dat ik de tren acetate 1 of 2 weken na het stoppen van deca pas zou starten dit ivm met het beperken van teveel 19 nor androgens AAS in je systeem (progesteron probleem).

Moment ik zet ff een nieuwe neer.

Edit: Zo nu staat versie 1.2 er! :D

Laatst bewerkt:
zie dat je eindelijk winny op 100eod pakt ipv 50eod, vond dat altijd zo weinig...nu nog de tren naar 150eod:D..

ziet er verder goed uit , succes

Sorry Klaas, heb alweer een vernieuwde versie geupload, heb op idee van MaxMuscle (AR) toch maar de Tren e genomen en wat verschoven in de eerste reeks kijk maar ;)

Opa gaat groeien..:D

Heb je een doel voor ogen, met deze kuur..
Aantal kilo's dat je wilt/hoopt aan te komen of een bepaald gewicht te behalen..?

Nee. En al helemaal niet met een nieuwe stof die ik ga proberen. Voor hetzelfde geld word ik nóg jonger, knapper en mooier van de HGH maar zet het geen kilo's aan...

Je eindigt met tren enanthaat over het algemeen hoor je dat je dan een wat minder zachte landing maakt ivm met je herstel. "standaard" zet je test 2 weken langer als de tren.

:rolleyes:

'Standaard' zet je test 2 weken korter dan de korte ester van een begeleidende stof. Aangezien ik net de korte voor een langere ester heb neergezet gaat die vergelijking niet op. DUs dat klopt ja. Maar ik ga niet nóg langer test zetten want da's niet een goede keuze voor mij.
Dus moet ik weer ff aanpassen.

Maar goed, voor beiden (tren e en tre ace) valt wat te zeggen.

ik denk dat je je eigen lichaam het beste kent...vandaar dat je hier en daar wat zou afwijken van wat andere zouden doen, persoonlijk vind ik het heel erg hard voor je systeem door eerst met deca te beginnen en af te sluiten met tren op deze wijze...is primo geen optie?

verder ziet het er erg lekker uit!

succes ouwe!

Je bent van plan de sust 500mg EW te zetten. Voor een beter aansluiting ivm de halfwaarde tijd van de kortere esters wordt sust normaliter 3x per week gezet.

Persoonlijk zou ik de Sust omruilen voor Test P in dit geval.

G21 & Jugger :D

Leuk om dit te lezen, er valt nog genoeg te sluetelen!

@G21: Ik vind het Tren-effect unbeatable...Ik zou de Primo lieve bewaren voor een andere keer, mijn gouden trio test/primo/win is altijd leuk eens over te doen.
@Jugger: Ik geloof zelf dat Sust 2 keer per week genoeg is, zeker als je kijkt naar de langere esters van Sust die bij 3 keer per week 'gestapeld' worden.
Mensen die bijv. Clen op dagelijks zetten houden daar ook geen rekening mee.
Clen blijft meer dan 48 uur werkzaam en als je er dus dagelijks van snoept stapel je de halfwaardetijd. Met Sust idem dito: Hou naast de korte esters ook rekening met de langere die je anders stapelt. Verder wil ik niet te hoog in 'n test zitten de laatste weken dus niet meer dan 500mg.

Terug
Naar boven