El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Onderstaande is een vlugge schets, (edit: reeds 1 keer aangepast ga voor de laatste versie hierheen: http://forum.dutchbodybuilding.com/showpost.php?p=1008666&postcount=57) het kan uiteindelijk heel anders uitpakken dus hou er rekening mee dat het beta is. Dacht dat er wel mensen zijn die wit willen aanschouwen 
FAQ:
-Waarom HGH erbij?
Omdat ik vreselijk nieuwsgierig ben of ik nu eindelijk eens een jongere huid en een strakker lijfje kan krijgen.
-Waarom Deca (hoog) en Dbol (hoog) erin?
Omdat Deca en dbol imho nog steeds de succesvolste middelen zijn om met HGH te combineren.
-Waarom niet de volle 20 weken AAS ernaast?
Omdat ik geen zin heb in een vertiefd systeem, en ik de AAS wil gebruiken om met de HGH te tango'en en aangezien de HGH wat later inslaat, plan ik de AAS ook wat later in. Ik eindig eerder met de AAS om de laatste weken herstel makkelijker te maken met HGH-only.
-Waarom Tren en Winny als afsluiter?
Omdat deze twee voor mij persoonlijk erg prettig samenwerken en ik de boerderijlucht van de Tren zo erg mis.
-Waarom geen test tot de laatste week?
-Omdat 15 weken al meer dan genóeg is.
Wil je tóch in het schemaatje gaan knippen, dan nodig ik je van harte uit!
[afbeelding niet meer beschikbaar]

FAQ:
-Waarom HGH erbij?
Omdat ik vreselijk nieuwsgierig ben of ik nu eindelijk eens een jongere huid en een strakker lijfje kan krijgen.
-Waarom Deca (hoog) en Dbol (hoog) erin?
Omdat Deca en dbol imho nog steeds de succesvolste middelen zijn om met HGH te combineren.
-Waarom niet de volle 20 weken AAS ernaast?
Omdat ik geen zin heb in een vertiefd systeem, en ik de AAS wil gebruiken om met de HGH te tango'en en aangezien de HGH wat later inslaat, plan ik de AAS ook wat later in. Ik eindig eerder met de AAS om de laatste weken herstel makkelijker te maken met HGH-only.
-Waarom Tren en Winny als afsluiter?
Omdat deze twee voor mij persoonlijk erg prettig samenwerken en ik de boerderijlucht van de Tren zo erg mis.
-Waarom geen test tot de laatste week?
-Omdat 15 weken al meer dan genóeg is.
Wil je tóch in het schemaatje gaan knippen, dan nodig ik je van harte uit!

[afbeelding niet meer beschikbaar]