XXL Nutrition

De mannen uit Arnhem

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.222
echt bruut ylke! super techniek ook!

Gefeliciteerd Rinaldo.
Mooi filmpje.
Die tweede beurt buigen zag er al uit als een max. ;)
Goed gewerkt, en mooie PR's.

gefeliciteerd Riri
mooie prestatie!

knap gedaan riri!

Gefeliciteerd Rinaldo.
Mooi filmpje.
Die tweede beurt buigen zag er al uit als een max. ;)
Goed gewerkt, en mooie PR's.

dank je wel.

Toen ik het terug keek zag het er idd zwaar uit maar tijdens de wedstrijd voelde het helemaal niet zo aan, vandaar ook mijn 3e beurt genomen.

Goede prestatie! Lijkt er wel op alsof je wat "scheef" squat maar mss komt dat door de camera hoek?

Toen ik het terug keek zag het er idd zwaar uit maar tijdens de wedstrijd voelde het helemaal niet zo aan, vandaar ook mijn 3e beurt genomen.

Zo zie je maar hoe vertekenend zo'n filmpje kan zijn.
Daarom is het mooi als de lifter er zelf nog even wat commentaar bij levert.
Je kan in ieder geval trots en tevreden zijn imo.

Goede prestatie! Lijkt er wel op alsof je wat "scheef" squat maar mss komt dat door de camera hoek?

Hey Gijs,

heb je goed gezien,komt niet door de hoek vd camera. De stang was iets groter en dikker dan normaal(25kg) en was wat onwennig voor mij(ook door de monolift). de 1e beurt voelde ik dat ik scheef ging, 2e eigenlijk niet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.234
Goed gedaan Riri!
In de Dl zat nog wel ruimte, ging makkelijk omhoog. Goeie prestatie 1e int. wedstrijd.
Maandag trainen?

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:11 ----------

ohw...is je woonwagen al klaar? :)

Hey Gijs,

heb je goed gezien,komt niet door de hoek vd camera. De stang was iets groter en dikker dan normaal(25kg) en was wat onwennig voor mij(ook door de monolift). de 1e beurt voelde ik dat ik scheef ging, 2e eigenlijk niet.

Het is een groot verschil als je geen squatbar gewoon bent!Eens je hem gewoon bent is er toch wat meer stabiliteit bij de zware gewichten!!

Good luck verder met de trainingen en wedstrijden!!

Goed gedaan Riri!
In de Dl zat nog wel ruimte, ging makkelijk omhoog. Goeie prestatie 1e int. wedstrijd.
Maandag trainen?

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:11 ----------

ohw...is je woonwagen al klaar? :)

ja dankje Wimpy, ga wel trainen.Heb vrijdag al een lichte training gedaan.

De wagen is bijna klaar,einde vd maand zitten we erin.

---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------

Het is een groot verschil als je geen squatbar gewoon bent!Eens je hem gewoon bent is er toch wat meer stabiliteit bij de zware gewichten!!

Good luck verder met de trainingen en wedstrijden!!

Thanks,

heb jou filmpje gezien en zag er heel goed uit.
In welk pak buig je overigens??

Boss van titan!

[Link niet meer beschikbaar]

Dit is de suit die ik gebruik!

Squatbar is 32-33mm is toch een ander gevoel in de nek en meestal als je het niet gewoon bent ligt hij juist te hoog of te laag in de nek!
Heeft ook minder veerkracht en is beter voor stabiliteit maar als je gebruik maakt van de buig van de bar is dit wennen

Terug
Naar boven