XXL Nutrition

De Bijbel

Over die perfecte wereld nog maar eens, waarom heeft een mens een staartbeen (stuitje). Toch vreemd dat we iets nutteloos hebben terwijl god de wereld perfect gemaakt heeft. Zo zijn er wel meer imperfecties te vinden bij diverse levensvormen. De wereld is verre van perfect.

Klusmier, dus jij gelooft helemaal niks van de evolutie?

God is door niemand gemaakt of geschapen.Hij bestond al en zal altijd bestaan.

Ten tweede, Je hebt hier een punt vind ik. Ik heb hier ook tijdje over na gedacht,wat als ik als ik op een eiland geboren zou zijn,was ik dan ook moslim geweest ?
Maar ik ben er nog niet uit.Ben in de Koran aan het kijken of hierover verzen zijn(vast wel,alleen moet ik ze nog vinden^) als ik hier meer informatie over heb zal ik het posten.

Dan is het ook niet raar dat er mensen geloven in de theorie van de oerknal. Statistisch gezien een waarschijnlijkere mogelijkheid dan die jij oppert. Jij beweert namelijk dat er een wezen, God zoals jij het noemt, uit niets is ontstaan. Een wezen dat in staat is om alles om ons heen tot in de fijnste details te creeeren is zomaar uit het niets voortgekomen??? Dan is het toch veel aannemelijker om te denken dat er eerst zo goed als niets was wat uiteindelijk geevolueerd is tot hetgeen waarin wij nu leven.

Oh, nog een extra puntje: misschien kun je ook verklaren waarom we van polytheistisch naar monotheistisch zijn gegaan?

Over die perfecte wereld nog maar eens, waarom heeft een mens een staartbeen (stuitje). Toch vreemd dat we iets nutteloos hebben terwijl god de wereld perfect gemaakt heeft. Zo zijn er wel meer imperfecties te vinden bij diverse levensvormen. De wereld is verre van perfect.

Gods wegen zijn ondoorgrondelijk......je weet tog!

Klusmier, dus jij gelooft helemaal niks van de evolutie?

Staat er iets over in de bijbel?

Ik heb de bijbel nooit gelezen, nooit in verdiept. Het interesseert me gewoonweg niet.

oops foutje

Moeilijke shit allemaal. Helemaal geen zin om me daar in te verdiepen op dit moment :D. Spijt me:)

geef eens een definitie van evolute? ( vooruitgang? )

waarom is de mens steeds slimmer geworden maar op het vlak van vrede/oorlogvoeren nooit verder gekomen dan roofdieren?
:rolleyes:

Evolutie: Ontwikkeling van het leven op aarde.

oftewel van een microscopisch ééncellig diertje, naar de mens. Geloof jij hier in?

Interessant.
Ben je wel over de evolutie theorie voorgelicht op school (ik weet niet hoe dat "vroeger" ging)? Heb je je er ooit in verdiept?

Als dit het geval is ben ik benieuwd wat voor argument jij kunt geven die deze theorie moet weerleggen.

Interessant.
Ben je wel over de evolutie theorie voorgelicht op school (ik weet niet hoe dat "vroeger" ging)? Heb je je er ooit in verdiept?

Als dit het geval is ben ik benieuwd wat voor argument jij kunt geven die deze theorie moet weerleggen.

ik heb niet gezegd dat ik de theorie weerleg, ik heb gezegd er niet in te geloven.....

En je gelooft ook niet in de zwaartekracht of andere elementaire zaken zeker?

zwaartekracht zal ik wel moeten aannemen, anders had ik allang 400 kilo kunnen full-squatten!
:p

waarom kan niemand het geloof zien als iets persoonlijks................in de Bijbel staat zelf dat je een kinderlijk geloof moet hebben om alles te kunnen begrijpen............jullie denken dus op een verkeerde manier om het geloof en de Bijbel goed te kunnen intrepreteren!
( tekst kun je nalezen in Markus 10)

Ik kan er gewoon met mijn pet niet bij. Misschien ben ik daar veel te nuchter voor ofzo? Maar ik snap dus gewoon niet hoe je je leven wijdt aan iets wat niet bestaat.

Ik kan er gewoon met mijn pet niet bij. Misschien ben ik daar veel te nuchter voor ofzo? Maar ik snap dus gewoon niet hoe je je leven wijdt aan iets wat niet bestaat.

Waarom niet als het je een veilig en fijn gevoel geeft.:D

Dus het gaat hier vooral om iets wat je een goed gevoel geeft, en het idee hebben dat iets/iemand op je let/waakt?

Dus het gaat hier vooral om iets wat je een goed gevoel geeft, en het idee hebben dat iets/iemand op je let/waakt?

Ik denk dat bij de meerderheid het daar om gaat.Je voelt je veiliger en je bent minder bang voor de dood.Het is nogal een verschil of je na je dood nergens meer bent of na de hemel gaat.

Ik maak me daar eigenlijk niet zo druk om, ik zie wel wat er komt. Als het goed is ga ik nog lang niet dood. Voor hetzelfde geld bestaat er wel een hiernamaals. Ik weet het niet.

Terug
Naar boven