Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RichardV zei:

MrJ zei:Ligt eraan wat je voorkeur heeft, Deca of Bold.
Hangt ook van de doelstelling af. Persoolijk zou ik voor de bold gaan aangezien Deca mijn inziens toch te drukkend is en daar te weinig positiefs tegenover stelt.![]()
DBC01 zei:Ga jij es lekker met je getatoeerde lul spelen, die zie je niet eens met die pens van je. En maak anders wat leuke opmerkingen over m'n kuur: Beta 2.6!![]()

spuit liever 2ml ed dan idaad 4ml eod...je zou ook eventueel ipv winny 100eod masteron kunnen nemen...scheelt ook weer 1ml eod..DBC01 zei:Punt is dat 150mg Tren eod en 100mg Win eod samen 4ml spuitwerk om de dag is. Dat trekt niemand.
Dus mag ik ook geen naam en adres plus telefoonnummer van de leverancier plaatsen? Wat ben jij streng zeg!
MrJ zei:
Elmo zei:Dus mag ik ook geen naam en adres plus telefoonnumer van de leverancier plaatsen? Wat ben jij streng zeg!
![]()
DBC01 zei:Zal ik je vertellen: Ik krijg na 8 weken test altijd vervelende bijwerkingen. Gebleken is dat als ik overstap naar een blend van o.a. wat kortere esters, dit probleem verholpen is.Maar zoals je ziet kan ook deze dan niet te lang gebruikt worden.

DBC01 zei:Van jou had ik wel wat inhoudelijke kritiek verwacht dokter!
Elmo zei:OK, bij deze dan. Hier mijn overpeinzingen.
Ik vind het frappant dat er toch zoveel kuurtjes met HGH gedaan worden de laatste tijd. De toegevoegde waarde in de zin van spiergroei is naar mijn mening bijna te verwaarlozen. Als vetverbrander heeft het zeker nut maar dan heb je daar wel een heel duur middel voor ingezet. Maar als je dan toch HGH inzet moet je het ook zo goed mogelijk doen.
Je wilt een zo anabool mogelijk omgeving creeren. Wat heb je daar voor onder andere voor nodig?
Stoffen die voedingstoffen los maken of beschikbaar stellen in de bloedbaan: T3 and HGH.
Stoffen die de voedingstoffen de cel impompen: insuline en IGF-1.
Stoffen die de IGF-1 afgifte bevorderen: AAS en HGH.
Stoffen die stikstofniveau in bloed en spiercellen hoog houden: AAS
Als dit ziet weet je ook dat een ideale kuur een combinatie is van deze stoffen vanwegen de interactie die tussen de stoffen plaatsvindt. Nu vind ik de toediening van insuline risky en ietwat overbodig. De eigen productie is meestal meer dan voldoende. Daarnaast zorgt de HGH weer voor een verhoogd IGF-1 niveau welke ook al de actie van insuline deels ondersteund.
Het heet niet voor niks insulin-like growth factor 1 (op insuline gelijkende groeifactor 1).
Jouw hoge AAS inname (tot 2000mg) zal de T3 afgifte deels onderdrukken. Dit moet je aanvullen omdat T3 veel meer is dan een vetverbrander! Andere belangrijke functies van T3: het verhoogt de HGH afgifte, het upreguleert de HGH receptors, het upreguleert de IGF-1 receptoren en heeft nog andere minder duidelijke anabole effecten. Dit lijkt me in jouw geval dus essentieel!
Het gaat om het aanvullen en zeker niet megadoseren! 25mcg zal meestal meer dan geoeg zijn.
Wat ik verder niet snap is het wisselen van Testo naar een andere ester-mix, susta. Dat heeft geen enkel nut.
Qua werking prefereer ik Deca boven Boldenone vanwege de sterkere hechting aan de AR receptor. Boldenone voegt voor mijn weinig toe aan het ook niet sterk bindende testosteron. Persoonlijk hou ik niet van Deca vanwege libido issues. Maar die keuze moet een ieder zelf maken.
Na zo'n megakuur zou ik ook een mega nakuur doen inclusief een anti-e en HCG. Jazeker, inclusief HCG. Als ik tijd heb post ik die nakuur later vandaag of deze week. Maar die behoeft uitleg ivm met de HCG!
Dat was het voor nu.
Succes kerel!
Die Lange zei:Dan vind ik het grappig om te lezen dat je dus na een -x- aantal aanpassingen op advies van enkele leden hier je doseringen "drastisch verhoogd".......toegediende doseringen zorgen IMO net zo goed zoniet eerder voor bijwerkingen dan de lengte van de cycle dat je je spullen zou willen gebruiken.
Tenzij er boven "verkapt" staat dat je de bijwerkingen voor lief neemt, dan heb ik nix gezegd!![]()
DBC01 zei:Zie mijn reactie op Elmo en de onderstreepte en dikgedrukte zinnen. Je hebt waarschijnlijk niet de eerste voorbeelden gezien die ik heb gepost (ik pas ze aan en verruil ze voor de laatste versies) want dan had je kunnen zien dat er niet veel is aangepast.

DBC01 zei:Je hebt gelijk, alleen is er in dit geval iets anders aan de hand.
HGH vereist hoge en sterke concentraties androgene middelen.
Dus je kunt wel lager gaan zitten met je test (bijv 500mg) maar ik heb zelf geleerd dat aromatisatie een must is om een optimaal effect van HGH te benutten.