- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBC01 zei:Ik heb vroeger al geleerd dat mensen die een tijd hoog doseren in kuren, naderhand te weinig eigen HGH aanmaken om die hoge doses te bedienen.
Dat is in dit topic nogeens aangehaald en ik herinnerde het mij toen ook.
Pro-BB'ers danken in ruime mate hun enorme stap in groei aan HGH; anders zat het nooit in hun kuren. Verder zou het voor mij ideaal zijn: Aankomen in spiermassa maar toch niet die bulk-buidel om m'n zij heen bouwen. Betere verdeling van spieren en meer spierkwaliteit, droger op plekken waar ik anders veel massa zou moeten inleveren om die plekken droger te krijgen met moordende cut-periodes.
De punten:
-Het verschuiven van test e naar Sust heb ik al tweemaal verklaard, hierbij nog een keer dan maar: Na 8 weken test e krijg ik teveel last van bijwerkingen; die worden minder als ik op andere esters overstap. Ik kán dus simpelweg niet 15 weken test e doen.
-De T3-toevoeging staat hierboven in een door Klaas aangegeven artikel kritisch benaderd. 'k Zou daar eens naar kijken en dan je reactie geven op wat er staat. Lijkt me interessant!
-Gebruik van Deca met test ernaast geeft voor mij geen problemen.
Of ik 400/600 weet ik wat ga doen staat nog niet vast.
-Ik puzzle nog steeds met de doseringen en hun toegevoegde waarde; zo speel ik nog steeds met Deca (400/600) en de test (1000mg all the way of 750mg all the way). Veel mensen beslissen hun mening op basis van een voorbeeld dat ik neerzet, alsof ik dat ook daadwerkelijk ga doen. Ik heb liever dat iemand zegt 'Je bent van plan dit te doen maar ik zou dat doen' dan dat iemand zegt 'Jij gáát dit doen en het is dom want...'
Ik ga niks doen, ik puzzle nog, en als 't me te lang duurt is de lol ervan af en blaas ik een kuur af. Zie ik het over 2 maanden wel weer. Ik doe daar niet moeilijk over. Waar het mi om gaat is een afweging te vinden en daarrmee te spelen en te puzzelen in dit topic.
Daarom zijn je aanwijzingen erg gewaardeerd maar probeer even in te gaan op mijn verklaringen van hierboven.
Elmo zei:Andere belangrijke functies van T3: het verhoogt de HGH afgifte, het upreguleert de HGH receptors, het upreguleert de IGF-1 receptoren ...
Die Lange zei:
MrJ zei:

Die Lange zei:

It has a rather weak androgenic component and an obviously quite strong and visible anabolic component. Its effects are largely non-AR mediated, which is documented by its rather low influence on the natural endocrine system2 and the fact that it decreases rather than increases red blood cell content in the blood. Which means that one worry users of Dianabol, especially short term, needn't fear is the dramatic shutdown of natural testosterone production as is often the case with very androgenic compounds. Of course this effect is dose-dependent. It still has a mild androgenic component, meaning in high doses (30+ mg daily) androgen-mediated side-effects can be noted (acne, male pattern hair loss).
MrJ zei:
DBC01 zei:Je kon verwachten dat Big Cat J's kast zou uitspringen Lange!
Op zich geen verkeerde bron van info heur.
Dit is content voor een nieuw topic denk ik: Dbol: Zwaar androgeen of niet?!![]()
Die Lange zei:hardstikke leuk dat je een stuk text van Big Cat kopieert maar er zijn ook zat sites op internet waar vermeld staat dat het zwaar androgeen is, ik heb hier zelfs een boek waarin de Q-waarde bepaald dat dianabol simpelweg androgener is dan anaboler, welgelet op de uit&bijwerking bij inname van dianabol.
ff intermezzo:Elmo zei:De T3 artikelen van Klaas hebben beide het karakter van een T3-kuur die je aan moeten vullen met AAS om spierverlies te voorkomen. Dat is dus een ander uitgangspunt. En 25mcg T3 isongeveer je normale productie per dag dus zul je daar geen glazen mee ingooien.

klaas zei:ff intermezzo:
op veel roid-boards lees ik vaak verschillende hoeveelheden qua productie van t3 in een normaal persoon(vaak lees ik ook 75mcg T3)...maar het is idaad stuk minder:
De schildklier maakt schildklierhormonen aan. Hij maakt voornamelijk thyroxine (T4, ± 100 µg per dag) en in mindere mate trijodothyronine (T3, ± 6 µg per dag).
Om het schildklierhormoon te kunnen aanmaken, heeft de schildklier jodium nodig (zowel T4 als T3 bevatten jodiumatomen; T4 bevat vier atomen en T3 bevat er drie). We komen later nog terug op de rol van jodium in dit proces.
dan was die 150mcg die ik laatste keer nam missch toch beetje overdreven![]()
Suat zei:Is 15wkn aan 19-nor androgenen (deca/tren) zitten wel te doen?