AndroidHealthClinic

De jeugd van tegenwoordig - watskeburt

Ben allang blij eens blanken te zien rappen op hun eigen onzinnige, behoorlijk belachelijke manier dan van die gasten die zo negerachtig mogelijk proberen doen in hun taal en gedrag

boogie zei:
bro, THC is geen echt geen cent waard. Wat een stelletje apen....

110 120 130, geen enkel probleeeeem, schroevedraaier koevoet flipper en een baksteeeen, anders gaan we nergens heeeen!!!!

Gorilla-Man zei:
Ben allang blij eens blanken te zien rappen op hun eigen onzinnige, behoorlijk belachelijke manier dan van die gasten die zo negerachtig mogelijk proberen doen in hun taal en gedrag

ik zie en hoor het liever allebei niet

stelletje ezels allemaal

Laat die luitjes weer allemaal achter hun playstation 2 of msn duiken, in plaats van te dromen van een hit in de Box-top 10, dan hoef ik dat gezeik niet meer aan te horen

x-tince en osdorp posse waren nog wel oke, maar als ik tegenwoordig de tv aan zet zit ik naar die dikke kop van Brutez of een marrokaantje van 12 te kijken, die denken dat ze het hebben uitgevonden

Ik ben t ermee eens dat t entertainment is hoewel ik t ook rommel vind. Zolang ze t in de gym maar niet gaan draaien vind ik alles best :cool:

• Topic Starter Topic Starter
o man wat nemen de meeste dit nummer toch weer veel te serieus :roflol:

Watskeburt in de schuuurr...?

Zijn de biertjes graaatis of zijn ze pleurisduuur :D

kurgan zei:
o man wat nemen de meeste dit nummer toch weer veel te serieus :roflol:

Watskeburt in de schuuurr...?

Zijn de biertjes graaatis of zijn ze pleurisduuur :D

Is bij jou alles rustg, of gzeur met de buuur? :D

Var zei:
Is bij jou alles rustg, of gzeur met de buuur? :D

Foute volgorde...;)

Wat is niau kauw watskeburt in de schuur
Is het bij jou alles rustig of gezeur met de buur?
Of zijn het biertjes voor gratis of gewoon pleurisduur
En ben je bout it bout of een treurig figuur
Voor alle vrouwen en chickies van Joure tot Maastrikkie
Heb die vrouwen in m'n dickies yo we houden het jiggy
'Bout it 'bout net als een gek met al dat goud in m'n mickie
Twee gezichten, een formule als Lauda en Niki

supervet nummertje dus!

moeten jullie ook ff proberen trouwens wel lache!------> antoine b- leipe lonsdale flavour! ;)

Big Gerard zei:
Thc of Dhc niemand weet het verschil en ze maken dezelfde nummers.. dus zulllen wel de zelfde mensen zijn..:)

Die gasten van Thc komen uit A'dam als ik mij niet vergis.
Dhc uit Den haag (Den haag connection)

Dit is in ieder geval THC

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Meer Pics

Ik vindt het flinke bagger...

Ik zag laatst een interview met 1 van die gasten en die zei dat ze dit nummer hadden gemaakt omdat iemand in hun groep de hele tijd "watsgeburt" zei. Ze werden daar zo gek van, dat ze besloten een nummer te maken.

ik vond het zeker leuk (paar welken terug) maar nu begint het irritant te worden. De breezahscène lijkt het op te pikken :(

crap :kots:

De beste knapen zitten nu bij tmf play, arme meisje blijft pogingen doen een beetje te presenteren maar kondigt na een halve minuut maar weer een clip aan :D

Ik vind het echt een pokke nummer............in elk opzicht......

Vanochtend op Noordzee fm voorbij horen komen(Gordon)

Terug
Naar boven