XXL Nutrition

De Bijbel

• Topic Starter Topic Starter
Klusmier bedankt voor je inzet,ik waardeer het.

30 Ik kan van Mijzelven niets doen. Gelijk Ik hoor, oordeel Ik, en Mijn oordeel is rechtvaardig; want Ik zoek niet Mijn wil, maar den wil des Vaders, Die Mij gezonden heeft.

In dit vers zegt Jezus(vrede zij met hem) dat hij niks kan doen zonder GOD en in andere versen wordt weer beweerd dat hij ook een GOD is,kan je dit uitleggen ?

Klusmier bedankt voor je inzet,ik waardeer het.

30 Ik kan van Mijzelven niets doen. Gelijk Ik hoor, oordeel Ik, en Mijn oordeel is rechtvaardig; want Ik zoek niet Mijn wil, maar den wil des Vaders, Die Mij gezonden heeft.

In dit vers zegt Jezus(vrede zij met hem) dat hij niks kan doen zonder GOD en in andere versen wordt weer beweerd dat hij ook een GOD is,kan je dit uitleggen ?

Jezus is de mens-geworden Zoon van God.

Hij is gestuurd door God om de zonde van de mensen af te nemen en het evangelie te verkondigen, gebaseerd op het grootste gebod: heb uw naaste lief.....

aangezien Jezus dus de Zoon van God is( de 3 eenheid: Vader, Zoon, en Heilige Geest), is Hij dus ook Goddelijk!

Jezus heeft niet gedaan wat Hij wilde , maar wat God wilde..............kijk naar de nacht voor de kruisiging............Jezus bad tot de Vader: als het uw wil is laat deze beker ( met zonden) aan mij voorbijgaan, uw wil in mij.niet mijn wil zal geschieden!

niet spelen met je gezondheid............lees de Bijbel maar over alle koningen die dachten dat ze God waren............het einde is niet zo leuk voor ze geweest!

je kunt beter spotten met de duivel, want die zielige engel kan mij toch niets doen..........ik ben bedekt met het bloed van Jezus, degene die mijn Redder en Verlosser is!

HALELUJA!!
;)

Laatst bewerkt:
niet spelen met je gezondheid............lees de Bijbel maar over alle koningen die dachten dat ze God waren............het einde is niet zo leuk voor ze geweest!

je kunt beter spotten met de duivel, want die zielige engel kan mij toch niets doen..........ik ben bedekt met het bloed van Jezus, degene die mijn Redder en Verlooser is!

HALELUJA!!
;)

Geloof je echt dat wanneer ik maar genoeg schreeuw 'ik ben god', ik plotseling door een bus wordt overgereden, of geloof je dat 'god' liever wacht tot ik een chille dood ben gestorven om mij vervolgens tot in de eeuwigheid lekker te martelen..?

Geloof je echt dat wanneer ik maar genoeg schreeuw 'ik ben god', ik plotseling door een bus wordt overgereden, of geloof je dat 'god' liever wacht tot ik een chille dood ben gestorven om mij vervolgens tot in de eeuwigheid lekker te martelen..?

you will never know, till you find out...........
:D

Ik durf wel een gokje te wagen.

Ik ben God!

moet je daar dan ook een vertegenwoordigers diploma voor hebben???

Nee hoor: god loopt niet met zichzelf te koop:

Zijn (auto?)biografie staat alleen bol van het narcisme. Jezus GGGGGRistus wat een onzin. Vele duizenden mannen vrouwen en kinderen heeft hij (op gruwelijke) wijze mishandeld, vermoord of verkracht, of hiervoor in zijn alwetendheid andere mensen voor ingeschakeld (hij is immers almachtig), maar nog steeds moeten we hem aanbidden en als onze verlosser aanvaarden.

Al is het iets waar ik zelf niet mee te koop zou willen lopen, zijn boek, en daar is een beetje christen toch wel erg trots op, is zo'n beetje het meest verspreide en meest gedrukte boek ter wereld. Maar dat zal dan wel mensenwerk zijn of zo. Daar is god niet aan te pas gekomen. Al mogen we van volk als een Jan Sjoerd Pasterkamp, Derek Prince, of Watchman Nee toch heel andere zaken aannemen en is de verspreiding van gods woord toch wel iets dat mensen met god's hulp en leiding doen.

Pathetic.

Nee hoor: god loopt niet met zichzelf te koop:

Zijn (auto?)biografie staat alleen bol van het narcisme. Jezus GGGGGRistus wat een onzin. Vele duizenden mannen vrouwen en kinderen heeft hij (op gruwelijke) wijze mishandeld, vermoord of verkracht, of hiervoor in zijn alwetendheid andere mensen voor ingeschakeld (hij is immers almachtig), maar nog steeds moeten we hem aanbidden en als onze verlosser aanvaarden.

Al is het iets waar ik zelf niet mee te koop zou willen lopen, zijn boek, en daar is een beetje christen toch wel erg trots op, is zo'n beetje het meest verspreide en meest gedrukte boek ter wereld. Maar dat zal dan wel mensenwerk zijn of zo. Daar is god niet aan te pas gekomen. Al mogen we van volk als een Jan Sjoerd Pasterkamp, Derek Prince, of Watchman Nee toch heel andere zaken aannemen en is de verspreiding van gods woord toch wel iets dat mensen met god's hulp en leiding doen.

Pathetic.
je moet helemaal niks kerel, alles ligt in je eigen wil.........
;)

en waarom geef je God zo graag de schuld van alle SLECHTE dingen die er gebeuren, terwijl je heel goed weet dat de mens daar zelf voor verantwoordelijk is: hypocriet noem ik dat!
:rolleyes:

nee dat klopt, je moet niets, maar als je het niet doet, dan zal je eeuwig branden. En dan nog schermen met de 'vrije' wil. Gijzelaars zijn ze.

Ik geef god nergens de schuld van, hoe zou ik kunnen? Het bestaat immers niet.
De zin was overigens een bijzaak in m'n post. Het ging erom of god met zichzelf te koop loopt.

nee dat klopt, je moet niets, maar als je het niet doet, dan zal je eeuwig branden. En dan nog schermen met de 'vrije' wil. Gijzelaars zijn ze.

Ik geef god nergens de schuld van, hoe zou ik kunnen? Het bestaat immers niet.
De zin was overigens een bijzaak in m'n post. Het ging erom of god met zichzelf te koop loopt.

niets kan met zichzelf te koop lopen toch?

Het ging erom of god met zichzelf te koop loopt.

niets kan met zichzelf te koop lopen toch?

Ik denk dat je de post even daarvoor nog even een keer goed moet doorlezen :D

Ik denk dat je Klus zijn scherpe inzicht tekort doet, immers, hij heeft gelijk wanneer hij zegt dat 'iets wat niet is' ook niet met zichzelf te koop kan lopen.

:D

je kunt beter spotten met de duivel, want die zielige engel kan mij toch niets doen..........ik ben bedekt met het bloed van Jezus, degene die mijn Redder en Verlosser is!

HALELUJA!!
;)

Nu begint het een beetje eng te worden..

Terug
Naar boven