MuscleMeat

De jeugd van tegenwoordig - watskeburt

Blijft een grappig nummer.. Teksten zijn ook uiterst goed, sarcasme ten top, jammer dat sommige het (te) serieus nemen..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D :D dbc's metroseksueel;)

maniac zei:
Ik vind het ook wel een lekker nummer.

"zijn de biertjes voor gratis of gewoon pleurisduur"

Weet niet wat het is, maar als ik die gozer met die lange haren zie moet ik aan Juriaan denken ???

Dus iedereen die lang haar heeft doet je aan mij denken, dan zou ik maar een vriendin met een kort koppie zoeken :D

Rob zei:
Die gasten van Thc komen uit A'dam als ik mij niet vergis.
Dhc uit Den haag (Den haag connection)

Dit is in ieder geval THC

THC betekend geloof ik The Hague Crew

Ff losgezien van het feit dat ik al die wannabee 50 cents/Tupac Marokkaantjes bagger vindt.

Gasten weten helft van de tijd niet of ze aan 2Pac of Tony Montana moeten refereren.

Vond het gewelding toen ik het de eerste keer hoorde :D

dom en bezopen! Das keburt!

watskeburt --> opkeplurt..... parodietje Opkeplurt (rechtermuisknop; "opslaan als...")

de leeuw zei:
Klopt, THC komt uit Tuindorp Oostzaan, das in Amsterdam-Noord.

Vind Watskeburt wel een koel nummer :D
Die vieze Freddy zat bij mij op de middelbare school, echt een leipe gast.
Waren we op schoolreisje naar Parijs, ging ie vanaf de Eiffeltoren naar beneden pissen :cool:
Verder dit soort nummers niet te serieus nemen, daar zijn ze ook niet voor gemaakt.

Joepie ik mag ze woensdag in het voorprogramma van snoop dogg aanschouwen. Hebben ze eigenlijk wel meer nummers dan watskeburt??

Watskeburt in de schuur? :D

leuk nummer idd slaat alleen nergens op :rolleyes: maar ja welk nummer doet dat wel

Pfff ik vond het al een k*tnummer, maar nu elke frikandel de hele dag in dat domme taaltje loopt te blaten komt het me helemaal de strot uit...

Rob G zei:
Pfff ik vond het al een k*tnummer, maar nu elke frikandel de hele dag in dat domme taaltje loopt te blaten komt het me helemaal de strot uit...
Gisteren op stratum iedere keer van die groepjes die voorbij komen en dan weer blaten: watskeburt?!

baggernummer

Ongelooflijk k*tnummer!!
Echt 3x niks!

Terug
Naar boven