LangeMan
Huge Freak
- Waardering
- 24
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 127kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBC01 zei:Nee. En al helemaal niet met een nieuwe stof die ik ga proberen. Voor hetzelfde geld word ik nóg jonger, knapper en mooier van de HGH maar zet het geen kilo's aan...

JuggerNaut zei:Je bent van plan de sust 500mg EW te zetten. Voor een beter aansluiting ivm de halfwaarde tijd van de kortere esters wordt sust normaliter 3x per week gezet.
DBC01 zei:Ik zal het je uitleggen: 20 weken AAS heeft bij mij geen zin, zover ben ik inmiddels. Ik kan de test ook niet onafgebroken en x-aantal weken gebruiken, daar ben ik inmiddels achter. Zowel Hardgainers als Steph@n, beide ervaren met HGH, vonden het een prima opzet omdat de HGH pas inslaat na een aantal weken.
Ik heb weleens tot 16 weken gekuurd maar na week 10 nooit noot nooit enige vooruitgang gezien dus waarom zou ik nu 20 weken vol AAS zetten?
Als ik de dbol/test/dec wat eerder pak lijkt me dat al een hele tegemoetkoming.![]()

Samu zei:Sorry dat ik het zeg, maar WEERAL? Ooit al es gedacht om een jaar zonder kuur te trainen?![]()
Steph@n zei:Ik denk dat je iemand anders bedoeld.... ik heb nog nooit iets gebruikt![]()

DBC01 zei:Waarom vraag je dat speciaal aan mij? Iedereen die hier kuurt en post op het forum slaat geen jaar over, sterker nog sommigen kuren het hele jaar door, dus die vraag had je al 10 keer eerder aan anderen kunnen stellen.
Ik ben een voorbeeld met m'n ruime rusttijden.
Als je toch wil zeiken doe het dan rechtstreeks.

Samu zei:Sorry dat ik het zeg, maar WEERAL? Ooit al es gedacht om een jaar zonder kuur te trainen?![]()
DBC01 zei:

Vooral DBC's!punani zei:vind je kuur er goed uit zien.... ff iets anders ik verwacht wel een logje!die zijn altijd leuk om te lezen![]()