MuscleMeat

De mannen uit Arnhem

Wie zwijgt, stemt toe hahaha

Is WimS zijn thee kransje begonnen.

We trainen sávonds altijd om half 8. maar als je dan je planning zo indeelt dat je pas om 8uur kan trainen dan ben je pas een homo zeker als je de hele dag thuis bent.

Sh.. straks heb ik weer een hoop gedonder...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.264
Is WimS zijn thee kransje begonnen.

We trainen sávonds altijd om half 8. maar als je dan je planning zo indeelt dat je pas om 8uur kan trainen dan ben je pas een homo zeker als je de hele dag thuis bent.

Autist!

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------

@ wimsim & hummer

Dus eigenlijk vinden jullie hem een homo.
Vandaar dat jullie niet reageren :-)
Even het vuurtje opgestookt. Trainse :-)

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:44 ----------

@ wimsim & hummer

Dus eigenlijk vinden jullie hem een homo.
Vandaar dat jullie niet reageren :-)
Even het vuurtje opgestookt. Trainse :-)

Ik reageer niet ;)

Wat is het gezellig :-)

He WImS wat vond je van de training? Ik kan alleen zeggen dat hij het schema onderschatte.
:D

• #1.271
vandaag weer, ik heb wel spierpijn. Aanhechtigen van mij schouders ( voorkant )+triceps...wel lekker. Een keer weer iets anders. Ik heb de training nog niet gelogt bij deze
Maandag
BP
3x8x70
5x5x100
Smal 5x5x90
1/2 bp 5x5x100
cable cross 3x8
triceps+biceps

ben je bodybuilder geworden?

ok we hebben te maken met de nieuwe mr olympia? :p

• #1.275
haha, misschien volgend jaar. Nee we/ik gooien de oefeningen/kg wel vaker door elkaar. Kunnen je spieren ook niet wennen aan de kilo`s....

Trouwens van dat cardio was een grapje..... Ik loop de tap 4a5 keer per dag op en neer, vind ik voldoende

• #1.276
Vandaag niet getraint. Ik had een dingetje op het werk en kon niet gaan.....Sorry Ylke! :(

Oh oh...

Gister in Arnhem getraind. Pff het was een zware mentale training. merkte dat ik nog niet helemaal hersteld ben. maar dat komt wel goed.

Je hebt dan ook net de wereldkampioenschappen achter de rug éh. ;)

Mietjes 2x ;-)

Terug
Naar boven