MuscleMeat

De eeuwige BB vs vechtsport discussie

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok, if u say so:D
btw, weet je ook waarom ik die "hobby" aanhaalde?;)

Ja, een paar posts terug las ik dat hij in een ander topic dat soort ongein poste en het als normaal beaamde :D.
 
jullie zijn idioten gwn jaloers dat een 17 jarige breder is. Barbel jij bent gwn dik. Waarom zou je een foto van je kuit plaatsen en verder van niks? Omdat je dik bent. Dikke mensen hebben gespierde kuiten.
 
jullie zijn idioten gwn jaloers dat een 17 jarige breder is. Barbel jij bent gwn dik. Waarom zou je een foto van je kuit plaatsen en verder van niks? Omdat je dik bent. Dikke mensen hebben gespierde kuiten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
jullie zijn idioten gwn jaloers dat een 17 jarige breder is. Barbel jij bent gwn dik. Waarom zou je een foto van je kuit plaatsen en verder van niks? Omdat je dik bent. Dikke mensen hebben gespierde kuiten.

Nog geen 80kg...

Waar ben jij breed dan? In je dikke teen?
 
jullie zijn idioten gwn jaloers dat een 17 jarige breder is. Barbel jij bent gwn dik. Waarom zou je een foto van je kuit plaatsen en verder van niks? Omdat je dik bent. Dikke mensen hebben gespierde kuiten.

beter kruip je gewoon verder in die rukbunker van je met je scharrige kast want breed ben je absoluut niet en breder al helemaal niet.

btw bedankt dat je mn kuit gespierd vind:cool:
 
Damn, wat een domme vergelijking zeg...

Doet me echt terug denken aan de tijd op de basisschool, waarin iedereen vergelijkingen ging maken die totaal niet relevant waren met elkaar. '' OMFG, Pikachu zou die Goku zo dood kunnen maken! ''... '' Fak jou man, die Goku doet gewoon een kamehamehahahah en die hamster is KAPOT! ''

Grow the **** up

Sowieso, wat verwacht je nou? BB'ers zullen hierin altijd domineren omdat je hier op een bodybuilding forum bent, genius.
Doel BB/PL = Kracht en massa
Doel Vechtsport = Vaardigheden in vechten
FFS, alsof je een topic over wie er beter kan benche op een MMA forum opent.

Best wel hypocriet dit, eerst zeggen dat je het beu bent en dan zelf een heel topic erover beginnen.
 
Volgens mij is het topic wel klaar als ik het zo lees...Dicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven