Hoe slim ben jij? Dit is voor mij hetzelfde als Chinese teksten moeten begrijpen
Op pagina 294 staan de foto's waar ik er vele duizenden van heb gemaakt, om de mate van crypsis te kwantificeren en vergelijken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe slim ben jij? Dit is voor mij hetzelfde als Chinese teksten moeten begrijpen
Op pagina 294 staan de foto's waar ik er vele duizenden van heb gemaakt, om de mate van crypsis te kwantificeren en vergelijken.
In ieder geval slimmer dan Paul M. Brakefield.Hoe slim ben jij? Dit is voor mij hetzelfde als Chinese teksten moeten begrijpen
Het document heeft maar 13 pagina’s.

Lang zat toch? Ik had een speciale lens besteld voor dit soort foto's, maar die is nooit aangekomen.
Ook zelf ontwikkeld?Lang zat toch? Ik had een speciale lens besteld voor dit soort foto's, maar die is nooit aangekomen.
Nee, wel de software voor de image analysis.
Even testen hoe slim jij bent.
Hoezo specifiek een D60? Heb je meer Nikon gear?Ik ga binnenkort een oude Nikon D60 kopen met nikkor VR 18-55 en 55-200 lenzen. Staat al even op mijn lijstje.
Vind oudere toestellen uit 2008-2010 leuk (en goedkoper😁). Ik heb nog geen nikon gehad (alleen sony en canon).
Moet ik ff goed over denken als ik binnenkort tijd daarvoor heb.Even testen hoe slim jij bent.
Hoe groot moet de straal van een cirkel op het aardoppervlak zijn, zodat de verhouding tussen de omtrek en de diameter van die cirkel (door de kromming van de aarde) niet langer gelijk is aan π, maar effectief gelijk wordt aan 3, omdat het middelpunt van de cirkel niet meer in hetzelfde vlak ligt als de omtrek
Vandaar dat je naar de kleurprofielen e.d. keek van de verschillende merken.Vind oudere toestellen uit 2008-2010 leuk (en goedkoper😁). Ik heb nog geen nikon gehad (alleen sony en canon).
Ik kijk ook altijd naar hoe foto's standaard eruit komen of met minimale aanpassingen. Dan hoef ik die nadien niet altijd te bewerken. Is een leukere ervaring voor mij.
![]()
Nikon D60 sample photos - ExploreCams
Explore a collection of sample images captured with the Nikon D60 camera.explorecams.com
De D60 met nikkor VR lenzen vond ik het beste resultaat.
Prijsstijging van 52,5% 😋
Niet prima
Wietje te veel op?Even testen hoe slim jij bent.
Hoe groot moet de straal van een cirkel op het aardoppervlak zijn, zodat de verhouding tussen de omtrek en de diameter van die cirkel (door de kromming van de aarde) niet langer gelijk is aan π, maar effectief gelijk wordt aan 3, omdat het middelpunt van de cirkel niet meer in hetzelfde vlak ligt als de omtrek
Nee, mijn interne dialoog genereert met regelmaat zulke vraagstukken.
Nu in het NederlandsNee, mijn interne dialoog genereert met regelmaat zulke vraagstukken.
Ik praat zo'n beetje de hele dag tegen mezelf en zo nu en dan komen dit soort vragen in mij op. Een andere vraag is bijvoorbeeld hoe vaak heeft onze planeet al rond het centrum van onze melkweg gedraaid.
Elk rondje teltIk praat zo'n beetje de hele dag tegen mezelf en zo nu en dan komen dit soort vragen in mij op. Een andere vraag is bijvoorbeeld hoe vaak heeft onze planeet al rond het centrum van onze melkweg gedraaid.
Je hebt het vast ergens gelezen. Ik ben er nog niet uit, heb geen niet-euclidische wiskunde gestudeerd, maar geef het nog niet op.Nee, mijn interne dialoog genereert met regelmaat zulke vraagstukken.