MuscleMeat

DBC's volgende project: Betaatje 1.1

Nee hoor. En nu weer ontopic graag. :)

• Topic Starter Topic Starter
RichardV zei:

Ga jij es lekker met je getatoeerde lul spelen, die zie je niet eens met die pens van je. En maak anders wat leuke opmerkingen over m'n kuur: Beta 2.6! :D
Ik zit erover te denken om de Winstrol eruit te laten, vraag me af of het toegevoegde waarde heeft.
Punt is dat 150mg Tren eod en 100mg Win eod samen 4ml spuitwerk om de dag is. Dat trekt niemand.
En de Deca...kan ook Bold worden toch? Pfff ik zie door de naalden de kuur niet meer. :(

[afbeelding niet meer beschikbaar]

zo ziet hij er gewoon lekker uit. Ik zou zeggen snoep ze:p

Ik had laatst wel gehoord dat het beter voor het herstel was om te eindigen op test bv. test prop ipv winny ofzow

Ligt eraan wat je voorkeur heeft, Deca of Bold.

Hangt ook van de doelstelling af. Persoolijk zou ik voor de bold gaan aangezien Deca mijn inziens toch te drukkend is en daar te weinig positiefs tegenover stelt. :)

MrJ zei:
Ligt eraan wat je voorkeur heeft, Deca of Bold.

Hangt ook van de doelstelling af. Persoolijk zou ik voor de bold gaan aangezien Deca mijn inziens toch te drukkend is en daar te weinig positiefs tegenover stelt. :)

I second that motion...

en daarna ga je toch al lekker met de tren aan de gang, dus met Bold hou je de schade enigsins beperkt, niet?

zou dan wel voor 750mg gaan..als je eerst van plan was om de deca op 600mg in te zetten!

DBC01 zei:
Ga jij es lekker met je getatoeerde lul spelen, die zie je niet eens met die pens van je. En maak anders wat leuke opmerkingen over m'n kuur: Beta 2.6! :D

Hmmm dat beetje verstand wat ik er van heb, vind ik het er wel aardig uit zien.

Maar had je de vorige keer stiekem lopen kijken op de wc:D

DBC01 zei:
Punt is dat 150mg Tren eod en 100mg Win eod samen 4ml spuitwerk om de dag is. Dat trekt niemand.
spuit liever 2ml ed dan idaad 4ml eod...je zou ook eventueel ipv winny 100eod masteron kunnen nemen...scheelt ook weer 1ml eod..
offf voor tren e gaan scheelt nog meer spuitwerk...
oww en die 1000test ziet er zeer lekker uit...

ziet er super uit en wens je alvast ultraveel succes,mag ik effe vrage wat je voor dit kuurtje hebt moete neertellen?

Mag je via PM vragen, niet hier. :)

Laatst bewerkt:
Amai dit wordt wel een monster kuur :)

DBC01 zei:
Zal ik je vertellen: Ik krijg na 8 weken test altijd vervelende bijwerkingen. Gebleken is dat als ik overstap naar een blend van o.a. wat kortere esters, dit probleem verholpen is. :) Maar zoals je ziet kan ook deze dan niet te lang gebruikt worden.

Dan vind ik het grappig om te lezen dat je dus na een -x- aantal aanpassingen op advies van enkele leden hier je doseringen "drastisch verhoogd".......toegediende doseringen zorgen IMO net zo goed zoniet eerder voor bijwerkingen dan de lengte van de cycle dat je je spullen zou willen gebruiken.

Tenzij er boven "verkapt" staat dat je de bijwerkingen voor lief neemt, dan heb ik nix gezegd! :D

OK, bij deze dan. Hier mijn overpeinzingen.

Ik vind het frappant dat er toch zoveel kuurtjes met HGH gedaan worden de laatste tijd. De toegevoegde waarde in de zin van spiergroei is naar mijn mening bijna te verwaarlozen. Als vetverbrander heeft het zeker nut maar dan heb je daar wel een heel duur middel voor ingezet. Maar als je dan toch HGH inzet moet je het ook zo goed mogelijk doen.

Je wilt een zo anabool mogelijk omgeving creeren. Wat heb je daar voor onder andere voor nodig?

Stoffen die voedingstoffen los maken of beschikbaar stellen in de bloedbaan: T3 and HGH.
Stoffen die de voedingstoffen de cel impompen: insuline en IGF-1.
Stoffen die de IGF-1 afgifte bevorderen: AAS en HGH.
Stoffen die stikstofniveau in bloed en spiercellen hoog houden: AAS

Als dit ziet weet je ook dat een ideale kuur een combinatie is van deze stoffen vanwegen de interactie die tussen de stoffen plaatsvindt. Nu vind ik de toediening van insuline risky en ietwat overbodig. De eigen productie is meestal meer dan voldoende. Daarnaast zorgt de HGH weer voor een verhoogd IGF-1 niveau welke ook al de actie van insuline deels ondersteund.
Het heet niet voor niks insulin-like growth factor 1 (op insuline gelijkende groeifactor 1).

Jouw hoge AAS inname (tot 2000mg) zal de T3 afgifte deels onderdrukken. Dit moet je aanvullen omdat T3 veel meer is dan een vetverbrander! Andere belangrijke functies van T3: het verhoogt de HGH afgifte, het upreguleert de HGH receptors, het upreguleert de IGF-1 receptoren en heeft nog andere minder duidelijke anabole effecten. Dit lijkt me in jouw geval dus essentieel!
Het gaat om het aanvullen en zeker niet megadoseren! 25mcg zal meestal meer dan geoeg zijn.

Wat ik verder niet snap is het wisselen van Testo naar een andere ester-mix, susta. Dat heeft geen enkel nut.

Qua werking prefereer ik Deca boven Boldenone vanwege de sterkere hechting aan de AR receptor. Boldenone voegt voor mijn weinig toe aan het ook niet sterk bindende testosteron. Persoonlijk hou ik niet van Deca vanwege libido issues. Maar die keuze moet een ieder zelf maken.

Na zo'n megakuur zou ik ook een mega nakuur doen inclusief een anti-e en HCG. Jazeker, inclusief HCG. Als ik tijd heb post ik die nakuur later vandaag of deze week. Maar die behoeft uitleg ivm met de HCG!

Dat was het voor nu.

Succes kerel!

DBC01 zei:
Van jou had ik wel wat inhoudelijke kritiek verwacht dokter!

Laatst bewerkt:
Elmo zei:
OK, bij deze dan. Hier mijn overpeinzingen.

Ik vind het frappant dat er toch zoveel kuurtjes met HGH gedaan worden de laatste tijd. De toegevoegde waarde in de zin van spiergroei is naar mijn mening bijna te verwaarlozen. Als vetverbrander heeft het zeker nut maar dan heb je daar wel een heel duur middel voor ingezet. Maar als je dan toch HGH inzet moet je het ook zo goed mogelijk doen.

Je wilt een zo anabool mogelijk omgeving creeren. Wat heb je daar voor onder andere voor nodig?

Stoffen die voedingstoffen los maken of beschikbaar stellen in de bloedbaan: T3 and HGH.
Stoffen die de voedingstoffen de cel impompen: insuline en IGF-1.
Stoffen die de IGF-1 afgifte bevorderen: AAS en HGH.
Stoffen die stikstofniveau in bloed en spiercellen hoog houden: AAS

Als dit ziet weet je ook dat een ideale kuur een combinatie is van deze stoffen vanwegen de interactie die tussen de stoffen plaatsvindt. Nu vind ik de toediening van insuline risky en ietwat overbodig. De eigen productie is meestal meer dan voldoende. Daarnaast zorgt de HGH weer voor een verhoogd IGF-1 niveau welke ook al de actie van insuline deels ondersteund.
Het heet niet voor niks insulin-like growth factor 1 (op insuline gelijkende groeifactor 1).

Jouw hoge AAS inname (tot 2000mg) zal de T3 afgifte deels onderdrukken. Dit moet je aanvullen omdat T3 veel meer is dan een vetverbrander! Andere belangrijke functies van T3: het verhoogt de HGH afgifte, het upreguleert de HGH receptors, het upreguleert de IGF-1 receptoren en heeft nog andere minder duidelijke anabole effecten. Dit lijkt me in jouw geval dus essentieel!
Het gaat om het aanvullen en zeker niet megadoseren! 25mcg zal meestal meer dan geoeg zijn.

Wat ik verder niet snap is het wisselen van Testo naar een andere ester-mix, susta. Dat heeft geen enkel nut.

Qua werking prefereer ik Deca boven Boldenone vanwege de sterkere hechting aan de AR receptor. Boldenone voegt voor mijn weinig toe aan het ook niet sterk bindende testosteron. Persoonlijk hou ik niet van Deca vanwege libido issues. Maar die keuze moet een ieder zelf maken.

Na zo'n megakuur zou ik ook een mega nakuur doen inclusief een anti-e en HCG. Jazeker, inclusief HCG. Als ik tijd heb post ik die nakuur later vandaag of deze week. Maar die behoeft uitleg ivm met de HCG!

Dat was het voor nu.

Succes kerel!

Ik heb vroeger al geleerd dat mensen die een tijd hoog doseren in kuren, naderhand te weinig eigen HGH aanmaken om die hoge doses te bedienen.
Dat is in dit topic nogeens aangehaald en ik herinnerde het mij toen ook.
Pro-BB'ers danken in ruime mate hun enorme stap in groei aan HGH; anders zat het nooit in hun kuren. Verder zou het voor mij ideaal zijn: Aankomen in spiermassa maar toch niet die bulk-buidel om m'n zij heen bouwen. Betere verdeling van spieren en meer spierkwaliteit, droger op plekken waar ik anders veel massa zou moeten inleveren om die plekken droger te krijgen met moordende cut-periodes.

De punten:

-Het verschuiven van test e naar Sust heb ik al tweemaal verklaard, hierbij nog een keer dan maar: Na 8 weken test e krijg ik teveel last van bijwerkingen; die worden minder als ik op andere esters overstap. Ik kán dus simpelweg niet 15 weken test e doen.

-De T3-toevoeging staat hierboven in een door Klaas aangegeven artikel kritisch benaderd. 'k Zou daar eens naar kijken en dan je reactie geven op wat er staat. Lijkt me interessant!

-Gebruik van Deca met test ernaast geeft voor mij geen problemen.
Of ik 400/600 weet ik wat ga doen staat nog niet vast.

-Ik puzzle nog steeds met de doseringen en hun toegevoegde waarde; zo speel ik nog steeds met Deca (400/600) en de test (1000mg all the way of 750mg all the way). Veel mensen beslissen hun mening op basis van een voorbeeld dat ik neerzet, alsof ik dat ook daadwerkelijk ga doen. Ik heb liever dat iemand zegt 'Je bent van plan dit te doen maar ik zou dat doen' dan dat iemand zegt 'Jij gáát dit doen en het is dom want...'
Ik ga niks doen, ik puzzle nog, en als 't me te lang duurt is de lol ervan af en blaas ik een kuur af. Zie ik het over 2 maanden wel weer. Ik doe daar niet moeilijk over. Waar het mi om gaat is een afweging te vinden en daarrmee te spelen en te puzzelen in dit topic.

Daarom zijn je aanwijzingen erg gewaardeerd maar probeer even in te gaan op mijn verklaringen van hierboven.

Die Lange zei:
Dan vind ik het grappig om te lezen dat je dus na een -x- aantal aanpassingen op advies van enkele leden hier je doseringen "drastisch verhoogd".......toegediende doseringen zorgen IMO net zo goed zoniet eerder voor bijwerkingen dan de lengte van de cycle dat je je spullen zou willen gebruiken.

Tenzij er boven "verkapt" staat dat je de bijwerkingen voor lief neemt, dan heb ik nix gezegd! :D

Zie mijn reactie op Elmo en de onderstreepte en dikgedrukte zinnen. Je hebt waarschijnlijk niet de eerste voorbeelden gezien die ik heb gepost (ik pas ze aan en verruil ze voor de laatste versies) want dan had je kunnen zien dat er niet veel is aangepast.

DBC01 zei:
Zie mijn reactie op Elmo en de onderstreepte en dikgedrukte zinnen. Je hebt waarschijnlijk niet de eerste voorbeelden gezien die ik heb gepost (ik pas ze aan en verruil ze voor de laatste versies) want dan had je kunnen zien dat er niet veel is aangepast.

Ik heb ze wel gezien, en ook geconstateerd dat je hoger bent gaan zitten in je doseringen..............het gaat mij er niet om of dat wel of niet veel is, wou alleen kwijt dat hogere doseringen volgens mij net zo snel leiden tot bijwerkingen dan langdurig gebruik ;)
Maar wederom; als jij dat voor lief neemt zeg ik nix

Je hebt gelijk, alleen is er in dit geval iets anders aan de hand.
HGH vereist hoge en sterke concentraties androgene middelen.
Dus je kunt wel lager gaan zitten met je test (bijv 500mg) maar ik heb zelf geleerd dat aromatisatie een must is om een optimaal effect van HGH te benutten.

DBC01 zei:
Je hebt gelijk, alleen is er in dit geval iets anders aan de hand.
HGH vereist hoge en sterke concentraties androgene middelen.
Dus je kunt wel lager gaan zitten met je test (bijv 500mg) maar ik heb zelf geleerd dat aromatisatie een must is om een optimaal effect van HGH te benutten.

Omdat je aangeeft dat je van test bijwerkingen zou gaan krijgen bij > 8 weken is het dan niet misschien raadzamer om de androgenen dianabol en tren hoger te doseren daarbij wetende dat test dacht ik meer anabool dan androgeen is?

PS: dit heb ik eens gelezen in een boek waarin diverse "Q waarden" stonden; de androgene effecten ten opzichte van de anabole effecten van een middel -x- ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven