XXL Nutrition

DBC's volgende project: Betaatje 1.1

Alleen zal je niet veel merken van die 2x 2iu hgh,kerel.

Leuk voor erbij maar verwacht geen wonderen.

Testo zei:

Testo, welke hoeveelheid heeft in jouw ogen wel een toegevoegde waarde.
2 x 3 iu , 2 x4iu.

• Topic Starter Topic Starter
ccnp zei:
Dbc01 vind jou kuur en goed uitziet, alleen persoonlijk zou ik het anders doen.

Zo ga ik het binnenkort doen, misschien heb je hier wat aan? alleen voor jou kun je een gedeelte van test eth vervangen door sustanon.

Alleen weet ik het nog niet zeker wat ik met isuline doen, eerste even meer ovr lezen.

Week 1 tot 23...... 2 x 2 iu sth s,morgens en s,middags naar het trainen.
Week 1 en 2...... 1500 mg testo enanthate per week
Week 3 tot 11...... 1000 mg testo enanthate per week
Week 2 tot 10...... 600 mg deca nandrolone per week
Dit weet ik nog niet zeker (Week 6.7.8.9.14.15.16.17. insuline 2 x 10 iu s'morgens en s'middags naar het trainen wel eerst opbouwen de eerste dagen.)
Week 7 tot 11....... 50 mg dianabol.
Week 12 tot 20..... 100 mg tren per dag.
Week 11 tot 22 ......600 mg boldonone per week.
Week 14 tot 24 ...... 100 mg propionaaar per dag.
Week 4 tot 23 ........ t4 150 mg per dag en daarna afbouwen.
Week 9.10.13.14.17.18... clen opbouwen tot 140 mcg per dag.

4 weken nolvadex 40 mg
1 dag 300 mg en 2 week clomid 100 mg
laatste 4 weken 50 mg clomid
3 weken hcg om de 5 dagen 1250 iu

Ik zie geen enkele toegevoegde waarde van Clen in een kuur, na een kuur kan het je gains beter vasthouden, zo gaat de story, maar verder...?
Ik zie ook het nut niet van de Dianabol ineens toevoegen in week 7 pas en dan vlak vóór de Tren eindigen.
Wat wel interessant is, is je Boldenone naast de Tren ipv mijn Winstrol.
Want laten we eerlijk zijn: 4ml om de dag aan Tren en Win zetten dat wil niemand.

DBC01 zei:
Ik zie geen enkele toegevoegde waarde van Clen in een kuur, na een kuur kan het je gains beter vasthouden, zo gaat de story, maar verder...?
Ik zie ook het nut niet van de Dianabol ineens toevoegen in week 7 pas en dan vlak vóór de Tren eindigen.
Wat wel interessant is, is je Boldenone naast de Tren ipv mijn Winstrol.
Want laten we eerlijk zijn: 4ml om de dag aan Tren en Win zetten dat wil niemand.

Zoals je al zegt Clen gebruik idd voor het behouden van je gains, bij werkt dit echt heel goed.
Clen in combinatie met HGH zorgt er voor dat je nog meer vet verbrand.
Waardoor je vet% zal dalen en je massa behoud.
Dianabol later beginnen, geeft ook meer een extra stimulans, want de meeste kuren zijn na 12 weken op, je zult dan weinig meer aankomen.
Ik dacht dus daarom later in de kuur Dianabol te gebruiken om een soort massaboost. Waardoor je dus ook na 12 weken blijft groeien.

Testo zei:

Dus Testo, jij vind dat dus geweinig? wat stel je dan voor 2 x 3iu hgh?

ccnp zei:
Zoals je al zegt Clen gebruik idd voor het behouden van je gains, bij werkt dit echt heel goed.
Clen in combinatie met HGH zorgt er voor dat je nog meer vet verbrand.
Waardoor je vet% zal dalen en je massa behoud.
Dianabol later beginnen, geeft ook meer een extra stimulans, want de meeste kuren zijn na 12 weken op, je zult dan weinig meer aankomen.
Ik dacht dus daarom later in de kuur Dianabol te gebruiken om een soort massaboost. Waardoor je dus ook na 12 weken blijft groeien.

Dacht ik al. Heb je gelijk in. De mogelijkheden zijn legio. Maar ik denk dat ook een verandering van compounds op 1/3 van je kuur al een boost geeft en dan heb ik 't niet over dbol. Anderzijds: Dbol schijnt erg goed te reageren met HGH dus waarom zou je het dan in de eerste weken nemen als HGH nog niet aan z'n max zit...?

Bwuh. Sinds ik met HGH als optie speel zijn er ineens teveel leuke mogelijkheden! :D

DBC01 zei:
Dacht ik al. Heb je gelijk in. De mogelijkheden zijn legio. Maar ik denk dat ook een verandering van compounds op 1/3 van je kuur al een boost geeft en dan heb ik 't niet over dbol. Anderzijds: Dbol schijnt erg goed te reageren met HGH dus waarom zou je het dan in de eerste weken nemen als HGH nog niet aan z'n max zit...?

Bwuh. Sinds ik met HGH als optie speel zijn er ineens teveel leuke mogelijkheden! :D

Volgens mij gaat HGH pas merkbaar worden in week 7, daarom heb ik ook Dbol die week gezet. Maar goed je hebt zoveel mogelijkheden.:D

Dbol zorgt voor enorme vochttoename midden in je kuur waar je juist naar droger uiterlijk toewerkt...

ccnp zei:
Dbc01 vind jou kuur en goed uitziet, alleen persoonlijk zou ik het anders doen.

Zo ga ik het binnenkort doen, misschien heb je hier wat aan? alleen voor jou kun je een gedeelte van test eth vervangen door sustanon.

Alleen weet ik het nog niet zeker wat ik met isuline doen, eerste even meer ovr lezen.

Week 1 tot 23...... 2 x 2 iu sth s,morgens en s,middags naar het trainen.
Week 1 en 2...... 1500 mg testo enanthate per week
Week 3 tot 11...... 1000 mg testo enanthate per week
Week 2 tot 10...... 600 mg deca nandrolone per week
Dit weet ik nog niet zeker (Week 6.7.8.9.14.15.16.17. insuline 2 x 10 iu s'morgens en s'middags naar het trainen wel eerst opbouwen de eerste dagen.)
Week 7 tot 11....... 50 mg dianabol.
Week 12 tot 20..... 100 mg tren per dag.
Week 11 tot 22 ......600 mg boldonone per week.
Week 14 tot 24 ...... 100 mg propionaaar per dag.
Week 4 tot 23 ........ t4 150 mg per dag en daarna afbouwen.
Week 9.10.13.14.17.18... clen opbouwen tot 140 mcg per dag.

4 weken nolvadex 40 mg
1 dag 300 mg en 2 week clomid 100 mg
laatste 4 weken 50 mg clomid
3 weken hcg om de 5 dagen 1250 iu
eindelijk iemand die weet hoe je tren moet doseren:)...

Onzin Klaas. 100mg/dag deed ik al in 2003 geloof ik. 100% meer bijwerkingen en 20% meer effect. Leer mij overdoseren, da's hetzelfde als een eskimo een iglo leren bouwen.

DBC01 zei:
Dbol zorgt voor enorme vochttoename midden in je kuur waar je juist naar droger uiterlijk toewerkt...

Dat klopt maar als je naar mijn opzet van mijn kuur kijkt, dan is de eerste 11 weken vocht en daarna is het alleen maar dingen waarbij je totaal geen vocht vasthoud en dat is wat je wilt toch.........

Terug
Naar boven