MuscleMeat

DBC's volgende project: Betaatje 1.1

Deze gozer gaat HUGE worden ! Succes opa :thumbs:

Wat is je gewicht en vet% op het moment ?

DBC01 zei:
Nee. En al helemaal niet met een nieuwe stof die ik ga proberen. Voor hetzelfde geld word ik nóg jonger, knapper en mooier van de HGH maar zet het geen kilo's aan...

Oke...:D

Maaruh wat is je lengte eigenlijk..?

Succes gaat heel interresant worden om de resultaten te lezen denk ik.

Persoonlijk had ik het helemaal anders gedaan "als" ik al ooit met GH zou gaan klooien. Naast ie geval ook 20 weken AAS ook insuline en schildklierhormoon voor de synergetische werking. Ik dacht dat dat de magische combo was, slin en hgh en aas en t3?

Ik vind eigenlijk dat je deze kuur helemaal niet mag doen!

Het is gewoon niet eerlijk tegen over mij! Straks ben je net zo jong en godlike als ik en mega huge!

Bah :(

JuggerNaut zei:
Je bent van plan de sust 500mg EW te zetten. Voor een beter aansluiting ivm de halfwaarde tijd van de kortere esters wordt sust normaliter 3x per week gezet.

Wakker woden ome Juggernaut..

dit fabeltje is allang uit de wereld geholpen toch?

DBC01 zei:
Ik zal het je uitleggen: 20 weken AAS heeft bij mij geen zin, zover ben ik inmiddels. Ik kan de test ook niet onafgebroken en x-aantal weken gebruiken, daar ben ik inmiddels achter. Zowel Hardgainers als Steph@n, beide ervaren met HGH, vonden het een prima opzet omdat de HGH pas inslaat na een aantal weken. :D

Ik heb weleens tot 16 weken gekuurd maar na week 10 nooit noot nooit enige vooruitgang gezien dus waarom zou ik nu 20 weken vol AAS zetten?

Als ik de dbol/test/dec wat eerder pak lijkt me dat al een hele tegemoetkoming. :)

Ik denk dat je iemand anders bedoeld.... ik heb nog nooit iets gebruikt :grumble:

Laatst bewerkt:
Sorry dat ik het zeg, maar WEERAL? Ooit al es gedacht om een jaar zonder kuur te trainen? ???

• Topic Starter Topic Starter
Samu zei:
Sorry dat ik het zeg, maar WEERAL? Ooit al es gedacht om een jaar zonder kuur te trainen? ???

Waarom vraag je dat speciaal aan mij? Iedereen die hier kuurt en post op het forum slaat geen jaar over, sterker nog sommigen kuren het hele jaar door, dus die vraag had je al 10 keer eerder aan anderen kunnen stellen.

Ik ben een voorbeeld met m'n ruime rusttijden.
Als je toch wil zeiken doe het dan rechtstreeks.

DBC01 zei:
Waarom vraag je dat speciaal aan mij? Iedereen die hier kuurt en post op het forum slaat geen jaar over, sterker nog sommigen kuren het hele jaar door, dus die vraag had je al 10 keer eerder aan anderen kunnen stellen.

Ik ben een voorbeeld met m'n ruime rusttijden.
Als je toch wil zeiken doe het dan rechtstreeks.

precies :who:

Samu zei:

Als je niks constructiefs weet te melden kan je beter in de chat en convo-sectie blijven posten,kerel.

Met dit soort opmerkingen kan niemand wat.

DBC ff een vraagje over die winstrol.
Ik kan nergens t voordeel vinden van 100 mg eod tegen 50 mg ed. Winny is niet veresterd en daarom enigzins vergelijkbaar met testosuspensie wat wel aanbevolen wordt ed te zetten. Als ik t verkeerd zie leg ook ff uit waarom svp ;)

• Topic Starter Topic Starter
Is ook geen voordeel of nadeel. Net als met Tren: 75mg/dag tegen 150mg eod, iedereen heeft zo z'n voorkeur. Ik zet liever een grotere hoeveelheid eod dan een kleinere ed snappie? :)

snappik:)

vind je kuur er goed uit zien.... ff iets anders ik verwacht wel een logje!die zijn altijd leuk om te lezen:D

Misschien dat Hertje ook een logje maakt met haar ervaringen gedurende deze periode :D

Terug
Naar boven