- Waardering
- 2.656
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
God is door niemand gemaakt of geschapen.Hij bestond al en zal altijd bestaan.
Ten tweede, Je hebt hier een punt vind ik. Ik heb hier ook tijdje over na gedacht,wat als ik als ik op een eiland geboren zou zijn,was ik dan ook moslim geweest ?
Maar ik ben er nog niet uit.Ben in de Koran aan het kijken of hierover verzen zijn(vast wel,alleen moet ik ze nog vinden^) als ik hier meer informatie over heb zal ik het posten.
Dan is het toch veel aannemelijker om te denken dat er eerst zo goed als niets was wat uiteindelijk geevolueerd is tot hetgeen waarin wij nu leven.Over die perfecte wereld nog maar eens, waarom heeft een mens een staartbeen (stuitje). Toch vreemd dat we iets nutteloos hebben terwijl god de wereld perfect gemaakt heeft. Zo zijn er wel meer imperfecties te vinden bij diverse levensvormen. De wereld is verre van perfect.
Klusmier, dus jij gelooft helemaal niks van de evolutie?
Klusmier, dus jij gelooft helemaal niks van de evolutie?

geef eens een definitie van evolute? ( vooruitgang? )
waarom is de mens steeds slimmer geworden maar op het vlak van vrede/oorlogvoeren nooit verder gekomen dan roofdieren?
![]()
Moeilijke shit allemaal. Helemaal geen zin om me daar in te verdiepen op dit moment. Spijt me
![]()

Evolutie: Ontwikkeling van het leven op aarde.
oftewel van een microscopisch ééncellig diertje, naar de mens. Geloof jij hier in?
Interessant.
Ben je wel over de evolutie theorie voorgelicht op school (ik weet niet hoe dat "vroeger" ging)? Heb je je er ooit in verdiept?
Als dit het geval is ben ik benieuwd wat voor argument jij kunt geven die deze theorie moet weerleggen.
ik heb niet gezegd dat ik de theorie weerleg, ik heb gezegd er niet in te geloven.....
En je gelooft ook niet in de zwaartekracht of andere elementaire zaken zeker?

Ik kan er gewoon met mijn pet niet bij. Misschien ben ik daar veel te nuchter voor ofzo? Maar ik snap dus gewoon niet hoe je je leven wijdt aan iets wat niet bestaat.

Dus het gaat hier vooral om iets wat je een goed gevoel geeft, en het idee hebben dat iets/iemand op je let/waakt?