Fitness Seller

DBC's volgende project: Betaatje 1.1

• Topic Starter Topic Starter
punani zei:
vind je kuur er goed uit zien.... ff iets anders ik verwacht wel een logje!die zijn altijd leuk om te lezen:D

Dat komt er zeker. En een pennestreek van Hertje zal hier en daar te lezsen zijn hoop ik. Niet voor niets is m'n site verhuisd en wordt momenteel opnieuw opgebouwd.:p

DBC01 zei:
Waarom vraag je dat speciaal aan mij? Iedereen die hier kuurt en post op het forum slaat geen jaar over, sterker nog sommigen kuren het hele jaar door, dus die vraag had je al 10 keer eerder aan anderen kunnen stellen.

Ik ben een voorbeeld met m'n ruime rusttijden.
Als je toch wil zeiken doe het dan rechtstreeks.
Vraag het gewoon omdat je toch goeie gains maakte nu je met Ryu samentrainde, heb je al es gezegd om nog een tijd zonder kuur door te gaan... Vandaar m'n post.

Je komt al vrij snel aan je 'natural max' als je samen traint, dat is echt geen weg zonder eind die naar de hemel toe leidt. Ik zit nu aan m'n dak van 110,5 en dat is een best dak al zeg ik 't zelf. Samen trainen is daar de oorzaak van en dat zal -helaas- weer minder worden als Ryu gaat emigreren over 6 weken.

Aight. Alvast succes. :)

DBC01 zei:
Je komt al vrij snel aan je 'natural max' als je samen traint, dat is echt geen weg zonder eind die naar de hemel toe leidt. Ik zit nu aan m'n dak van 110,5 en dat is een best dak al zeg ik 't zelf. Samen trainen is daar de oorzaak van en dat zal -helaas- weer minder worden als Ryu gaat emigreren over 6 weken.

Komt goed , ouwe! :thumbs:

Ik vind master kuur en ik ben zeker benieuwd wat de resultaten zijn!

He,ik had ongeveer hetzelfde in gedachten.Zat zelf te denken aan 4 maanden hgh,waarvan de middelste 2 met deca en test.In der loop der jaren heb ik een beetje een getekende rug gekregen door al die klote puisten.Ben nieuwschierig of het een beetje wegtrekt.

DBC01 zei:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Waarom ga je van 750 mg test naar 500 DBC?
Er zijn verschillende theorien over HGH en een daarvan is dat de test en HGH in de juiste verhoudingen tot elkaar dienen te staan. Daarom biedt meer dan een gram test per week voor veel mensen geen meerwaarde boven lagere doseringen als de HGH ontbreekt. Oftewel, bij 'lage' doseringen test is lichaamseigen HGH voldoende om goede gains te maken, maar ga je hoger dan heb je extra HGH nodig. Andersom geldt dan ook dat bij meer HGH meer test nodig is. In dat geval lijkt 500 mg/week me toch erg weinig!
Test blijft toch de belangrijkste component in combinatie met HGH.

Karma voor je bijdrage BK.

Zoals je ziet ben ik nieuw met de HGH theorie maar ik weet wat je bedoeld.
Een aantal jaren geleden heb ik voor internet een Engels stuk zitten vertalen over HGH. Het belangrijkste wat dáárin stond was dat test overdosed dient te worden om zodoende te aromatiseren. Aromatisatie is de kracht van de werking met HGH, zo stond er. Ik dacht dat dat inmiddels wel verouderde theorie was. Verder stond er dat de 3 middelen voor HGH Test, Dbol en Deca zouden zijn en dan wel test hoog gedoseerd.

IK zal even een nieuwe beta maken en e.e.a. aanpassen.
Langzaam aan krijgt het vorm! :)

DBC01 zei:
Karma voor je bijdrage BK.

Zoals je ziet ben ik nieuw met de HGH theorie maar ik weet wat je bedoeld.
Een aantal jaren geleden heb ik voor internet een Engels stuk zitten vertalen over HGH. Het belangrijkste wat dáárin stond was dat test overdosed dient te worden om zodoende te aromatiseren. Aromatisatie is de kracht van de werking met HGH, zo stond er. Ik dacht dat dat inmiddels wel verouderde theorie was. Verder stond er dat de 3 middelen voor HGH Test, Dbol en Deca zouden zijn en dan wel test hoog gedoseerd.

IK zal even een nieuwe beta maken en e.e.a. aanpassen.
Langzaam aan krijgt het vorm! :)

Deca? mm dat weet ik niet het gaat erom dat je sterke androgenen toedient. Test maar beter nog TREN! :D

ben je trouwens ook nog aan het overwegen of je t3 en slin gaat toevoegen aan het geheel? ik denk dat dat het plaatje compleet maakt!!!

hardgainers zei:
Deca? mm dat weet ik niet het gaat erom dat je sterke androgenen toedient. Test maar beter nog TREN! :D
Idd zware androgenen zouden de werking van GH stimuleren onder andere doordat het samen de IGF-1 verhoogt.

Maar goed om nu een hele kuur aan de zware androgenen te gaan lijkt me ook niet alles. Het schijnt ook zo te zijn dat een meer androgene combinatie van roids aan het einde van je GH-kuur voor een meer athletise fysiek zorgt. Een meer anabole stack (deca, test, d-bol bijv.) zou voor een massievere look zorgen.
Tenminste volgens de theorie ik denk dat de ervaren BB's hier wel meer over kunnen vertellen :)

G21 zei:
ben je trouwens ook nog aan het overwegen of je t3 en slin gaat toevoegen aan het geheel? ik denk dat dat het plaatje compleet maakt!!!
of misschien wat igf in de nakuur...

IGF in de nakuur zou kunnen, T3 en slin ga ik er niet inzetten.

T3 niet omdat de verhoogde vetverbranding bij HGH genoeg moet zijn, slin niet omdat ik weet wat hypo's zijn en ik krijg al halve hypo's als ik een bepaalde tijd zonder voedsel zit dus ik hoef het risico op een enorme hypo niet te nemen, daar zit ik niet op te wachten.

Ik ga even aan de slag met het hoog-androgene verhaal, ik ben niet onbekend met hoog-androgene kuren want m'n laatste kuur was aardig androgeen.

Is het niet een idee om eerst eens een keertje te gaan cutten?

Leuk kuurtje ouwe!

Ik zou alleen ook vanaf week 1 meteen al de dbol,deca en testo zetten.

Update: 1.3 zal ik morgen even maken, moet nog wat aanpassen.

Bro, ziet er erg lekker uit, en ik wens je ook alle succes. Ik vroeg me dan ook af van welke merk al je gear is?

Waarom dboll en geen ana.

lorenzo zei:

Nou dat lijkt me duidelijk. Als je het over Anavar hebt tenminste. Anavar is een cuttingsdrug hoofdzakelijk voor vrouwen en anders voor mannen die test minder verdragen kunnen. Als je het over Anadrol hebt, (Oxy) dan kan ik je melden dat ik de verhouding 50% vocht en 50% kracht niet aantrekkelijk vind.

Dr. Worf zei:
Bro, ziet er erg lekker uit, en ik wens je ook alle succes. Ik vroeg me dan ook af van welke merk al je gear is?

Vorige keer heb ik me verdiept in MRP, en ga dat dit keer doen in GG (waar ik vorige keer tegenaan schopte maar dat had meer te maken met de mensen die het spamden dan het merk zelf).

De dbol van GG vind ik interessant, liquid en hoog gedoseerd, anders dan de orals van GS. Tren zou ik graag nog een keertje zelf brouwen dus als het acetate wordt heb je zomaar kans dat ik weer zelf de zeef ga hanteren maar aan de andere kant herinner ik me ook de blauwe duimen van het persen :D

We zien wel Worf, eerst even zorgen dat ik weet wát ik ga doen.
Trouwens, bij je kuur-log staat dat dit je eerste kuurtje is maar ik zwéér dat dit toch zeker je 3e is....???

Terug
Naar boven